Dimas Corfort - Heroi del poble (Mort, possiblement)

Llistat dels membres de la fortalesa. Sabràs qui necessites per reclutar

Dimas Corfort - Heroi del poble (Mort, possiblement)

EntradaAutor: Roman » 26 maig 2016, 01:48

Es tracta de matar, servir a la persona adequada i, si fas el que et diuen, et converteixen en un heroi. Es tracta d'estar en el lloc adequat en el moment adequat i no fer massa preguntes. Agafes l'espasa, inspires ben fort, prems els punys i et poses a tallar caps. Això et convertiria en un caçador o en un assassí. Cal alguna cosa més, cal matar per salvar-li la vida a altra gent per ser distingit com a protector. Jo vaig salvar al meu poble. Bé, creia que l'havia salvat. Després de matar 24 soldats enemics i haver evitat la massacre dels meus conciutadans, mentre tornava cap a casa, vaig poder sentir com un clergue parlava amb un soldat de la nostra milícia i li explicava que l'estratagema del nostre batlle havia sortit bé. Vaig poder escoltar d'amagatotis que la idea consistia a contractar mercenaris per disfressar-los de soldats enemics i atacar al poble "així la gent sentirà la necessitat de buscar protecció i podrem augmentar el delme".

Jo només havia matat 24 soldats. Em dóna igual. Sóc un guerrer i mato. Però vaig ser utilitzat per perjudicar al meu poble i això ja no m'agrada tant, bé no m'agrada gens. Ara ells em consideren un heroi. Canten històries de les meves gestes i paguen perquè els protegeixi. Jo poso l'espasa. Clegan, el batlle, s'emporta els diners a canvi de la meva glòria. Segueixo fent la meva feina, no pregunto massa. El plaer de la sang en un combat és massa llaminer com per enviar-ho tot en orris. Així pensava fins que van desaparèixer els meus pares. No sé res d'ells. He preguntat a amics i coneguts, a veïns i a forasters i ningú en sap res d'ells. Ja no pinto res en aquest poble.

He pensat a matar a Clegan des de llavors. Temo que n'hagi fet una altra de les seves. Però no puc fer-ho. No, si no vull convertir-me en un paria. Em desplomarien si ho intentés. Potser quan torni. Demà em toca sortir de "festa" a caçar orcs. Mataré tots els que pugui i quan me'n cansi seguiré endavant, sense deixar rastre. Correré amb totes les meves forces fins que ningú del meu poble sàpiga res de mi i els hi sigui impossible venir a buscar-me. Començo de nou. Em costarà fer amics, em costa creure en la gent però no em queda més remei. La meva espasa em reclama sang. M'allistaré a les expedicions que faci falta. Buscaré els perills més salvatges. Això sí, si algú m'intenta enganyar es pot considerar automàticament part del passat.

Senyors, podeu confiar en mi, si el que necessiteu és un guerrer de confiança.

Amics, tornaré tan aviat com pugui amb un exèrcit prou gran per degollar a Clegan i a tots els llepaculs que l'acompanyen i ho faré a gust, perquè m'agrada i per vosaltres.
Roman l’ha editat per darrera vegada el dia: 09 set. 2016, 14:15, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: Dimas Corfort - Heroi del poble

EntradaAutor: Pep Blasco » 26 maig 2016, 08:44

Vamos!!!!
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16


Torna a: La Fortalesa

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant