Con està el mon lúdic per aquesta zona?

Expressa el que vulguis

Con està el mon lúdic per aquesta zona?

EntradaAutor: Pluja » 05 març 2014, 09:09

Hola amics:

Estic cercant un lloc on instal·lar-m'hi i, es clar, primer em toca esbrinar les dades importants. Per això faig les preguntes adients.

Com teniu el tema de les trobades, partides i altres activitats lúdiques? Veig que quedeu dijous i dissabtes a partir de les quatre, però... en sou molts, o va com va? N'hi ha més gent, collas, clubs o associacions a les poblacions del voltant?

Jo soc més de temàtic i wargame. Però hi jugo a quasi tot. Ja porto un grapat d'anys amb aquesta saludable afecció.

Salut!

Àngel
Pluja
 
Entrades: 4
Membre des de: 05 març 2014, 06:29

Re: Con està el mon lúdic per aquesta zona?

EntradaAutor: meleke » 05 març 2014, 09:32

Hola ¿que tal? :D
Sa paghigugma niini nga tawo, Meleke. Sa paghigugma niini nga tawo, Meleke.
Avatar de l’usuari
meleke
 
Entrades: 65
Membre des de: 10 nov. 2013, 19:59

Re: Con està el mon lúdic per aquesta zona?

EntradaAutor: Pep Blasco » 05 març 2014, 10:32

roarrrrr

pos treu el cap pel local i opina tu mateix :D :D
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Con està el mon lúdic per aquesta zona?

EntradaAutor: Kokuoh » 05 març 2014, 10:44

Bones!! I benvingut!!

Doncs per aquí al gremi potser en som una vintena de persones. La inmensa majoria de socis juguem a rol, que és el que mou més gent entre tots natros, però també hi ha força jugdors de Magic (una comunitat que està cada dia més activa, per cert). Pel que fa a jocs de taula ens agrada quasi tot, en general (salvant les distàncies dels gustos personals de cada integrant del gremi, clar) i hi juguem tant euros com temàtics.

Finalment, pel que respecta als jocs de miniatures hi tenim alguns socis que juguen Warhammer 40k i també una petita iniciativa que acaba d'iniciar-se al joc Infinity. Al W40k, de fet, ara hi estem organitzant un torneig.

Tot això de dalt, en quant a gustos dels socis del grup. Pel que fa al moviment al Gremi, sí, és cert que vam començar amb aquest horari establert de dijous i dissabte i, de fet, crec que és els dies en què hi ve més gent, però ara tenim un local i pràcticament hi va gent durant tota la setmana. De fet, la majoria de dies hi haurà algú amb qui podràs coincidir per fer una partida a alguna cosa, principalment de tarda, però també algunes nits i, en ocasions inclòs al matí (tenim gent que matina i tot!! :D ).

Com a associació ja hem organitzat algunes jornades i quedades populars. I tenim la intenció de continuar amb la tasca de foment de la cultura lúdica a través del rol, els jocs de taula i els de miniatures.

En fi, sé que és tot molt generalitzat el que t'he contat, però tampoc voldria aborrir-te amb massa detalls. Crec que el millor que podries fer és venir al local i així ens coneixes i veus com està el "percal". Així pots decidir tu mateix si t'hi vols inscriure o no.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Con està el mon lúdic per aquesta zona?

EntradaAutor: meleke » 05 març 2014, 17:41

Si no m'equivoco això de "vens i ho veus tu mateix" li és una mica complicat a l'amic Àngel. :lol:
Sa paghigugma niini nga tawo, Meleke. Sa paghigugma niini nga tawo, Meleke.
Avatar de l’usuari
meleke
 
Entrades: 65
Membre des de: 10 nov. 2013, 19:59

Re: Con està el mon lúdic per aquesta zona?

EntradaAutor: Pluja » 12 març 2014, 01:30

meleke ha escrit:Si no m'equivoco això de "vens i ho veus tu mateix" li és una mica complicat a l'amic Àngel. :lol:

Meleke mao ang usa ka matang nga tawo ug ako nakadayeg sa imong mga maalamon nga mga pulong.


Ja, ja, ja. Quanta raó tens! Ara mateix em trobo a l'illa de Borneo, a més d'onze mil quilometres de Roquetes. Però tornaré el 25 d'abril a València, que es on estic visquen aquesta darrera temporada.

I com que del 8 al 11 hi seré a Barcelona (a BioCultura), igual em podria apropar a l'anada o a la tornada. Així os conec i veig com ho teniu. Tot i que ja veig que sou un grup en marxa i això m'agrada força. Espero que si prospera el tema del trasllat, pugui col·laborar activament.

Nomes un últim detall, que per a mi es molt important. Com porteu el tema del tabac? Jo soc NO fumador actiu, i no m-hi agrada ser fumador passiu.

Salutacions des·de la terra de Sandokàn!

Àngel
Pluja
 
Entrades: 4
Membre des de: 05 març 2014, 06:29

Re: Con està el mon lúdic per aquesta zona?

EntradaAutor: Pluja » 12 març 2014, 01:34

Kokuoh ha escrit:Bones!! I benvingut!!

Doncs per aquí al gremi potser en som una vintena de persones. La inmensa majoria de socis juguem a rol, que és el que mou més gent entre tots natros, però també hi ha força jugdors de Magic (una comunitat que està cada dia més activa, per cert). Pel que fa a jocs de taula ens agrada quasi tot, en general (salvant les distàncies dels gustos personals de cada integrant del gremi, clar) i hi juguem tant euros com temàtics.

Finalment, pel que respecta als jocs de miniatures hi tenim alguns socis que juguen Warhammer 40k i també una petita iniciativa que acaba d'iniciar-se al joc Infinity. Al W40k, de fet, ara hi estem organitzant un torneig.

Tot això de dalt, en quant a gustos dels socis del grup. Pel que fa al moviment al Gremi, sí, és cert que vam començar amb aquest horari establert de dijous i dissabte i, de fet, crec que és els dies en què hi ve més gent, però ara tenim un local i pràcticament hi va gent durant tota la setmana. De fet, la majoria de dies hi haurà algú amb qui podràs coincidir per fer una partida a alguna cosa, principalment de tarda, però també algunes nits i, en ocasions inclòs al matí (tenim gent que matina i tot!! :D ).

Com a associació ja hem organitzat algunes jornades i quedades populars. I tenim la intenció de continuar amb la tasca de foment de la cultura lúdica a través del rol, els jocs de taula i els de miniatures.

En fi, sé que és tot molt generalitzat el que t'he contat, però tampoc voldria aborrir-te amb massa detalls. Crec que el millor que podries fer és venir al local i així ens coneixes i veus com està el "percal". Així pots decidir tu mateix si t'hi vols inscriure o no.


Moltes gracies per aquesta descripció tan detallada. Tan bon punt i pugui, m-hi aproparé.

Salut!

Àngel
Pluja
 
Entrades: 4
Membre des de: 05 març 2014, 06:29

Re: Con està el mon lúdic per aquesta zona?

EntradaAutor: Pluja » 31 març 2014, 16:46

Hola de nou amics:

Ja tinc el tema dels dies disponibles una mica més clar. Si us va bé, em podré apropar tornant de Zona Lúdica, el dilluns 5 de maig. Arribaria a l'estació de L'Aldea-Amposta-Tortosa a les 17:47. I me'n aniria el dijous 8 al matí.

Com està el tema de l'allotjament per aquests dies? N'hi ha algun hotelet o pensió que no quedi gaire lluny del club? O pot ser algú de vosaltres te una habitació (o sofà) per a llogar?

Si no us anessin bé aquestes dates, també podria passar-m'hi el dilluns 12, quedant-m'hi fins el dijous 15, més o menys.

Salut i fins aviat (espero)!

Àngel
Pluja
 
Entrades: 4
Membre des de: 05 març 2014, 06:29


Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants