Wiztick, el guardià dels secrets

Llistat dels membres de la fortalesa. Sabràs qui necessites per reclutar

Wiztick, el guardià dels secrets

EntradaAutor: Kokuoh » 12 set. 2016, 11:35

Ja deuen zaber que em dic Wiztick i també que arreu del món em coneizen per moltz zobrenomz: El Zabi, El Poderóz, El Guardià delz Zecretz, L'Avatar del Déu Ignot, El Coneizedor de la Llum de lez Eztrellez, El de l'Ezperit Il·luminat, El Portador de la Polz Eztelar... i aizí podria zeguir ad aeternum. El que no zaben (perquè encara no li havia dit a ningú) éz que he vingut dez de molt lluny dezignat per un ézer méz poderoz que elz propiz déuz del noztre plà d'ecziztènzia (no, no té rez a veure que aquella colla d'amargatz del meu zercle em denunziéz a lez autoritatz per úz indegut i perillóz de la biblioteca d'enziclopedies prohibidez (perillóz? en zerio?). Eztic aborrit de viure rodejat de plaerz i de gent que ez paza el dia omplint-me de buidez alabanzez, donada la zeva inferioritat ecziztenzial, o fent-me preguntez eztúpidez per a les qualz noméz elz deuz alienz a aquest món tenen rezpozta... déuz que, per zert, m'han anomenat a mi, Wiztick, com al zeu únic i inzuztituible avatar. Tinc tot un eczèrzit a lez mevez ordrez, contactez arreu del món i milerz de zeguidorz que z'oculten a l'ombrez, únicament a l'ezpera de rebre ordrez mevez. Però en fi, no m'agrada prezumir, no zóc d'aquezta mena d'ézers zuperfizialz amb complecze d'inferioritat.

Ara que eztic aquí, dezcobriré elz zecretz que z'amaguen darrera la perduda hiztòria de la Marca delz Aiguamollz Negrez. L'únic problema zerà haver-me de relazionar amb altrez formez de vida (zi a una vida d'eztupideza i ignorànzia ze li pot dir vida). Qui zap? Potzer em toca zortir a fer el treball de camp amb un grup de criminalz d'aqueztz que ronden per aquí... Imagino que pronte entendran quin éz el zeu lloc i ezpero que no ziguin tan ineptez com per a no zervir-me degudament a mi i alz meuz planz de dezpertar al meu eztimat patró del zeu aletargat zomni...
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Wiztick, el guardià dels secrets

EntradaAutor: Roman » 12 set. 2016, 12:07

Aquest serà un bon i gran camarada

Ainu
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: Wiztick, el guardià dels secrets

EntradaAutor: Zodd » 12 set. 2016, 19:05

Ostres el gnom corrupte, mola!
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58


Torna a: La Fortalesa

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant