Fletxa peluda (RIP)

Llistat dels membres de la fortalesa. Sabràs qui necessites per reclutar

Fletxa peluda (RIP)

EntradaAutor: Zodd » 09 set. 2016, 03:03

Imatge
auuuuuhahahahahahahhahahahhahahaha

Sóc fletxa peluda hahahahahahaha sóc gnoll, arc llarg bona punteriaaaaaaaahahahahahahahaha Bon olfacte, seré d'util per al cau humà auhihihihihihihihihihi

hohohohohohohoh uooooohhehe els humans em van enganyar i me van fer sortir del cau del xafa cervells hahahahahha bon cop de cap auuuuuuuuuu per això he acabat aquí hihihihihhihahahah

hahahahahaha he escapat del xafa cervells hahahaha auuuuhahaha Fletxa Sagnant em considerarà traïdor hihhihihihihihihiiii no puc tornar hahahahaha

hahahahah auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu femella meuahaha tancada pel xafa cervells hahahahahahahahaha

Escapahahaha de la hihihihihihihilla. Fletxa peluda ajudarà a la casa de pedra dels humans per poder tornar a la hihihihihihilla hahahahahahahaha

auuuuuuu hhihihihihih Fletxa peluda ha fet un tracte amb Treenton hahahaha Puc caçar i menjar tot lo que vulgue fora de casa seuahahahahahahaha

Tornaré més fort algun dia, em venjaré! hihihihihihihihihihi

auuuuuuuuuuuuuuuahahahahahaaha Tenir molts cadells i viure amb la manada algun dia hehehehehehehehe

Mentre seré part de la vostra manada, no molestaré auhahahahahahahahaha
Zodd l’ha editat per darrera vegada el dia: 25 nov. 2016, 06:31, en total s’ha editat 1 vegada.
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Fletxa peluda

EntradaAutor: Roman » 09 set. 2016, 14:13

Molt bo.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: Fletxa peluda

EntradaAutor: Kokuoh » 12 set. 2016, 12:05

jajajaa Què bo. Pot ser esgotador interpretar aquest personatge. Ànims xD
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: La Fortalesa

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant