Dominion 25% de Descompte

Expressa el que vulguis

Dominion 25% de Descompte

EntradaAutor: Roman » 29 set. 2014, 22:08

Gent, sobretot jugadors de jocs de Taula, he vist que hi ha un joc que està amb un 25% de Descompte. Jo no l'he provat mai però per qui el desitgi aquí hi ha l'enllaç
http://www.mathom-store.com/article/499 ... 25.es.html
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: Dominion 25% de Descompte

EntradaAutor: Ennekes » 30 set. 2014, 07:41

Jo he jugat bastant a aquest joc.
Es un joc de construcció de mazos. Es a dir, comences en unes cartes basiques amb les que et crees un mazo. Robes unes poques a cada torn i combinant-les vas comprant cartes noves del mig que s'afegeixen al teu mazo. Quan s'acaben X grups de cartes del mig, s'acaba la partida i qui té més punts (que també son cartes que compres) guanya la partida.
Té molta fama perque en la seva mecànica és el més valorat i fa uns anys es jugava molt, fins i tot es van fer alguns campionats. Té moltes expansions que amplien el joc en nous tipus de cartes.
A nivell personal us he de dir que no esta mal, tot i que no hi ha interacció entre els jugadors i sembla un solitari. A mi em va cansar després de jugar-hi un temps ja que no és l'estil de joc que em va però us pot agradar.
Teniu una versió gratuita on line (no sé per a on) i una pel movil per si el voleu provar abans de comprar-lo.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Dominion 25% de Descompte

EntradaAutor: Kokuoh » 02 oct. 2014, 22:51

Aquest joc va crear una tendència brutal. Avui dia hi ha molts jocs que han adquirit aquesta mecànica o que l'han adaptat d'alguna manera. La putada (he de buscar un sinònim menys vulgar) és que, tal i com diu Ennekes, és com jugar a un solitari amb els amics al costat.

Avui dia hi ha jocs que han arreglat en més o menys mesura aquest defecte. Personalment aconsello el Street Fighter Deck Building Game. A moltes ressenyes i reviews el venen com un simple filler, però la veritat és que com més jugues més ganes en tens i acaba sent molt més que un simple joc per passar una estona.

Per cert que, si en vols una ressenya jo en vaig fer una per al nostre blog.
http://gldespertaferro.blogspot.com.es/ ... -deck.html
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants