Expedició 16 - Desencadenant un gran poder

Llistat d'expedicions, descripció del que ha passat.

Expedició 16 - Desencadenant un gran poder

EntradaAutor: Roman » 18 set. 2016, 21:13

Ja tenim els medallons, els tres que suposem que es necessiten per incrustar a l'esplanada del bosc lluminós. A l'illa de les flors-sirena vam poder llegir uns graffitis escrits en infernal on es demanava no ajuntar-los. Però què coi! Posem-los junts i que se desencadeni la saviesa màgica que roman en els sins de l'univers.

Primer carreguem els medallons. Un a cada torre. Ens dividim per poder fer-ho. Reed Perry i Illiam ens comenten que s'han tornat a topar amb l'elf drow mentre carregaven de màgia el seu medalló i que s'han repartit unes quantes galtades abans d'arribar al centre de l'esplanada del bosc.

Hi ha emoció, hi ha alegria... posem els medallons i... brgrbberbrbrgegegg. La pedra que conforma l'esplanada es desplaça horitzontalment permetent-nos veure l'entrada a una cova. Ens hi endinsem... Mes inscripcions en infernal que se caguen en Sillas el Druida o en algú que tindria el mateix nom que el primer druida d'aquestes terres. Segons sembla és algú que esta (estava) presoner en aquesta catacumba. Estic tan fascinat que.... De sobte comença a llampar, tronar i a ploure a bots i barrals i un fred s'instal·la als meus ossos. M'entra la por i quan torno en mi veig a Illiam esgarrifat però mantenint la compostura. Ens diu que ha escoltat com algú li dia "gràcies". Ups. I si hem alliberat una gran força? Sigui bo o dolent és interessant que l'energia campi lliure per l'univers. Només així podrem entendre les entranyes del món.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Torna a: Expedicions

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants