Fira d’entitats de Roquetes

Expressa el que vulguis

Fira d’entitats de Roquetes

EntradaAutor: Charli » 18 nov. 2014, 23:42

El Grup de Joves de Roquetes, ha recuperat la fira d’entitats, avui hem anat a la reunió i ens hem apuntat com a entitat per participar, si alguna sòcia o soci vol organitzar alguna activitat per aquest motiu seria perfecte, hem pensat de portar infinty, xwing i algun joc de taula, potser formula D?

Serà el dia 27 de Desembre a la carpa que es munta al costat de l’institut per fer el sopar jove de cap d’any, de 17:00 a 21:00 també hi ha la possibilitat de muntar alguna activitat pel mati, l’horari esta per concretar a l’espera dels suggeriments de les entitats.

L’ajuntament proporciona tot el necessari, taules cadires i punt de llum, també hi haurà barra.

Al finalitzar la fira a partir de les 00:00 hi haurà concert. Entrada gratuïta.
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Fira d’entitats de Roquetes

EntradaAutor: Jordi » 18 nov. 2014, 23:47

Mira, aprofito perque trobo q es compatible: jo havia pensat de proposar algo per lo de la marató, ho podriem fer alli, el mateix dia, havia pensat en un minitorneig de molkky
Avatar de l’usuari
Jordi
 
Entrades: 123
Membre des de: 20 set. 2013, 13:33

Re: Fira d’entitats de Roquetes

EntradaAutor: Charli » 19 nov. 2014, 18:06

ok, pos per mi ok, com l'hem de fer?
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Fira d’entitats de Roquetes

EntradaAutor: Jordi » 20 nov. 2014, 19:00

No se, allí m'han dit que faran coses (jugaran a volley crec fora)... jo faria partides d'exhibició pel mati i per la tarde despues de dinar lo torneig, 2€ per parella d'inscripció, íntegre per La Marató.

Ara, hauríem de comptar en la complicitat de Judith/Nando per a vore si podem tenir 2 molkis en comptes d'un.
Avatar de l’usuari
Jordi
 
Entrades: 123
Membre des de: 20 set. 2013, 13:33

Re: Fira d’entitats de Roquetes

EntradaAutor: Ennekes » 20 nov. 2014, 20:36

Cap problema. Lo que ja no tinc tan clar es si natros podrem estar o no, però compteu amb el nostre joc.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Fira d’entitats de Roquetes

EntradaAutor: Kokuoh » 21 nov. 2014, 18:32

Jo tinc festa, així que conteu en mi per a Infinity i X-Wing.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Fira d’entitats de Roquetes

EntradaAutor: Charli » 26 nov. 2014, 18:13

Ok, per anar tancant el tema;
Hi ha algú que faci alguna activitat pel mati?
Qui organitzarà la partida d’Infinity?
Qui organitzarà la partida de Xwing?
L’altre dia Nando hem va comentar que d’atretzzo podríem fer servir els cartells de les activitats fetes, a mi hem va agradar molt la idea. Jo tinc un cartell gran a casa de les primeres jornades, al local ni ha un de les jornades de Sant Jordi, ni ha algun mes d’imprès ho els hem d’imprimir?, en cas afirmatiu qui ho farà?, tenim pressupost per imprimir A3?
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Fira d’entitats de Roquetes

EntradaAutor: Ennekes » 26 nov. 2014, 19:49

Les imatges dels cartells que hem anat fent estan a la memòria d'activitats. Caldria utilitzar les imatges en un format amb més definició si es volen imprimir en A3 i que queden bé. Estaria bé exportarles a PDF. Si m'ho doneu jo em puc encarregar d'imprimir-ho. Això si, envieu-m'ho en el format definitiu que de programes gràfics ni papa.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Fira d’entitats de Roquetes

EntradaAutor: Jordi » 26 nov. 2014, 23:13

Jo crec que puc estar pel matí, puc estar en les demostracions de molky o algun joc que porteu (formula D, spartacus, lo dels estrussos, etc).
Avatar de l’usuari
Jordi
 
Entrades: 123
Membre des de: 20 set. 2013, 13:33

Re: Fira d’entitats de Roquetes

EntradaAutor: Charli » 11 des. 2014, 14:07

Ja he inscrit al Gremi per a la fira d’entitats els he dit lo de l’exhibició de Molki pel mati i el campionat per la tarda.
Podem donar premis per als guanyadors dels que tenim al local i no vam entregar a les jornades, que us sembla?
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Següent

Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants