Reed Perry, Halfling

Llistat dels membres de la fortalesa. Sabràs qui necessites per reclutar

Reed Perry, Halfling

EntradaAutor: Jordi » 28 ago. 2016, 13:42

Bona mar, mossos de bodega!

Em dic Reed, Reed Perry. Pot ser em coneixeu més pel meu malnom, que no us diré, perquè si em dieu així us arrancaré les ungles dels dits dels peus, i fins fa poc capitanejava un vaixell per latituds llunyanes. Estic aquí perquè m'han arribat rumors que hi teniu tot un mar per explorar, i estic cansat d'aguantar a pirates humans que no em respecten només per ser un Halfling... com els odio, déus de les fosses profundes! Així un llamp els caigui i se'ls quedi un ull mirant a popa i l'altre a proa... o, millor encara, que se'ls hi quedi mirant cap al poc cervell que tenen de tant grog de tercera com beuen!

La gota salada que va vessar la gerra va ser fer-me la graciosa juguesca d'escampar tèrmits al meu vaixell... evidentment, al cap d'un temps, el "Pits Ferms d'Emilia" va anar a reposar per sempre al fons del mar... Els mataré, els mataré a tots... els ofegaré dins d'un bidó ple de tripes de calamar fins que la tinta podrida els pleni els pulmons i els ulls se'ls posen negres... i llavors usaré els seus ronyons de tinter al pont de comandament! llamps i trons!

Vinc aquí a explorar noves terres, descansar dels mars del sud, ajuntar un bon botí i recuperar tot el que em van pendre. I llavors tornaré, i quan torni, el mar mai més tornarà a calmar-se! Si ja se'm temia, ara s'agenollaran davant la meva presència. I els enviaré a galeres! A tots! i els ajuntaré en femelles per a que criin, i als seus fills també els enviaré a galeres! i als seus nets! als seus nets també!

Ai, Emilia, com et trobo a faltar!
Avatar de l’usuari
Jordi
 
Entrades: 123
Membre des de: 20 set. 2013, 13:33

Re: Reed Perry, Halfling

EntradaAutor: Roman » 28 ago. 2016, 16:55

Benvingut Reed. Que els teus testicles segueixin sent més grans que les teues cames.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: Reed Perry, Halfling

EntradaAutor: Charli » 29 ago. 2016, 16:56

Benvingut, tinc un conegut halfling que te el mateix cognom, sou familia?? :mrgreen:
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Reed Perry, Halfling

EntradaAutor: Kokuoh » 12 set. 2016, 12:01

Moltes ganes de veure't en acció. A veure si coincidim algun dia xD
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: La Fortalesa

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants