Expedició 19: La Reconquesta

Llistat d'expedicions, descripció del que ha passat.

Expedició 19: La Reconquesta

EntradaAutor: Zodd » 28 oct. 2016, 12:50

El meu amo Grenton ens envia a vigilar els orcos hihihihihihihi

La manada està formada per un home en escates negres i dos homes diminuts, no fan olor a home, bona senyal!
No para de ploure, el vent bufa fort, el cel està tapat, fa dies que apenes veig el sol. M'agrada la foscor, però l'aigua no, vull que això acabe.

De camí a la casa gegant de pedra detecto penjades humanes, m'aproximo en silenci i observo. Un dels homenets s'ofereix parlar amb ells, no me'n fio dels homes, millor que ho faci ell. Des d'una distància vigilo en tot moment lo que està passant. Wiztick, així se diu el cadell humà, es atacat i acte seguit ataquem. Semblen resistents per estar ferits. Tiro vàries fletxes, els meus companys usen llums i focs i més coses que no entenc, per matar-los. Al final acaben explotant en mil trossos. Pel que diuen són morts vivents. No n'havia sentit parlar mai.

Ne trobem molts més a les portes del poblat, sembla que s'estiguin acumulant. Passem lluny i sense fer soroll per no alterar-los.

Com a líder de la manada decideixo anar per la part ponent del mur i escalar-lo per allí. Els companys també estan d'acord i proposem obrir les portes per a que passin estos humans pudents. Pugem sense gaire problema i entrem al poblat de Grenton. Trobem una tomba profanada, diuen que era un antic "marismeño", no sé què vol dir això. Anem amagats pels carrers i cases mirant a totes bandes, buscant orcos. Només trobem barricades per la zona central. Puc localitzar dos orcos vigilant la zona on estava l'abeurador dels humans, on havia una femella humana de les poques que em queien bé.

Fan Ting, un dels humans diminuts, decideix anar pel seu compte. En estos braços i cames tan curts no crec que duri molt contra un orco. Només m'importa informar a Grenton, esta és la missió que m'ha encomanat, estic en deute en ell.

El llangardaix negre, Wiztick i jo obrim les portes i ens amaguem dalt d'una atalaia. Al moment sentim un soroll equiparable a un tro de la part alta de la Gran Casa. Esperem que passin tots i baixem. Des de els sostres i amagats observem com estos morts vivents massacren als orcos que havien baixat a defensar el seu territori. és un espectacle meravellós. M'agradaria participar d'esta matança però tinc ordres explícites de Grenton de passar desapercebut.

Decidim investigar la misteriosa explosió que hem sentit, anem directes a la columna de fum, igual allí trobem al petit socarrat. Rodegem la plaça i arribem. Trobem un altre mort, al "marismeño", aquest està més demacrat, socarrat i amb un bastó, sembla perillós. Instintivament l'ataquem. El llangardaix se comença a enfadar, ensenya els ullals, i carga contra ell amb la destral, fa temor. Li pega dos destralades que poc més i el parteix en dos, però segueix en peu, el "marismeño" pronuncia unes paraules i desorienta al llangardaix, sembla cec. Entre els morts vivents i els orcos que baixaran, el company sembla perdut, agafo a Wiztick que s'havia desmaiat i el deixo dalt d'una teulada, mig amagat, torno a buscar a la resta. Sembla ser que el "marismeño" no ens fa cas i marxa amb el bastó amb tots els morts. Fan Ting marxa a buscar-lo i nosaltres decidim inspeccionar la part alta del poblat, sentim els passos dels orcos, que baixen corren de la part fortificada. Decidim que és moment de marxar, Grenton estarà content, tenim informació fresca. El llangardaix i jo marxem per la mateixa banda del mur que hem entrat, Wiztick capficat vol buscar alguna cosa, deixem fer. Al cap de poc sentim crits d'orco, sembla ser que l'han descobert. Per poc l'impacta una fletxa, l'ajudo a pujar per la corda i marxem.

Tornem xops, la tempesta no amaina, sembla la fi del món. hahahahahahaha
Zodd l’ha editat per darrera vegada el dia: 28 oct. 2016, 14:25, en total s’ha editat 2 vegades.
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: La Reconquesta

EntradaAutor: Zodd » 28 oct. 2016, 14:23

És hora de matar orcs!

Grenton vol recuperar lo que és seu. L'ajudaré, cada dia que passa estic més a prop de tornar a casa! Grenton ho tindrà en compte. Esta vegada me toca anar amb l'elf i la pantera, una cria humana amb un barret i, el qui me cau millor, un nan amb un porc senglar monstruós. No sé qui dels dos és més pelut, però peluts millor que pelats. Se diuen Illiam, Reed i Thorin.

Ens tornem a dirigir cap a lo que ells diuen "fortalesa", pel camí ens trobem el primer orc, el maleït estava dalt d'una casa en ruïnes, '"l'acribillem" però abans dispara una fletxa senyalitzadora. Ens han descobert, hem d'accelerar la marxa. Grenton ens diu que escalem el penya-segat que està a la part del sol naixent mentre ell i les seves tropes faran soroll i atacaran frontalment, i nosaltres atacarem per sorpresa. L'objectiu és agafar la part fortificada. El poblat està desolat, en ruïnes, el nan i jo decidim anar per la part dels molls. La resta per les teulades.

Està caient una pluja que sembla que no tingui fi, si no fos per la silueta brillant que de quan en quan se deixa entreveure entre els núvols podria semblar una nit de lluna plena. Que el Demogorgon guiï les meves fletxes.

Sentim els brams de humans i orcos, ja ha començat el combat, accelerem la marxa el nan i jo. Pugem ràpidament per la sendera del penya-segat, arribem a la part de darrera, allí ens reunim. Decideixen obrir la porta, mentre ho fan jo intento pujar al mur, que aquest és més robust que la zona del poblat. És més alt i la pedra està humida, me costa molt pujar, ja sento a ells cridar, he de pujar ràpid, vull matar, necessito matar.

Per fi pujo, veig el panorama, orcs morts i uns quants encara donant guerra a baix i a les torres del davant, però el qui més destaca és una mole de múscul, molt alt, empunyant una gran destral. És el més perillós, sembla que estigui buscant a Reed.

ÉS EL MOMENT

Disparo sense parar fletxes a l'orc, a baix el porc senglar li està fent una malesa i Reed tira llums i focs de les seves manetes que sembla que facin algun tipus d'efecte. El petit li fa una finta i aconsegueix escapar de l'orc, ara l'objectiu sóc jo, hahahahahaha no t'ho esperaves e? Avui per a sopar haurà doble ració d'orc!

Disparo sense descans, cada vegada s'enfada més, pega destralades contra la muralla, un orc normal no em preocuparia però aquest té la força d'un rinoceront. Em poso quadrúpede i aguanto les sotragades. Aquesta bèstia sagnant segueix donant guerra, sembla un porc espí de totes les fletxes clavades. Deixa la destral i hem comença a tirar javelines. El maleït fill d'elf m'arriba a tocar una, FA MOLT MAL!!!!! hihihihihihihihihi

L'orc perd forces a mesura que va perdent sang per les seves ferides. Veig a Grenton treure el cap, i acte seguit carga per donar-li el cop de gràcia.

Ens fiquem contra la muralla a refugi de les fletxes dels orcs del recinte fortificat. Mentre esperem a Illiam i a Reed, els homes de Grenton i nosaltres matem un parell d'arquers. Finalment arriben i amb dificultats aconseguim passar a l'altra banda de la muralla.

Com odio aquesta tempesta, no s'acaba mai!

Grenton ja falta poc.


hihihihihihihihi
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58


Torna a: Expedicions

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants