Valoració de La nit mes curta la nit mes llarga de jocs

Expressa el que vulguis

Valoració de La nit mes curta la nit mes llarga de jocs

EntradaAutor: Charli » 26 juny 2014, 13:42

Personalment estic molt satisfet per l’afluència de gent i el bon ambient mantingut durant tota la jornada.
L’únic que ressaltaria com a “negatiu” es que no vaig poder jugar al rol en viu.
:mrgreen:
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Valoració de La nit mes curta la nit mes llarga de jocs

EntradaAutor: Kokuoh » 27 juny 2014, 10:41

Estic d'acord amb tu. Va venir gent aliena al Gremi i això està molt bé (no molta, però tampoc m'esperava el contrari). Per altra banda, amb el joc de rol en viu no va haver-hi molt de temps per jugar-lo, doncs tothom estava ocupat. Jo vaig poder provar-lo i em va agradar molt.

Pel que a les activitats, personalment, durant les jornades i esdeveniments d'aquesta mena prefereixo jugar a jocs de taula però està clar que el que més tiren són els jocs de rol. Tampoc es tracta de què dirigeixin sempre els mateixos, a no ser que ho desitgin així.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Valoració de La nit mes curta la nit mes llarga de jocs

EntradaAutor: Scorpionking » 30 juny 2014, 17:08

Valoro molt positivament, i vols felicito a tots, l'esforç i ganes per fer coses i moure l'afició.

I també valoro (encara que no sé exactament si de manera positiva) un "pfff" que em van contestar a l'expressió "Bona nit". Segurament serà que no ho vaig entendre bé, a aquelles hores tot costa més.

Ànims
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Valoració de La nit mes curta la nit mes llarga de jocs

EntradaAutor: 0B3L1· » 09 jul. 2014, 00:19

A mi me gusto lo poco que pude participar, espero que para la siguiente edición poder quedarme durante la noche :D

Gracias por el esfuerzo y el trabajo dedicado.
Avatar de l’usuari
0B3L1·
 
Entrades: 116
Membre des de: 24 set. 2013, 00:26

Re: Valoració de La nit mes curta la nit mes llarga de jocs

EntradaAutor: Charli » 17 jul. 2014, 21:19

Hi ha alguna cosa que canviaríeu, alguna cosa que es va trobar a faltar... :mrgreen:
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Valoració de La nit mes curta la nit mes llarga de jocs

EntradaAutor: Kokuoh » 18 jul. 2014, 10:54

Sobre les 3h va haver-hi com un baixón anímic un xic generalitzat. La propera vegada podríem dividir la nit en dos parts i fer algo cridaner entre mig, encara que sigui agafar un megàfon i anunciar als participants que ja porten la meitat del camí recorregut. Alguna cosa per a què la gent es desperti.

També va fer falta unna mica més de promoció, tot i que, no ens enganyem, la gent de la zona no és donada a aquesta menaa de coses.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Valoració de La nit mes curta la nit mes llarga de jocs

EntradaAutor: Ennekes » 18 jul. 2014, 12:00

Jo a les jornades no vaig poder assistir, només vaig passar per la tarde i vaig veure un bon ambient.
En l'aspecte de coses a millorar, hi ha temes recurrents i que es repeteixen a cada un dels actes que organitzem:
- per molts que alguns s'esforçen, la gent no es posa les piles fins el darrer moment, amb la qual cosa improvisem sobre la marxa. Vale que les coses van sortint, però que voleu que us digue...sortirien molt millor si es fessin en temps i no esperant uns dies abans o al dia antes per posar-s`hi. Si realment volem anar fent coses hem de ser més organitzats.
-tema promoció. Segueixo pensant que no fem la difusió adequada dels nostres actes. Es tan dificil enviar nota de premsa? avisar a antena Caro? penjar quatre cartells? difondre pels mitjans de facebook i twitter amb temps? preparar una crònica del que fem i difondre-la, etc... Potser el feed-back inicial seria el mateix però donariem a conèixer el gremi i les seves activitats. Hi ha coses que cal insistir i treballar-ho.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06


Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants