Expedició 2: Una nova Torre Solar

Llistat d'expedicions, descripció del que ha passat.

Expedició 2: Una nova Torre Solar

EntradaAutor: Robert » 26 maig 2016, 16:18

Data: 20 - Maig - 3520 Calendari del Regne de Ciutat Capital
Duració: 1 dia
Integrants: Vidocq, Vereth, Illiam, Brom, Adrik i Dimas
Baixes: Cap
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Expedició 2: Una nova Torre Solar

EntradaAutor: Roman » 26 maig 2016, 21:25

Sortim del vaixell, a penes conec a ningú. Un tiefling, un nan, un humà, un elf i un semiorc em proposen unir-me al seu grup. Em fa sospitar. Parlo nan i valoro als d'aquesta raça. Ell i l'humà m'han advertit de què no me'n fii de ningú del grup. Comencem bé. Almenys ja m'han avisat. El semiorc va molt al seu aire. Tan indisciplinat serà difícil que arribi a bon port. A més, l'elf sembla que té alguna cosa contra ell. La necessitat ens ha ajuntat i l'esperit d'aventura ens manté units. Esperem que aquests dos factors es mantinguin. Sóc el nou, tinc les de perdre. A callar i a degollar... enemics. Això ens unirà, espero.

Arribem a una Península després de passar per la ciutat i comprar quatre coses. Plou, el terra està fangós. Caminar és fa quasi impossible en algunes zones. Al fons veiem un penya-segat. Jo em deixo guiar una mica per les impressiones dels meus companys. Ells saben què busquem. Arribem a un petit poble que sembla abandonat des de fa temps. 80 anys com a mínim. Aquí cadascú comença a anar a la seva. L'humà i el tiefling decideixen investigar unes tombes. Pensen desenterrar morts! Si ho hagués fet el semiorc encara ho entendria una mica. Però un humà i un nan? Bé, potser el nan pensar només en cavar i tornar-se'n a les seves mines.

Crec que perdem una mica el temps anant península endins. Comença a ploure amb força. Hem de tornar per guarir-nos del mal temps. Durant la nit el tiefling corre assustat cap a nosaltres. Segons diu, tot alterat, ha vist una figura gasosa aproximant-se a ell. Si existia tal criatura no ha aparegut. Potser, per l'aspecte del tiefling, la figura gasosa també s'ha assustat. Amb el neguit, el mag ha començat a invocar forces i ell mateix ha començat a flotar pels aires. Ens ha tocat lligar-lo. Després s'ha multiplicat a sí mateix. Diu que aquí la màgia no funciona massa bé. Cal tenir-ho en compte. Un altre conjur i podríem sortir tots volant pels aires.

Seguim per la costa. Jo m'he despistat, però algú, a dintre del mar, ha vist com un màstil de vaixell assomava per damunt les onades. Crec que la pluja està pertorbant els seus humors sanguinis. Pugem per penya-segat atrets pel brogit de les onades rebentant contra la roca. Això sí, no sembla un soroll normal. La seva contundència ens estranya. Ah sí! El nan comença a córrer atret pel que diuen que és un Temple Solar. Hi ha desenes de goblins penjats de la façana. Corre el nan fins que cau a una trampa que l'estira cap al precipici. La resta ens sentim inútils. Provem d'ajudar-lo però tot va tan ràpid que només un encanteri del mag ens permet evitar la catàstrofe. "Caiguda de Ploma" sona de la boca de l'humà fetiller i el nan comença a caure serenament. Jo li tiro una corda i amb l'ajuda de l'estrany tiefling l'estirem cap a munt. És estrany, el nan no renega massa. Caldrà tenir-ho en compte.

Si no en teníem prou amb lo viscut comencen a atacar-nos uns homes peix. Avui no estic fi, avui ens costa. La pluja, el vaixell, les visions... Estem cansats o maleïts... Amb un gran sobre esforç aconseguim acabar amb les criatures. Difícil. Hem d'anar en compte. Alguns ha aconseguit escapar i vénen de la mar. Estiguem alerta.

En volem més. Anem cap a la torre. L'orc segueix anant a la seva. El nan, que resulta ser un lladre, intenta obrir la porta. L'obri i uns orcs comencen a atacar-lo. Sort del mag que tira un encanteri de boira. N'estic segur que d'altra manera el menut hagués mort. Al final, amb molta sort i coordinació aconseguim ferir i matar les bèsties. L'elf gaudeix més que jo i tot. On és el nan? Ha aconseguit escapar fugint per la façana. És tota una caixa de sorpreses.

Aquest és un temple dedicat al déu de la llum. Aquí no para de ploure. Potser algun dia aquesta zona va ser maleïda per algú. Potser el medalló que es va trobar el mag furgant en una de les tombes ens pugui donar alguna resposta.

Disculpeu si no ajunto les lletres amb massa habilitat. Sóc destre amb l'espasa, no amb la ploma. Però el pare em va ensenyar a llegir les històries dels grans cavallers i així va ser com vaig aprendre alguna cosa sobre l'art de relatar històries.

Dimas Corfort
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: Expedició 2: Una nova Torre Solar

EntradaAutor: Charli » 26 maig 2016, 22:24

així llegit, pareix més epic.
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Expedició 2: Una nova Torre Solar

EntradaAutor: Pep Blasco » 26 maig 2016, 23:55

Part 2: La Costa Despenyanans


Hem descansat bé dintre la fortalesa. Perdem mig matí intentant parlar en Greenton per contar-li la nostra aventura del dia abans. Veiem clar que ell va per feina i que poc l'importa el que fem, suposem que si algun dia descobrim quelcom important ens voldrà rebre.
Alguns han intentat comprar subministres a Trempton però els preus de les armes i de les muntures d'aquest racó de món estan per sobre de les nostres possibilitats. Em sembla que només l'elf s'ha comprat fletxes i alguna ració de menjar.
Com que no tenim ordres i ahir vam marxar ràpid de la zona decidim anar a fer un vol pel cap de les torres, no és una zona molt gran i en un dia n'hauríem de tindre prou per voltar tot el cap.
Avui se'ns han unit dos membres al grup. Dimas Corfort, un humà, se'l veu jove però l'armadura i l'espasa que porta diuen que ja han vist sang. L'altre és diu Brom, un semiorc!!! no ho entenc, representa que venim a netejar aquestes terres d'essers com ell. No em fa gràcia anar amb ell però si la resta del grup l'accepta no seré jo qui el faci fora de bones a primeres. Veig que a l'elf tampoc li cau massa bé, potser pitjor que a mi. Esperem que sigui més humà que orc si no segur que no acabem bé.

Sortim de la fortalesa cap a la costa nord amb la intenció de vorejar tota la zona. El cel està molt ennuvolat i la badia està coberta de boira. A mesura que ens apropem a la costa el vent es fa més fort. Arribem a la platja i anem seguint la costa. Al cap d'uns quilometres caminant per la platja Illiam veu unes cases darrera d'unes dunes.
Anem a donar un cop d'ull al poble. Està ruïnós pel desús. Era un poble de pescadors hi ha una vintena de cases, la majoria sense teulada, només s'aguanten algunes parets de pedra i una llotja.
Ens crida l'atenció una rotllana de pedres de construcció més recent que la resta del poble, sembla que s'hi ha cremat alguna cosa dintre. També veiem un parell de tombes prou recents, creiem que deuen tindre 1 any. Ens separem Illiam, Dimas i jo busquem per les cases i Vidocq i Vereth volen registrar les tombes. Brom els recrimina alguna cosa en orc, no l'entenem ningú però sembla que no està d'acord en obrir les tombes. En motiu de protesta s'enfila a una teulada i se li enfonsa tota la casa. Ideal per passar inadvertits i perdre un possible refugi. El semiorc comença a ser molest.
Dintre les cases no hi ha res aprofitable però veiem que no som els primers que regirem el poble. Mentre Vidocq i Vereth desenterren un medalló igual que el del dia abans d'entre les restes de dos cossos humans Illiam veu a la distància la torre encara fumejant que vam cremar el dia abans i unes rastre de petjades trasgo que van i venen en direcció la torre. Petjades d'un o dos dies com molt.

Decidim seguir les petjades que efectivament van a la torre. Abans d'arribar a la torre el vent ha pujat d'intensitat i comença a ploure. Illiam es mira el cel i ens adverteix que la cosa anirà a pitjor. Veient que no ens podrem refugiar a la torre i reculem fins al poble. Encara ens queden unes hores de sol i baixem cap a la platja. El vent ha aixecat la boira. Toi i que la marea ha baixat hi ha unes onades brutals. Se'ns acaba la platja Dels penya-segats que és comencen a veure ens arriben unes xiulades fortíssimes, segur que hi ha obertures a les roques. No les veiem però hi són. Em pujat per sobre dels penya-segats, el vent cada cop és més fort. Per un moment entre les onades veiem el que ens ha semblat ser un màstil mar endins però no aconseguim tornar-lo a veure. Vereth que des que hem sortit va dibuixant un mapa marca el punt al mig del no res. Es comença a fer fosc i la tempesta cada cop és més forta. Busquem refugi però no n'hi ha. Premem el pas cap al poble. Ens refugiem separats per les restes, es veu que elfs i orcs no dormen junts i el tiefling dorm sol. Jo em poso amb els dos humans. Una espasa i màgia, dormiré tranquil.

Tot i la incomoditat de les pedres em poso la meva gorra de dormir , ridícula a matar però la tinc des que era petit, me la va donar la meva mare dient-me que sempre que el portés somiaria coses agradables i realment és així. M'estava bevent un barril de cervesa quan Vidocq ens desperta sobresaltat. Ens diu que ha vist o ha notat una figura gasosa que provoca fred quan s'acosta. Ens posem en guàrdia. Vereth conjura per donar més llum però en comptes de fer llum s'eleva un metre, ens mirem tots estranyats en veure que ell mateix no sap el que passa. Mentre Dimas i jo lliguem al mag per evitar que se l'emporti el vent els altres fan un tomb pel poble. Vereth torna a provar a fer llum. Aquest cop veiem com de dins d'ell surten sis imatges idèntiques a ell que se li posen al voltant, podem distingir-lo per la corda que porta lligada a una cama. Ens diu que ha sentit històries de l'efecte que pot tindre el Vis sobre la màgia i que en determinades zones pot alterar els conjurs fent que el que vos conjurar acabi sent una altre conjur. De fet ell no havia conjurat mai una imatge reflectida. Sàviament decidim que és millor que no conjuri res. No volem que ens invoqui un drac màgic o un a bola de foc dintre d'una casa.

Tornen els altres, Illiam diu que a dormir. Vidocq no fa massa cara de convençut però finalment acabem de dormir la nit.
Ens despertem pel matí xops, no ha parat de ploure. Mentre fem un mos de les reserves, no hi ha menjar ni res per caçar enlloc, Vereth dibuixa el poblat al mapa. L'encercla i hi escriu zona d'alteració màgica, veig que es mira rialler a Vidocq i bateja el poblat com l'aldea del fantasma congelat.

Marxem cap al nort per la costa. Segueix plovent però el dia esta més tranquil. Veiem pels penya-segats varies obertures a la roca en forma de bufadors. Voldríem baixar en les cordes a inspeccionar-los però veiem que la marea està pujant i no ens volem arriscar a una mort agònica dins d'una cova inundada. Seguim caminant direcció nort, arribem a una zona molt perforada. Hi ha forats petits i forats enormes, n'hi ha que semblen coves que entren terra endins. Ho marquem al mapa però deixem la visita per alguna tarda amb la marea baixa. Seguint la costa ens trobem que ja estem caminant direcció sud. Veiem que torna a aparèixer la zona boscosa. Just tocant el bosc hi ha una altre temple de construcció idèntica al que els trasgos tenien els llops tancats.

Illiam i jo ens avancem una mica per explorar. Anem en compte, fa massa hores que plou i el terreny està fangós. Els altres ens segueixen a una certa distància. A uns 100 metres de la torre sento un soroll fatídic. No em fa falta mirar cap a baix, sé que he activat una trapa amb el peu. Noto com un llaç em tanca la cama i com de sobte un pes molt gran m'arrastra cap a la vora del penya-segat. M'intento aferrar a terra, però no hi ha res! Fang i pedres. Les poques pedres que hi ha es mouen totes pel fang. Noto com em salten dos ungles. Veig passar fletxes i destrals, els meus companys estan intentant tallar sense èxit la corda que m'arrossega cap a l'abisme. La terra s'acaba caba i em precipito al buit. Les onades i les pedres m'esperen al fons del penya-segat. De sobte deixo de caure, em sento lleuger. El ròcul ja no em tiba. Vereth!!! Ha fet alguna cosa, no sé que i no se quan durarà l'efecte. Al mateix moment que veig aparèixer una corda davant meu trec una daga i tallo el pes que em te lligat. M'aferro a la corda i noto com poc a poc em van pujant.

Temps de posar els genolls a terra veig com una fletxa s'enclava al braç de l'elf. Mirem tots direcció la torre i a mitat camí veiem una criatura blau verdosa amb braços i cames però amb cap de peix. Ens dispara fletxes amb un arc llefiscós. Vidocq el reconeix. Un KuoToa!!! Sigui el que sigui ens ha atacat i ho pagarà amb la vida. A la distància que el tinc sé que hi puc arribar en dues esprintades, em trec l'espasa i arrenco a corre cap ell. Els altres venen darrera. De sobte em ve al cap la imatge les ones i les pedres del fons del cingle. Crido les trampes!!!! Afluixem el ritme just quan davant meu en veig un parell, de poc que no hi torno a posar el peu. Esquivo les trampes apropant-me al precipici. Illiam li torna les fletxes al Kuatoa i Vereth comença a conjurar alguna cosa.

Sento un sorolls de moviments de pedres que venen dels penya-segats. De sobte un kuatoa apareix darrera meu i un altre uns metres més enllà. Porten una llança enorme a l'esquena. El que tinc al costat em sorprèn i em fot un mos al braç. Té les dents afilades, es claven com agulles, el dolor és suportable però m'adono de seguida que m'està injectant verí.
Vidocq que estava prop meu ataca al kuatoa fent-li una feria profunda, em solta la boca del braç i mentre noto com la meva sang lluita contra el verí li endinso l'espasa al cos. Brolla molta sang verdosa però el malparit no cau.

Veig de reüll com Dimas va decidit a per l'altre. Mentre una javelina em passa fregant el cap en direcció cap lloc. Em giro i veig a Brom, està diferent, bavejant generosament. Diria que amb la pell més verda i fins i tot més gran. Què fot!!! Perquè ens ataca a nosaltres? Esta descontrolat. Ara és més orc que humà.
Vereth llanaça un raig de foc a l'arquer i l'encèn mentre agonitza una fletxa de Illiam el remata.

Un quart kuotoa surt per darrera mentre Vidocq liquida al que teníem davant. Brom treu una destral i enfurismat va a pel de la rereguarda, l'obre per la meitat d'un sol cop.
El kuotoa que queda forcejant amb Dimas veient que el superem en nombre és desfà de Dimas i es tira penya-segat avall.

Aprofito el moment de calma per agafar la javelina de Brom que minuts abans casi em forada el cap. El miro i veig que em mira. No li dic res i tiro la javelina al mar amb tot el menyspreu que puc. No li dic res i el torno a mirar. Suposo que ja ma entès.

El mag ens diu que ha vist alguna cosa a la part alta del temple. Anem esquivant trampes fins encarar-nos a la porta del temple a una distància prudencial. Veiem com Brom, encara visiblement alterat, no ens fa cas i com si no li importés la possibilitat de trepitjar una trampa marxa cap al darrera del temple. El perdem de vista.

M'apropo a la porta. Està tancada. M'agenollo i provo a forçar-la però no s'obre. Sentim un cop sec que ve de l'altre costat del temple. Obren la porta des de dins i davant meu veig un orc enorme. A un metres en veig un altre. Veig per una obertura de la paret a Brom que els crida alguna cosa no molt llarga en llengua orc. No sé que els ha cridat però l'orc que tinc més prop sense donar-me temps de reaccionar es gira i m'agafa en força, em rebat dins la torre i tanca la porta.

Estic tancat dins d'una habitació circular amb dos orcs cabrejats i un semiorc bavejant entrant el cap per una finestra. No veig cap lloc per amagar-me. Lluitar? El sentit comú em diu que no podria ni en un sol. He de fugir com sigui. La porta esta tancada i tinc un orc que m'hi talla el pas. L'altre ve cap a mi. Per l'escletxa de la paret apareix una javelina en direcció no se sap. Ho ha tornat a fer!!! Maleit Brom!! Si surto viu d'aquesta haurem de tindre unes paraules. Sang freda, són més forts però jo sóc més ràpid i àgil. M'enfilo corrent per l'escala, recordo de l'altre temple que el sostre és obert, potser puc saltar. Prefereixo trencar-me les dos cames que fer companyia als trasgos que hi ha penjats fora la torre.

Quan em penso que ja ho tinc fet em noto com alguna cosa m'ha ferit la cama, veig molta sang. Em giro i veig l'altre orc que em tira una destral. M'impacta al cos. Més sang. Em sembla que ja no tinc forces ni per salta de la torre. De sobte l'interior del temple es cobreix de boira, només dintre fora no. Vereth, avui per segon cop el meu salvador. Aprofito la confusió dels orcs per treure la corda de la motxilla i lligant-la a l'escala salto com puc fora la torre. Potser si que viuré un dia més. Amb les poques forces que em queden m'arrossego fins als primers arbres del bosc i em deixo caure damunt d'uns matolls.

Durant uns minuts que se'm fan eterns sento crits, no puc distingir si dels orcs o dels meus companys. De tots suposo. Desprès d'agafar una mica d'aire trec l'arc i busco una posició que em permeti donar una mica de cobertura. Arribo just per veure com el segon orc cau a terra mort. Ho han fet, se'ls han carregat.

Regirem els orcs i el temple. Els col·leccionistes del grup agafen dents i ornaments dels orcs, la insígnia d'aquest clan orc és un cap de trasgo clavat a l'espatllera. Jo m'enduc una moneda d'or. Aquesta no la gastaré, la guardaré com a record del dia que quasi em maten. Em farà ser més previsor.

Veiem que el temple és idèntic al primer que vam veure. Vereth treu el penjoll que ha desenterrat avui del poble de pescadors i el posa dintre la pileta. Notem que hi ha algun efecte màgic però no passa res. Vidocq fa el mateix amb el seu però passa exactament el mateix. M'estiro una estona per descansar, estic mig mort. Els sento parlant dels penjolls i les piletes, ho investigarem un altre dia. Estic massa cansat per pensar.

La conversa amb Brom també queda pendent per un altre dia. He tingut massa d'orc per avui, no me'n falta un altre que baveja.

Abans d'anar a dormir veig com Vereth escriu sobre el mapa: La costa Despenyanans. Va bé una mica d'humor desprès d'un dia tant dur.
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Expedició 2: Una nova Torre Solar

EntradaAutor: Zodd » 30 maig 2016, 04:02

El viatge al far, escrit per Vidocq Bathory

Després de tornar de la torre dels trasgos fem nit a la Fortalesa. L'últim dia casi no ho conto per culpa d'un gran trasgo, no se tornarà a repetir, no haurà clemència. Pel matí em reuneixo amb els companys d'expedició, busquem a Greenton per parlar-li de les novetats que tenim però està bastant enfeinat, i sembla que tingue poc interès per la nostra empresa. No el culpo, matar trasgos no té res d'interessant, pot ser quan li porte un cap d'un drac canvia d'opinió, temps al temps. Al cap d'una estona anem a intendència per preguntar si ja tenien cavalls de monta, res de res, cap novetat si no fos perquè allí ens trobem a un home adult, en armadura de malla i una gran espasa. Es presenta, se diu Dimas Corfort, se'l veu bastant poc parlador, ens diu que se n'ha cansat de servir a senyors equivocats i que ha vingut a la Fortalesa a començar de nou. Se'l veu bastant curtit, si busca aventura pot ser està al lloc adequat. Ningú del grup s'oposa a incloure'l i seguim en la nostra feina, sense apenes presentar-nos, al menys amb el meu cas, tot lo que ha de saber de mi ho porto a vistes. A mi mentre obeeixi ordres i no faci soroll ne tinc prou.

Decidim marxar cap a la Torre Solar, a recavar informació sobre els goblins i acabar d'inspeccionar la zona. Anem seguint la vora del mar, avui és un dia gris, sembla que acabarà plovent. L'explorador, com l'últim dia, va al capdavant del grup, tot seguit va el nan i servidor, darrera tenim a Vereth el mag i Dimas. A la rereguarda tenim al semiorc, són ben sabudes les tensions entre l'elf i el semiorc, a mi tampoc m'agrada, els orcs són una raça massa salvatge. Cap al migdia Illiam ens diu que ha trobat unes cases entre unes dunes, l'elf gràcil i el nan àgil s'avancen per assegurar la zona, mentre la resta ens esperem entre unes roques. Al cap de poc temps arriba l'elf dient-nos que l'aldea està deshabitada, i efectivament així és. No trobem res sospitós, està tot molt deixat, cases semiderruïdes i saquejades en temps passats. Trobem un cercle fet amb pedres al centre del poble, tot apunta que és una pira. A part d'això trobem dos tombes relativament noves, de fa un any escàs. Vereth ens pregunta si volem obrir les tombes per buscar pistes, a mi em sembla bona idea, la resta se'n desentén, Brom es posa a bramar però no li faig massa cas... Escorcollant les restes trobem un altre medalló Tolbot, ja en tenim dos.

L'explorador per fi troba penjades de trasgo, que van direcció a la Torre Solar, aquest cop fumejant, decidir anar a la torre de nou, però el temps empitjora, l'elf ens confirma que anirà per a llarg i ens recomana passar la nit al poble. Jo decideixo anar-me'n per lliure a descansar, som companys de viatge però no de llit. Abans de gitar-nos ens diem els torns de guàrdia, el meu el 2n. Busco una casa que estigue ben resguardada, m'assento contra una pared, ben arraserat i em poso a dormitar. La meua sorpresa ve quan un terrible fred em desperta, m'incorporo, realment m'havia acabat dormint profundament. Algo passava, aquell fred no era natural, amb la meua visió a la penumbra no veig res fora de lo normal fins que miro cap a la finestra, veig una terrible figura gaseosa aproximant-se. Cada cop feia més fred. Instintivament surto de la casa tan ràpid com puc, aquell ésser no era de carn i os, les meues simitarres no li farien res. Alerto del perill a la resta de la companyia, el mag decideix usar un dels seus conjurs per a il·luminar la zona, però alguna cosa va malament, no usa el conjur adequat i comença a volar, no molt, no més d'un metro, el lliguem. Ho torna a intentar i torna a sortir malament, aquest cop és multiplica 6 vegades! Què està passant? El mag ens explica que a les zones on hi ha Vis, la màgia no sol anar massa bé. Deixem al càrrec del mag a Dimas i Adrik. Brom, Illian i jo mateix anem a voltar pel poble a buscar la figura misteriosa, però no trobem res. Ni a les tombes, ni a la casa on dormia. Brom com de costum comença a rondinar i l'elf tampoc està còmode, se deuen pensar que era un malson d'un tiefling, Pot ser ha sigut una il·lusió, una imaginació? Sens dubte esta zona té un aura estranya.

A l'endemà ens despertem i continua plovent amb la mateixa intensitat que el dia anterior, les ones xoquen en furia contra les roques, el vent fa bramar els bufadors que tenim sota nostre, sembla la fi del món. El nostre esperit aventurer ens impulsa a buscar alguna entrada per accedir a les cavernes de la roca, baixem de la roca anem a la platja, però ho donen per impossible. Massa perillós. Els meus companys veuen un màstil a la llunyania que desapareix en fraccions de segons, jo no veig res, seguim.

Decidim vorejar tot el cap de la torre, al nord trobem forats a la roca, de totes les mides, alguns tan grans que podria entrar un carro i d’altres de la grandària d’un puny, és probable que condueixi a l’interior del cap, tinc molta curiositat per saber què hi ha al seu interior però plou molt i la superfície esta relliscosa. Crec que haurem de tornar un dia que faci bo i en marea baixa.

Acabem vorejant el cap i davant nostre, a pocs kilòmetres veiem el bosc de la primera expedició. Just tocant al bosc trobem un temple Tolbot, de les mateixes característiques que el temple que feien servir els trasgos de quadra, arribem a la conclusió que són més freqüents de lo que ens pensem. Anem en cautela, sabem que pot estar habitat, les nostres sospites s’acaben confirmant, a la part superior del temple hi han parts de trasgo, braços, cames, caps, troncs, trasgos partits, un escenari dantesc, massa salvatge per ser un aliat.

El nan s’envalentona i pren la iniciativa i en tanta molta mala sort que trepitja una trampa, cau de cara, un pes molt superior a ell l’arrossega cap al penya-segat. Intenta agafar-se on bonament pot, però el sòl està fangós i no té on agafar-se. Tan ràpid com puc tiro una destral de mà per tallar la corda. Però entre la pluja i la velocitat que succeix tot, fallo. Un altre company fa lo mateix, també falla. El nan està perdut cau pel penya-segat. Un company d’aventures menys, era l’últim del seu llinatge, una tragèdia.

Alguna cosa passa, el mag diu unes paraules i el nan comença a caure molt lentament. Acte seguit Dimas trau la seva corda i li tira, ell se desfà de la trampa i s’agafa fermament a la corda, ajudo a Dimas a pujar-lo i quan tot tornava a la normalitat sento un cop sec, miro el meu cos, estic sencer, no ha tingut la mateixa sort Illian, té una fletxa a l’espatlla, l’elf fa un gest de dolor però aconsegueix quedar-se dempeus. Els trasgos ens han sentit. De ben segur que vénen de la torre solar! Però no són trasgos, són uns éssers a mig camí entre peix i home, els reconec ràpidament, són Kuatoa. Una raça humanoide que viu a les profunditats del mar. Són uns éssers primitius que adoren a certes divinitats abissals. El veig amb un arc fastigós a les mans, clarament ha sigut el qui ha disparat a l’elf. Ens posem en guàrdia i anem a matar-lo. Novament ens sorprenen dos kuotoa més que pugen del penya-segat, un davant mateix de Dimas, i Adrik i un altre un poc més apartat. Desenfundem les armes i anem a atacar-los, però sense cap motiu aparent, Brom brama i tira una javelina cap a Adrik, que amb sort no l’arriba a tocar, sense posar-nos a discutir ens posem a combatre’ls.
Desenveino les simitarres i començo a pegar talls a l’abobinació que tinc davant meu, entre els meus companys i jo el derrotem però el kuotoa abans de morir mossega a Adrik al pit, però el nan és robust i aguanta amb fermesa. L’explorador, el semiorc i el mag aconsegueixen derrotar als dos restants, un mort i l’altre s’escapa tirant-se del penya-segat. Un cop acabat el combat Adrik, sense dir res, tira la javelina al penya-segat mentre mira en cara de pocs amics a Brom, perquè ha atacat al nan?

Ens recuperem uns instants i anem direcció a la torre, el nan ens avisa on estan les trampes per no trepitjar-les nosaltres, i la companyia decideix observar la torre abans d’entrar-hi. El semiorc novament fa algo inexplicable, decideix anar per lliure, deu buscar la mort? No m’agrada aquest comportament erràtic, prefereixo tindre’l a vistes, no me’n fio d’ell. Veiem que la torre està tancada però Adrik ens diu que és molt destre amb les mans i pot obrir-la. Un nan lladre, quina novetat, per algun motiu ha acabat a aquí amb nosaltres. S’aproxima a la torre i es disposa a obrir-la, però sembla que té dificultats, deu estar ben tancada.

De sobte i al pitjor moment possible per al nan la porta s’obri des de dins, un orc enorme veu el veu i tot seguit sentim a Brom cridant com un boig, no sabem què diu, parla amb llengua orca. L’orc per la seva banda estira a Adrik dins la torre i tanca la porta. Lo que no ha fet la trampa ho farà l’orc. Els que estàvem ocults sortim disparats de cara la torre, intentem tombar la porta però sembla que algú estigui darrera aguantant-la, la porta no cedeix. Entre dos fem un placatge i la porta s’acaba obrint, dos orcs ens esperen. Els kuotoa no eren rival per a mi, tenia ganes de matar orcs des de feia temps, estava entrenat per a matar-los, era el moment. El mag el sentim dir unes paraules que només ell entén, i de sobte comença a crear una boira molt densa dins la torre. No veig res, només sento els grunyits dels orcs, els brams del semiorc i poca cosa més, els esperem a la porta Illian, Vereth i jo, l’orc ens ataca, com podem repel·lim el seu atac i contraataquem, fent atacs combinats aconseguim matar el primer. Ens falta el segon, més alt, més fort, més ben equipat.

Brom torna a aparèixer per la vora de la torre, amb els ulls injectats en sang, rabiós, carga contra l’orc. Lo que semblava un xoc de titans acaba sent un puny contra un mur. L’orc ni s'immuta. No és mou un pam. Però al menys ha servit de distracció, li faig dos espasades amb les simitarres que tallen roba, malla, carn i os. Acabem tots esquitxats de sang negra, un atac que semblava mortal però que se les enginya per contraatacar-me, i me toca, m’he confiat, estic acabat. La sang roja se sobreposa a la sang negra al llarg de tot el meu tors, és una ferida profunda, m’aparto mentre els meus companys l’assetgen, Dimas li fa una altra espasada i Illian li clava una fletxa, Brom l’atac amb una força brutal. Comença a cedir, la força se li escapa per les ferides obertes, sóc conscient que no he de tornar a baixar la guàrdia o moriré, les bèsties moribundes són les més perilloses. Desesperat utilitzo el meu maleït do, em deixo portar per la meua part demoníaca. La meua sang impía m’ajudarà a regenerar-me, noto calor per tot lo cos, noto que desprenc una aura perversa però em sento millor que mai, torno a agafar en forces les armes i acabo decapitant al orc.

Adrik surt de la malesa amb l’arc a la mà i portant un barret molt extravagant, amb la cara congestionada mira fixament al semiorc, ha tornat a fer una de les seves. És probable que s’acabin matant, encara que seria una llàstima que es perdés l’últim Torunn. Va tot ple de ferides però sobreviurà, els nans són resistents.

Vereth em diu que pose el medalló Tolbot a la pila que hi ha just al centre de la torre, veiem que comença a brillar tímidament, però no passa res, és probable que sigue part d’un conjur i no funcioni perquè plou amb força. Ho provarem un altre dia, decidim marxar, les ferides s’han de tancar.

Tornem a la fortalesa. Fi de l’expedició.
Zodd l’ha editat per darrera vegada el dia: 30 maig 2016, 12:45, en total s’ha editat 1 vegada.
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Expedició 2: Una nova Torre Solar

EntradaAutor: Kokuoh » 30 maig 2016, 08:10

Gran currada de tots.

Em molaria escriure els fets des del punt de vista de Brom, però em fa algo de peresa, he de dir.

Només apuntar, això sí, que la segona jabalina que va tirar Brom, a dins la torre, estava fora de la trajectòria del nan (ho vam comentar) i de fet es va clavar a l'orc. Ho dic perquè a la història queda graciosa la interpretació del nan, però com Pep es mostrava tan preocupat per les possibles conseqüències, s'ha de tindre en compte que la interpretació ha estat forçada pel narrador.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Expedició 2: Una nova Torre Solar

EntradaAutor: Pep Blasco » 30 maig 2016, 08:38

Kokuoh ha escrit:Gran currada de tots.

Em molaria escriure els fets des del punt de vista de Brom, però em fa algo de peresa, he de dir.

Només apuntar, això sí, que la segona jabalina que va tirar Brom, a dins la torre, estava fora de la trajectòria del nan (ho vam comentar) i de fet es va clavar a l'orc. Ho dic perquè a la història queda graciosa la interpretació del nan, però com Pep es mostrava tan preocupat per les possibles conseqüències, s'ha de tindre en compte que la interpretació ha estat forçada pel narrador.


Peresa?? Llàstima, seria interessant llegir els pensaments de Brom. Pensa que això sentat al wc surt sol.

Pel que fa la jabalina, el moment de tensió i d'estrès del nan li va semblar que tiraves a l'orc però tenint en compte els antecedents de pocs minuts abans li va donar la sensació que a Brom li importava ben poc on es claves la jabalina. Li dona la sensació que per a Brom que estigui el friendly fire ON no significa absolutament res.
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Expedició 2: Una nova Torre Solar

EntradaAutor: Charli » 31 maig 2016, 21:16

Tornem a estar a la fortalesa, algo ruïnós i lleig que s’alça com les ruïnes d’una civilització decadent i dominadora. Prompte l’olor dels humans que viuran apinyats a qui dins es podrà olorar a kilòmetres, de moment els pocs que hi viuen s’afanen a reconstruir els murs i les defenses, empesos per la por a la natura que els rodeja, sento una mescla de pena i fàstics per ells.
Avui ha arribat un altre vaixell carregat de valents... jajajaja, un altre humà ha decidit unir-se al grup, pareix un guerrer.
Sortim a explorar quant la tempesta esta a punt d’esclatar, jejejeje... que bons som fent plans, pareix que no els importa mullar-se, en sorprèn del nan, i del semi orc.
Quant la fina pluja comença a caure, hem reconforta veure com els colors de les fulles agafen força, l’olor de la terra mullada..., he de reprimir les ganes d’abandonar al grup i endinsar-me al bosc, no me pogut treure del cap els llops encara, m’encantaria espiar la seva manada i observar el seu comportament, les seves tècniques de caça...
Arribem a la badia, fort vent, boira... lo normal, es senten les grans onades picar contra les roques dels penya-segats...
Prop d’aquí veig les restes d’un assentament, segurament abandonat fa temps, mentre ens i atansem, no puc evitar mirar les precioses formes que fan les gotes d’aigua, al caure i mullar la punta d’ acer de la fletxa, que porto ficada a l’arc.
El poble, cases ruïnoses amb palla al sostre, una llotja de peix, feta amb cert gust per l’arquitectura... crec que aquesta zona estava ven comunicada en el passat, potser era un poble de pescadors que venia el peix a la contrada.
Tombes humanes recents, m’agrada la idea que ells mateixos profanen les tombes, es desagradable, però ho trobo útil. Potser un sacerdot i el seu familiar?, crec que restes del culte a Tolbot, van aguantar molt mes del que pensaven en aquesta zona, potser encara en queden de vius, ascetes, ermitanys ... molt espiritual per a ells, qui sap.
El semi orc es un individualista, m’agrada, si segueix axi durarà poc, es una llàstima, un espessiment com ell es interesant d’estudiar. No se que fa exactament, a part d’esfondrar cases amb el seu pes, pareix que vulgui amagar-se de mi?
Petjades de goblins, altre cop, mmm la tribu es mes gran del que pensava..., a veure si es treuen la son de les orelles i les volen seguir.
Altre cop la torre, marxem d’aquí, no hi ha refugi possible millor tornar al poble abandonat.
Fem el campament, el tiefling vidocq?, prefereix acampar sol, arrogant, estupit.. a mitja nit ens desperta a tots dient que a vist un fantasma... es el que passa si molestes als morts, i pel que es veu la màgia també esta distorsionada en aquest lloc, mal auguri.
Partim a l’alba, almenys no se’ls enganxen el llençols. Partim cap al bosc.

Decidim fer una ullada a la platja i els penya-segats, hem vull la sang al veure aquestes impressionants onades, un grandiós espectacle de la natura, el nan vol venir a explorar la zona, parteix que sap el que fa, els tenia per criatures orgulloses, que preferien els atacs frontals, no el sentit comú del silenci i la prudència...
Jajajaja, una trampa de llaç, pareixo un principiant com s’he ma pogut passar. Ha atrapat al nan, era massa fàcil, uf, sort del mag, si no el nan es despenya, he intentat ajudar-lo, però el brogit de les ones es hipnòtic. Merda una fletxa!
Homes peix!!! Impreeesiooonat!, lluiten amb mes cor que tècnica, les escates son molt dures, com brillen amb la ultima llum del dia, he sento afortunat de poder descobrir totes aquestes coses noves. Mmmm el combat a durat poc, no son grans lluitadors, però intel•ligents, l’últim ha fugit, be, ja el caçarem. Agafo dos bons trofeus, un ullal i una escata...
Al costat del bosc, hi ha una altre temple, el bosc pareix jove, a anat reconquerint el que li havien arravatat. Caldrà protegir-lo, ja vérem... umm goblins empalats i mutilats penjats del temple... una tribu enemiga?, el semi orc delata la nostra posició fent quelcom que fa soroll, paciència, mmm crec que he vist un niu de merla entre les fulles d’aquell pi... el nan segueix sorprenent, jajajaja es un lladre, ja se perquè està aquí, repudiat, perseguit, quin fitxa!
El mag pot fer boira! No esta malament, es valent el nan, entra sol, sort de la boira, ataquem, no tinc angle, vaig a donar la volta, però esta la boira, torno, i dispara entre el semi orc i l’orc.
El hem matat, però no hi he pogut participar mes, es igual! Estan morts Illiam, no cal que tu els mates tots, un bon trofeu, un ullal d’orc,tinc el seu símbol, una ombrera amb un crani de goblin, potser hi ha una lluita aferrissada entre les dues races per aquest territori... tornen a la infame fortalesa... he de aconseguir una de les granges abandonades.
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Expedició 2: Una nova Torre Solar

EntradaAutor: Pep Blasco » 31 maig 2016, 21:38

Booo
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16


Torna a: Expedicions

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants