Expedició 25: El Monòlit

Llistat d'expedicions, descripció del que ha passat.

Expedició 25: El Monòlit

EntradaAutor: Zodd » 05 des. 2016, 02:09

Expedicionaris: Adrik, Kirara, Luke Perry, Medrash, Stroheim i Thorin.

Els expedicionaris decidim anar a buscar el cadàver del drac per assegurar-nos de que aquest no s'hagi aixecat com la resta de la progènie de Acererak. Som una companyia de dos nans, un dracònid, una humana, un mitgerol i un tiefling. Un arquer, un lladre, un bàrbar, una lluitadora, un guerrer i un mag corresponentment.

Primer que res hem agafat les cordes que ens han donat a intendència i hem fet un pont per poder creuar en més seguretat el riu de l'oest. Un cop fet hem seguit amb el nostre objectiu. A meitat camí entre el riu i la fortalesa del drac ens hem trobat un monòlit descomunal. A primera vista ja sabíem que teníem que anar en cautela perquè no era una roca natural, estava al mig del bosc i destacava molt per la seva alçada i per les seves dimensions. El nan explorador i el mitgerol s'avancen per assegurar el terreny, a primer cop d'ull no es veia cap moviment i posteriorment els companys ens ho confirmen i avancem fins arribar al monòlit.

Allí veiem que la pedra està tota recoberta per una densa enredadera que sense massa esforç ens adonem que és màgica. El nan, que a part d'explorador té coneixements d'herbes de tot tipus, ens diu que és una planta màgica que s'utilitza per defensar objectes i que pot arribar a ser hostil. Som exploradors i les terres explorades pertanyen a la fortalesa, però els tresors són per als exploradors. Ideem un plan per a matar l'enredadera i fer-nos amb el botí, primer pensem amb el foc, però seria massa visible així que preferim matar-la amb verí. Jo seré el qui s'ocupi d'utlitzar el conjur, els companys m'ajudaran a estirar-me cap a enrere el moment que la planta ataque. Tots al seu lloc, preparo el conjur dic les paraules màgiques i abans d'acabar em sento una un soroll sec impacta al meu pit, baixo la vista i veig una fletxa clavada, sangro molt i perdo la concentració.

La resta de companys es posen en posició defensiva, la humana em posa l'escut, em cobreix, per la meva part miro la ferida, fa mal aspecte però no m'ha tocat cap punt vital. Podré viure un poc més. Els rangers de la Fortalesa comencen a buscar entorn al monòlit, i no troben res. Kirara decideix matar l'enredadera, comença a pronunciar unes paraules màgiques -el conjur de mans ardents- i abans de clavar passa exactament el mateix, una fletxa li ha impactat entre les juntes de l'armadura i comença a sangrar, uns crits esgarrifosos.

Luke Perry, per la seva banda, comença a cridar dient que només vol parlar. Al cap d'uns instants que semblaven eterns veiem una silueta dalt del monòlit, que amb molta gràcia baixa i des de la llunyania ens diu: -Marxeu- La seva veu era pesada i semblava que li faltés aire als pulmons. Intentem parlar i explicar-li la nostra situació, tant Perry com jo mateix li diem que a l'oest hi ha un gran problema en forma de drac mort vivent. Però ens alerta de que no hi anéssim. Intentem dir-li de les millors maneres de que ens ajudi en aquesta empresa però ho rebutja i ens odia. Abans de l'amenaça final es treu la caputxa i veiem una elfa morta. Probablement els rangers anteriors la van matar, d'aquí el seu odi. Ens diu que sortim del seu territori si no volem morir i al final li fem cas. Arribem a la conclusió que anar a la Fortalesadragó seria un suïcidi i decidim tornar per on hem vingut.
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Expedició 25: El Monòlit

EntradaAutor: Kokuoh » 05 des. 2016, 02:32

Hòstia, què fort!

La cosa s'està emmerdant de mala manera. Pel que veig va ser una partida curta, no?
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Expedició 25: El Monòlit

EntradaAutor: Zodd » 05 des. 2016, 05:46

Té pinta que hauran una sèrie de "guardians" que preserven l'estabilitat dels Aiguamolls i els exploradors de la Fortalesa estem destrossant este equilibri. Té molt bona pinta perquè tot haver fet tant de mal, per coses del destí la elfa està fent la seva funció. Ara falta parlar amb el drow a veure si accepta la nostra audiència i seguir lligant caps.

L'expedició va ser de les més curtes que he fet als aiguamolls trobo, havíem començat tard així que la gent va optar per deixar-ho i pirar cap a casa. xD
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Expedició 25: El Monòlit

EntradaAutor: Kokuoh » 05 des. 2016, 08:57

Hòstia. És que des de que anem per allí no hem fet més que liar-la xD

Entre despertar antics mals enterrats, ressucitar liches ancestrals, matar elfes innocents, despertar una plaga de morts vivents... mare meua xD
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: Expedicions

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants