Adrik Torunn, del clan Torunn - "serraller"

Llistat dels membres de la fortalesa. Sabràs qui necessites per reclutar

Adrik Torunn, del clan Torunn - "serraller"

EntradaAutor: Pep Blasco » 19 maig 2016, 16:48

Adrik Torunn, l'últim nan del clan Torunn!!!

Sóc l'últim supervivent del meu clan. Deixeu que us conti la meva història.

De ben petit els meus pares ja van notar alguna cosa diferent en mi. No era com els altres, mai vaig participar en les activitats del clan. Sempre estava sol. Jo ja veia que era diferent. No era alegre com els altres, no m'atreien els seus jocs de guerra, de fet de les classes d'instrucció de guerra sempre en sortia ferit o inconscient. El que a mi m'agradava eren els mapes, les construccions i els enginys tecnològics. Era capaç de muntar i desmuntar qualsevol cosa. Podia obrir qualsevol porta, cofre o mecanisme. Tot em semblava tan fàcil de manipular. Fins i tot les coses que els altres no sabien ni per on agafar-ho jo ho veia com un llibre obert sense tocar-ho.
Amb els anys vaig perfeccionar les meves tècniques i com no em relacionava amb els altres membres del clan tenia molt temps lliure per rondar sol. No recordo com ni quan va començar però em vaig aficionar a colar-me a les cases dels altres per mirar que feien. Entrava quan estaven dintre sense fer soroll i els mirava per intentar comprendre que feien per ser feliços. Una cosa va portar a l'altra i sense saber com un dia vaig començar a emportar-me coses de les cases, petits records de les meves visites. Ho feia en gran mestratge, ningú s'adonava de res. La meva ambició i cobdicia anaven a més!
Un dia estava meravellat observant el mecanisme perfecte que tancava un cofre preciós tallat en pedra. El mecanisme era perfecte. Només el podia obrir el propietari del cofre. Bé el propietari i jo mateix que l'havia obert minuts abans. Una garrotada ben forta al cap em va fer tornar a la realitat. Era el propietari del cofre, de fet el mateix Rei del clan Torunn, qui m'havia enxampat amb el cofre de les seves pertinences més preuades obert davant meu.
De res van servir els meus intents de justificar-me dient que no havia tocat res del cofre, que només volia veure el funcionament del mecanisme. A ran d'aquí es van descobrir tots els furts. Tot i tornar tot el que havia agafat la sentència va ser ràpida i fulminant: L'exili de per vida!!!
“-Marxa i no tornis mai més. MAI MÉS!!!”. Això és el que em van dir. Aquell dia, quan vaig marxar, els meus pares no em van mirar a la cara.

Molts anys d'exili vaig vagar sense saber on anar. Ciutats grans, pobles petits, masos, boscos... Vaig odiar-ho tot i a tothom durant molt temps! Jo no vaig demanar les habilitats d'un lladre. Em van parir així!
Han passat 35 anys d'aquests fets. Fa un vora un any després d'acceptar la meva naturalesa, un nan solitari, lladre, amb més empatia pels animals salvatges que per qualsevol altre ésser mínimament intel·ligent, m'és igual humans, orcs, elfs o qualsevol raça. Vaig decidir tornar a la meva ciutat natal. No per demanar que em deixin tornar, sabia que l'exili era de per vida. Només volia disculpar-me davant el meu clan, en el fons sóc un nan del clan Torunn orgullós de ser-ho. També volia veure els meus pares, segons els meus càlculs ja estarien tocant el final de la vida.
Sorpresa horrible, nefasta!!! El poble estava arrasat, destruït. Les poques construccions de fusta que hi havia estaven cremades. Em vaig passar una setmana buscant per les ruïnes. Un dia vaig trobar un grup d'elfs exploradors que rondaven per allí. Elfs, rares criatures. Mai saps si et diuen la veritat o mitja veritat o mentida tot. Em van saber dir que la ciutat portava en ruïnes molts anys. Que els rumors deien que un exèrcit d'orcs els havia aniquilat!!!

Passats uns dies de reflexió vaig decidir que dedicaria els dies que em queden en aquest món a venjar l'aniquilació del meu clan. No era per la simpatia que em despertaven, l'exili havia estat un càstig molt dur. Si no perquè era l'últim membre del clan, l'últim que els podia venjar. L'orgull de pertànyer al clan Torunn no l'he perdut mai ni el perdré.

Però com un nan pobre que no és ni un guerrer pot destruir un exercit orc!! Si és que van ser orcs. Necessito dues coses. Formar-me com a guerrer, segur que per molt que ho intenti evitar vindran batalles. També necessito un exèrcit. Tots els anys a l'exili m'han ensenyat que els diners ho poden comprar tot, fins i tot els exercits! I la meva habilitat per robar em pot donar diners. L'únic que he de fer és robar. Però no com fins ara, robar per sobreviure, hauré de robar per amassar or per comprar el meu propi exercit. Segur que em costa molt temps, però que importa els nans vivim molts anys!!!

Un dia a una taverna pudent de ciutat Capital em van arribar rumors. Els aiguamolls negres. Mal lloc, trist, fosc, perdut, desaparegut. Hi estan enviant delinqüents, mercenaris i aventurers sense escrúpols per reconquerir el territori. El seu objectiu m'és igual, jo tinc clar el meu. Els aiguamolls, ho veig perfecte. Hi haurà Vis per vendre, tresors amagats, em tocarà lluitar per fer-me més destre en la batalla i en una mica de sort podré conèixer mercenaris per muntar un exercit.

Marxo cap als Aiguamolls Negres!!!
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Adrik Torunn, del clan Torunn - "serraller"

EntradaAutor: Charli » 19 maig 2016, 17:05

espectacular!!
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Adrik Torunn, del clan Torunn - "serraller"

EntradaAutor: Zodd » 19 maig 2016, 18:05

Molt èpic!
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Adrik Torunn, del clan Torunn - "serraller"

EntradaAutor: Kokuoh » 22 maig 2016, 21:00

Una història emocionant. Espero que coincidim en alguna missió, no he vist mai un nan sigilós i de tot s'aprèn.

- Brom, viatger semi-orc
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: La Fortalesa

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants