Ainu - El savi desacreditat

Llistat dels membres de la fortalesa. Sabràs qui necessites per reclutar

Ainu - El savi desacreditat

EntradaAutor: Roman » 09 set. 2016, 18:58

I jo em vaig despertar allí, amb les mans plenes de sang. Una vintena d'elfs jeien morts al terra. L'espant va dibuixar la meva cara de ganyotes esgarrifoses. No entenia res en aquell moment, ara començo a veure-ho més clar, però. Jo feia dies que anava viatjant pels boscos a la recerca de la saviesa màgica. Un trànsit enmig d'un bosc em va fer perdre el coneixement i des de llavors, de tant en quant, quan tiro un encanteri quelcom inesperat succeeix.

Ells no ho poden entendre. Les respostes de tot romanen en la màgia, ella ho pot tot. Dominar i conèixer les entranyes del teixit del món ens alliberarà. N'estic segur. No obstant això no justifico els homicidis múltiples que vaig provocar aquella nit de primavera. Jo només volia fer-los riure amb uns quants focs d'artifici màgics. Una llum em va cegar. En despertar hi havia 20 morts envoltant-me. Sé que vaig ser jo, en tinc la intuïció.

Els savis del concili van decretar el meu desterrament. Jo l'accepto, sóc un perill per als meus congèneres... però m'alegra seguir viu. Sé que puc aportar coses molt interessants mentre visqui. Hi ha massa coses interessants i amagades com per renunciar a la vida. El secret, la fórmula, el conjur... la forma i el funcionament del món; una delícia irresistible.

Només cal que aprengui a evitar el descontrol de la meva màgia latent. Sé que ho puc fer, cada vegada amb més força, controlar la màgia salvatge que porto dintre.

La meva pell és blanca, el meu cabell té un to platejat i les meves orelles... Me les he retallat perquè ara per ara no em sento digne dels elfs.

M'envien a la fortalesa perquè que mentre deambulava a la recerca de saviesa, després de ser desterrat, vaig participar en la celebració del tercer aniversari del fill del Monarca de les Terres Clares. El motiu no fou participar en la celebració sinó provocar amb un altre dels meus encanteris el creixement espontani d'unes enormes banyes al mateix rei. Se sospitava que la seva dona es follava al seu acomodador. Quasi perdo la vida, per una estupidesa que no puc arribar a entendre. La ment humana em sembla força simple. La veritat. Però la respecto, no saps mai qui et pot sorprendre en aquesta vida.
Roman l’ha editat per darrera vegada el dia: 12 set. 2016, 12:08, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: Ainu - El savi desacreditat

EntradaAutor: Zodd » 09 set. 2016, 20:59

Després de la desfeta de l'última sessió necessitarem POTÈNCIA per a controlar el territori circumdant a la Fortalesa. Ainu sembla un bon fitxatge. :D
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Ainu - El savi desacreditat

EntradaAutor: Kokuoh » 12 set. 2016, 11:58

Veig que la resposta serà la màgia aquest cop :D
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: La Fortalesa

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant