Expedició 15 :el castell del drac

Llistat d'expedicions, descripció del que ha passat.

Expedició 15 :el castell del drac

EntradaAutor: Charli » 12 set. 2016, 14:16

A vore! Qui parteix el bacallà per aquí que he de parlar en ell!

Bueno començo pel principi...

Estava a qui a la posada convidant a un captaire a esmorzar... quant de cop, vaig sentir que un grup de veterans estaven parlant de repartir-se el tresor d’un drac... jo vaig pensar uf en tota esta pasta podrem arreglar moltes vides de gent i millorar les coses per als nostres, així que mi vaig arrimar.
La cosa va ser rapida i fàcil, com quant ets guapot i les putes conviden. Vaig substituir a un elfo que no hi volia anar.

Eren un enano psicopata, era en plan, matar... matar... wuaw un crack, després he sabut que era sacerdot, collons en los sacerdots enanos...

També venia un tiefling pigillo i algo amanerat, estava intentant tota l’estona no embrutar-se les botes, i una miqueta pallà, tota l’estona feia el mateix conjur, servia per a tot tu... cantrup o algo així.

A si! Un humà en plan gipiales però en armes i armadura, molt raro tu!, bueno que era en plan fem el bien... però bueno...

I també venia una escòria de semiorco que al final va resultar el mes sincer i amigable, ja veus les voltes que dona la vida.

Bueno que m’allargo Trentont...
Lo tema va ser que vam anar a la guarida del drac este, i tot anava be, ens vam colar per les cloaques, cap problema, patatim, patatam, allí vam trobar unes tombes antigues i com vau dir que mos ho podíem quedar tot lo que trobéssim, pos mos van faltar cames per saquejar-les, era un bon grup Trentont... era un bon grup..., saquejàvem com a fiiiiills de puta, ho vam deixar llimpio, llimpio, bueno, vam travessar un mar de merda, i al final després de triquinyueles varies vam fer cap al almacent d’esta gent, els servidors del drac eren kobolts, en vam passar per la pedra mes que ladilles te un puta, però tot i així en seguien sortint i nosaltres coberts de sang matant, vinga a matar, asta que al cabronas del tieflin se li van unflar els ous, i va fer un conjur que va fotre un espetec tot, com un tro tu!

No en va matar molts, però es van cagar... jejeje poc després a soma per la porta un drac, no penses que molt gran he, com una vaca posa-li... bueno total que fot escopinada d’alè, me giro i veig a l’enano, al tiefling i a l’humà, pel terra boquejant com a llisals fora de l’aigua.
Jo dic calla que hem faré cap atras i li arreglaré la careta al drac a base de virotes, però comencen a vindre mes kobolts, de cop lo semiorco que no se on parava, salta d’unes escales, tot ple de talls cridant i babejant i s’encara en lo drac, que li fot sarpada i allí al terra lo deixa tirat, veient això, jo vaig i hem tiro per l finestra, i fujo com si magesen dit que lo crio es meu... jejeje.

Asta que avui he arribat, i tu he vingut a contar, no se si estan vius, avanç de marxar vaig vore com lo drac s’estava berenant a l’enano.

Ejem!... hi ha recompensa per avisar?.
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Expedició 15 :el castell del drac

EntradaAutor: Roman » 12 set. 2016, 14:26

Rock and Roll.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: Expedició 15 :el castell del drac

EntradaAutor: Kokuoh » 14 set. 2016, 07:24

jjaaaajajajaja Molt bo tio xD
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: Expedicions

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants