Brom, foraster de terres llunyanes

Llistat dels membres de la fortalesa. Sabràs qui necessites per reclutar

Brom, foraster de terres llunyanes

EntradaAutor: Kokuoh » 22 maig 2016, 18:03

Sóc Brom. Provinc d'una terra molt llunyana. Ansio l'aventura, el descobriment dels secrects que oculta el món. I desitjo fer-me més fort i més sabi per a tornar al meu poble i mirar a la meva gent amb el cap ben alt i el pit plè d'orgull. Perquè jo sempre porto a la meva gent al cor i tinc present quines són les meves arrels; ho recordo cada dia, cada cop que surt el sol i així les meves passes xafen ferm, encara que camini per terra fangosa; i ho recordo cada cop que cau la nit i així dormir al ras, amb fred o sota una pluja infernal no em treu la son ni l'ànim.

He après a respectar les forces de la naturalesa, el valor de la vida i de la mort i el poder dels esperits... però tot i així, els altres em tracten de bàrbar. Quan em miren únicament veuen l'orc, però s'obliden que també sóc humà. Durant els primers anys vaig odiar els meus orígens salvatges, ja que tot el que en sabia dels orcs era repugnant. Però la vida també em va ensenyar moltes coses dels humans de fora del meu poblat. Avui sé com són tots, uns i altes. La majoria dels caps-verds són idiotes, estan dominats per la seva pròpia ràbia i no tenen honor... I la majoria dels humans que he conegut a altres regnes tenen tantes o més debilitats, tot i que les camuflen en creences divines o codis o banderes, que en els moments més difícils perden el seu pes quan el posen a la mateixa balança que la seva vida. El meu poble és diferent. Allí he après que tot té les seves avantatges i com aprofitar-les. Porto anys viatjant i encara no he trobat cap cultura més sabia que la meva. Els elfs es creuen superiors per la seva inmortalitat, però aquesta és una discusió que acostuma a acabar ràpid quan es troben amb la meva destral. Els humans, són arrogants, però normalment les seves llengües són més ràpides que les seves cames i acaben perdent una cosa o l'altra (els menys afortunats perden les dos). Respecte als nans... d'aquests n'he conegut pocs, però crec que la seva falta perspectiva no els ha deixat crèixer... tenen el cap ben quadrat. La resta de races que he conegut no són massa impactants com per a aprendre'n gran cosa d'elles (al menys res de bo) i els mestissos solen tindre poca estima per si mateixos i no saben com explotar les possibilitats que els dóna tindre dos linies de sang corrent per les seves venes.

En fi... Collons!! Sí que feia temps que no parlava tant. Aquest vi m'ha soltat la llengua!!

Aquí estic, a Ciutat Capital. Em sento afortunat havent coincidit en aquesta era i en aquest lloc, amb tot un món per explorar i mil perills ocults i desconeguts amb els que posar-me a prova. Només espero no haver-me de trobar amb cors cobdiciosos i esperits covards que em facin nosa o m'intentin distreure dels meus objectius... no tinc ganes d'embrutar la meva destral ni de suar innecessàriament axafant caps, a no ser que em suposin un bon repte.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Torna a: La Fortalesa

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant