Expedició 4: Els caçadors caçats al Bosc Lluminós

Llistat d'expedicions, descripció del que ha passat.

Expedició 4: Els caçadors caçats al Bosc Lluminós

EntradaAutor: Roman » 15 juny 2016, 16:36

PART 1/2

Adrick no hi és. La seva presència em tranquil·litzava. El seu seny és necessari per al grup. Espero poder veure'l aviat, espero que es recuperi de les ferides. El mal temps per fi amaina. Estic content, la companyia ha decidit que anirem a caçar Hobgoblins. Sembla que Illiam, Vereth, Vidocq i Brom estiguin fascinats amb la idea de perseguir aquestes bestioles humanòides per la Costa Despenyanans. No només anem a caçar, també anem a descobrir què amaguen els temples solars i quina connexió tenen amb els penjolls del tiefling i del mag.

De camí Illiam pregunta pels crancs de quatre pinces. Però pregunta fascinat. En voldria criar fins i tot. Un altre personatge estrafolari al grup que feia dues jornades que no ens regalava la seva presència. És nota i molt. Ara que ha tornat, Brom torna a actuar quasi com un nen. No paren de molestar-se l'un a l'altre. Illiam sembla jugar amb el semiorc i aquest respon mig enrabiat, com una criatura petita. No és cosa meva, però aquestes menudeses ens poden arribar a jugar una mala passada.

Sort que Vidocq també li ha robat part del seu temps a Illiam. Li ha explicat lo meravellosos i interessants que són els crancs de la Costa de les quatre pinces. Quina mandra. El mag, sembla més callat de lo normal. Cal també tenir-ho en compte. Amb tant de tràfec arribem ràpid a la torre de Cagallops. El ferum és prou desagradable. La merda mig banyada encara desprèn molt de ferum. No ens importa, hi ha un altar i volem saber si farà efecte aproximant-hi el penjoll de'n Vereth avui que el sol ens banya amb la seva rogenca llum. Sorpresa! El penjoll s'il·lumina i segons el mag irradia màgia. Per una vegada m'alegra descobrir quelcom màgic. Vidocq també ho prova. Res de res, semblava que sí però no.

Mentrestant apareix l'elf que havia marxat un moment a recollir rames per fer un bol i ara l'està omplint de fems de llop. "Per deixar rastre de llop i atreure preses si cal". Ens diu, ho això he entès jo que estava vigilant que ningú ens pogués emboscar. Alguna cosa li ha degut dir l'elf a l'orc que surt cap a fora i es dirigeix al bosc tot seriós. Vaig darrere d'ell. Em mira estranyat. Em diu que ha vist com un arbre emetia un resplendor. M'hi fixo. Li pregunto on ho ha vist. Ens dirigim a l'arbre i no veig res. Tinc una intuïció. Crido al mag i li dic que torni a posar el penjoll a l'altar però no passa res. Els hi explico a tots que Brom ha vist com un arbre emetia llum. S'aproximen Vereth i Vidocq i treuen el penjoll. L'arbre comença a irradiar llum i podem veure com darrere seu un altre arbre i un altre i un altre... ens marquen una sort de camí. Què els déus ens guiïn, anem pel bon camí!

Ens endinsem al bosc fins que al cap d'una hora més o menys ens trobem amb una explanada d'uns 400 metres de diàmetre. Al mig hi ha una roca d'uns 200 metres de diàmetre i sobre aquesta una espècie d'edifici abandonat molt antic. Brom, àgil, comença a buscar entre les runes i troba el que semblen uns frescos pintats en parets que fa temps convertides en pedaços. Creiem que els dibuixos marquen una triangulació. Potser aquesta triangulació té com a punt central el lloc on estem. Si és així, dos dels punts ja els hauríem visitat i serien dos temples i ens faltaria trobar el darrer punt, al sud del bosc. Així que decidim anar-hi. Jo proposo tornar per on hem vingut i vorejar el bosc fins arribar a la part més surenya. Illiam i Brom volen "divertir-se" anant bosc a través. Entenc a l'elf però no a l'orc. El bosc ens pot jugar una mala passada...

La majoria decideix que el camí més interessant es troba dins del bosc així que és el camí que agafem. No seré jo qui desentoni malgrat manifesti el meu desacord. Ens tornem a endinsar a l'espessor. Ens costa molt avançar. L'elf que està avesat a aquest tipus de terreny ens confessa que es troba "lleugerament desorientat" i quan Illiam diu "lleugerament" vol dir, en realitat que ho està molt, però quan es tracta d'assumir errors li agrada emprar eufemismes. Proposo desfer camí i tornar per on havíem entrat. Per allí no tenim pèrdua. Brom es mostra divertit, li agrada això de jugar a perdre's i trobar-se...

Rondino. Vull girar cua. Per aquí estem perdent temps. A sobre, el mag ha confirmat que aquest bosc està protegit amb màgia. Més màgia i això mai pot ser bo si aquesta està dirigida per protegir quelcom de nosaltres. Doncs, encara els hi sembla més divertit a tots menys a Vidocq i a un servidor. En fi, em resigno. Volen que anem per aquí, ho farem. No voldria que els faltés la meva espasa en cas de necessitat.

Seguim amb una lentitud sotsobrant. És fa de nit. Decidim acampar per passar la nit. La nit és serrada, no hi ha cap tipus de llum. Hem de fer foc, un foc dissimulat per no atreure ningú. No estic d'humor per fer guàrdia. A sobre no veig quasi bé res. Marxo a dormir.

Estava somiant amb una femella formosa quan de sobte uns crits abarronadors semblen voler robar-me l'ànima. Em costa aixecar-me. Quan ho faig, després d'un gran badall em troba amb una escena macabra. Brom i Illiam són a terra. L'orc sembla moure's i vol aixecar-se. Vidocq està retrocedint quan veig una imatge que em glaça el cor. Vidocq lluita i finalment cau al terra també. Brom s'abalança contra la criatura repugnant i li etziba una destralada. Aquesta li respon i ja només quedem el mag i jo d'empeus. Agafo valor d'allà on puc i la colpejo amb la meva espasa. Sembla que li he fet prou mal, no el suficient. El mag conjura i sembla fer-li mal a la criatura. Rebo un fort cop al pit i quan desperto veig que tothom ja està d'empeus. Ha estat un somni? No pas, sento un dolor agut a les costelles. La resta de companys estem igual, tots magolats. Escupo sang mentre escolto a Vidocq dient que si hagués sigut per ell no ens hagués despertat, volia enfrontar-se a l'ésser que l'elf ha reconegut com a Banshee, l'esperit d'una elfa violada i torturada o quelcom així, ha explicat.

Ara toca decidir. Tirem enrere i anem pel camí segur o seguim ballant amb la mort un vals amb la seva dalla apuntant-nos? Amic Adrik, tu què haguessis fet? Torna aviat si us plau.
banshee.jpg
banshee.jpg (33.86 KiB) S’ha visualitzat 5874 vegades
Roman l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 juny 2016, 12:29, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: Expedició 4: Els caçadors caçats al Bosc Lluminós

EntradaAutor: Pep Blasco » 15 juny 2016, 20:01

Juassss, me parto y me mondo!!!!

Em sembla que adrik hagues fet d'astruç i hagues fotut el cap baix terra per no veure-ho!!
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Expedició 4: Els caçadors caçats al Bosc Lluminós

EntradaAutor: Roman » 23 juny 2016, 13:05

PART 2/2

La nit ha estat molt dura. Després de l'atac de la Banshee estem tots fets pols. A penes hem pogut descansar amb les contusions i la temor que cavalca per les nostres cames. No és covardia, és instint de supervivència. Si fes falta m'enfrontaria sense dubtar-ho al monstre una altra vegada. Però si podem evitar-ho molt millor.

En despuntar els primers rajos de sol per entre les rames i fulles de l'espès bosc seguim fent marxa cap al sud fins que ens topem amb una altra Torre Solar. Sí, la triangulació que va veure Brom a les ruïnes es correspon amb les tres Torres Solars del bosc Lluminós. Almenys això ens sembla. De moment no ens hi aproximarem. Decidim tornar a descansar i agafar una mica més de forces abans d'arriscar-nos a entrar a la torre.

Illiam es posa a parlar amb un esquirol i li pregunta si hi ha vist animals bípedes entrar a la torre en els últims dies. Jo li demano que també li pregunte si ha vist animals grossos entrar. Sembla que respon negativament a la primera pregunta. Illiam ens diu que, en canvis, sí que ha vist bestioles peludes a quatre potes entrar a la torre.

Per cert, a la torre hi ha un goblin empalat que sobresurt per dalt de l'edifici. És evident, que algú l'ha torturat abans d'empalar-lo. Així que sense més dilació ens hi aproximem a poc a poc. Obro la porta amb cautela i veig una mà de goblin estesa al terra, en obrir més veig com a aquesta li segueix un braç i també un cap i un cos. Tot està en ordre, el goblin jau al terra mort acompanyat d'altres criaturetes verdoses com ell. Això sí, la pudor és insuportable.

Mentre Vidocq i Vereth comprovent sense èxit si els medallons s'activen, Illiam extreu una fletxa d'un dels goblins per analitzar-la. La manufactura és molt elaborada. Una fletxa dissenyada per fer molt de mal, compta amb tres puntes i ondulacions al fil. Sospitós. Pujo per les escales per mirar què veig a l'horitzó. Al nord hi veig el bosc frondós. Al sud, em sembla veure un Arc de Triomf desplomat. M'equivoco informant a la resta de companys sobre la troballa. Sembla que aquesta vegada també ens allunyarem de la nostra comesa: caçar al Hobgoblin.

Només nombrar "Arc de Triomf en ruines" Vidocq s'il·lumina i ens demana que ens hi aproximem. Ho fem poc a poc. En arribar a uns 100 metres jo exposo que no segueixo. Ja hem vist el que volíem, ara marxem. Vidocq ens comenta que ell vol veure l'Arc i que hi anirà, que si volem marxar que ho fem. Marxa sol, nosaltres el vigilem de lluny no sigui cas que desperti una altra criatura sobrenatural i el fulmini. El sol ens està rebentant. Fins i tot abaixem la guàrdia de la desídia. Vidocq torna feliç, hi ha inscripcions que no aconsegueix desxifrar que li semblen d'una bellesa incommensurable. Li comenta al mag que no hi ha cap perill que vagi a desxifrar les runes, que "xalarem". Vereth és seduït per la gràcia demoníaca del Tiefling. Illiam i jo ens quedarem fent guàrdia rodejant la zona. Això té molt mala pinta.

Des de la distància em miro com l'elf rodeja en un radi de 100 metres el monument. El mag i el Tiefling estan absorts prenent notes. De sobte veig al mag proferir un conjur, els seus moviments el delaten. Vidocq gaudeix com un nan davant una mina d'or. Jo veig com el sol fa brillar petits fragments de l'Arc. M'hi aproximo. M'estic avorrint. Illiam també torna. El mag està molt blanc, sembla haver vist alguna cosa que no li agrada. Ens explica que la màgia que ha notat en aquesta construcció és quelcom que el sobrepassa, quelcom que del que no havia sentit a parlar mai. Haurem de sortir d'aquí. Abans però decideixo endur-me un fragment de la construcció. Demanaré que ho analitzin a la fortalesa.

Zaaaaaazzzz. Una fletxa s'enclava a l'esquena de Vereth que cau al terra sense forces. L'agafo i busco cobertura. La fletxa és del mateix estil que la que adornaven els cossos dels goblins. Illiam i Vidocq intueixen que qui ens ha disparat s'amaga en uns turons al sud. Li extrec la fletxa al mag i li faig un vendatge. "Queda't aquí, jo vaig amb ells" li comento. Aquest mag se les sap arreglar soles. Avancem buscant llocs on protegir-nos de les fletxes i de sobte una boira cobreix un radi d'uns 60 metres. No veiem res. Potser l'arquer tampoc ens vegi a nosaltres. Vidocq va al capdavant. Sento que pega un crit i la boira es desfà al seu voltant. On se suposava que hi hauria de ser qui ens ha ataca no hi ha res. Vidocq, en veure'm somriu i crida feliç "estàs aquí!". Li responc que com torni a obrir la boca el mato.

Zaaaaaaz. Sentim una altra fletxa. Estem tots reculant buscant l'Arc de Triomf. Alcanço a l'elf que ens cobria i em comenta que han tornat a disparar a Vereth. Corro cap a ell. Em sembla veure'l morir. Les seves forces són robades del seu cos per algun déu. Corro tot lo que puc... Crido de ràbia. Crido per Vidocq. Li trec la fletxa una altra vegada. Aquesta reposa a la seva esquena. Li pego un cop al pit i sobtada i afortunadament veig com comença a tossir. Obri els ulls. Vereth sembla un altre, com si hagués vist el més enllà i hagués tornat.

L'emoció m'ha fet perdre la noció del temps. Em veig a Illiam a la llunyania mirant pel penya-segat. També hi és Vidocq. Aquest s'assoma amb l'espasa per mirar de veure alguna cosa. Quan tornen comenten que hi una sort d'escalera feta de pitons, molt rudimentària, al penya-segat i és molt possible que aquell qui ens ha atacat hagi fugit per allí. Però avui ja no el seguirem. Cal tornar a la fortalesa. Cal tornar i reflexionar... La nostra disciplina no pot ser deixada de banda per la curiositat. Em pregunto on estarà el Hobgoblin. Em pregunto si som els herois que jo esperava que fóssim.

Això sí, la propera vegada que Vidocq decideixi fer camí pel seu compte seguirà ell sol. Ell és desordre.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: Expedició 4: Els caçadors caçats al Bosc Lluminós

EntradaAutor: Pep Blasco » 23 juny 2016, 16:59

Que no portava l'armadura magic Vereth o que?

Manual del Buen Mago... CA Magic no te la treus ni per a cagar
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16


Torna a: Expedicions

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants