CALENDARI LÚDIC INTERN

Expressa el que vulguis

CALENDARI LÚDIC INTERN

EntradaAutor: Scorpionking » 04 maig 2016, 11:59

Hola basofies,

He pensat que estaria bé tenir un calendari lúdic intern, on s'anotés i es pugués programar activitats (partides) del gremi. Això serviria per a que tothom estés al cas de a què es juga al gremi. Jo em trobo moltes vegades en què llegeixo al xat de watts "local obert", però no tinc ni idea de per a què. Suposo que la gent queda entre ella de manera personal i es monta la pel·lícula. Em sembla bé evidentment, però això impossibilita que en determinades ocasions algú més hi pugui participar.
Si es queda per a jugar a un wargame per a dos, i ja en som dos, no hi ha res a fer clar. Però si es queda per a rolejar o jugar a qualsevol altra cosa no tancada a un número de jugadors, que la gent sàpigue qué es va a fer li dona la opció a apuntar-se.
En jocs de taula, no hi ha res a fer. Ho he provat moltes vegades i a pràcticament ningú li interessa. Segurament perquè no es conneix de quin tipo de joc parlo, etc, etc. Però sobre tot en jocs de rol, penso que pot fomentar la participació de més gent. Un més o menos tampoc s'acaba notant tant.
Poder mirar un calendari i saber que divendres hi ha partida de JOC DE TAULA QUE NINGÚ S'APUNTA, o que dissabte tarde es juga a MAGIC, o que el dimecres que ve hi ha gent interessada en jugar a X-WING, etc, etc penso que pot estar bé. Què en penseu pústules recalcitrants?
També hauriem de veure quin seria el millor sistema
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: CALENDARI LÚDIC INTERN

EntradaAutor: Pep Blasco » 04 maig 2016, 16:51

Voto que si

a vore com ho voleu muntar això...
lo suyo seria una Google calendar o algo així. Els de mora ho tenen així i funciona prou be. També he de dir que hi ha gent que tot i que esta penjat a un calendari sempre pregunten pel whats "se fa algo esta setmana", en la conseqüent rabia que fa això. Però millor que sobri informació que no que en falti
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: CALENDARI LÚDIC INTERN

EntradaAutor: Charli » 04 maig 2016, 17:18

Ho trobo perfecte, però no se si se li farà molt de cas... :)
Lo del google calendar mola, però també ho podem fer per aquí a un fil del fòrum
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: CALENDARI LÚDIC INTERN

EntradaAutor: Scorpionking » 04 maig 2016, 18:05

He fet una prova. De moment no és editable per ningú més que jo, però poso el link per a que veieu més o menys de què estic parlant tot i que només hi ha un event creat...

https://calendar.google.com/calendar/em ... ope/Madrid
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: CALENDARI LÚDIC INTERN

EntradaAutor: Ennekes » 06 maig 2016, 06:56

La idea m'agrada. Jo no la limitaria a servir de plafó per fer partides internes, es podrien anunciar jornades i events als quals sigue susceptible d'anar-hi (només les interessants pel gremi).
El foro possibilta tindre algo així? o s'hauria de fer extern i vincularse?
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: CALENDARI LÚDIC INTERN

EntradaAutor: Kosé » 06 maig 2016, 11:54

La idea m'agrada molt sí. Podem utilitzar el mateix Google calendar o hi ha un seguit de webs que fan més o menys el mateix www.allgenda.com està va molt bé però el problema és que t'hi has de registrar i mandangues. Sigui com sigui i en lo format que sigui la idea m'agrada molt.
...another day, another vendetta...
Avatar de l’usuari
Kosé
 
Entrades: 237
Membre des de: 18 set. 2013, 08:03

Re: CALENDARI LÚDIC INTERN

EntradaAutor: Kokuoh » 07 maig 2016, 03:43

Me sembla bé, però crec que dóna feina (jo ja vaig estar intentant montar un calendari quan lo de la reunió a Tarragona i no m'aclaria). No sé qui se'n encarregaria, però suposo que som tots conscients de què no ho mirarà ni el tato, no? xD

En tot cas, Si algú està disposat a fer-ne un m'agradaria i proposo que també sigui l'encarregat i responsable de penjar-hi tot el que la gent vagi fent i li vagi dient. Ho dic, perquè si no això obliga a què quan algú montarà algo ho haurà de penjar ell/a mateix a mil puestos, i faena me dones. A mi me cau lo món damunt de pensar en haver d'estar pendent de penjar-ho a una plataforma adicional, a part del facebook i el fòrum i el whatsapp... :P
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: CALENDARI LÚDIC INTERN

EntradaAutor: Ennekes » 09 maig 2016, 06:58

Per a esdeveniments concrets com les jornades si que estaria bé un encarregat/da, però seguint la idea d'Oscar de que informe de les partides que es programen hauria de ser cadascú qui ho pose. Lo ideal seria una eina tipo google calendar que permet sincronitzar amb l'agenda del telefono.
En principi les dades d'adreça electrònica dels socis les tenim. Donaré un cop d'ull a la que diu Kosé.
En coneixeu alguna més que sigui senzilla de portar? Jo només faig servir google calendar i no hi entro informació.
L'altra possibilitat seria obrir un fil o un apartat exclusiu al foro...
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: CALENDARI LÚDIC INTERN

EntradaAutor: Kosé » 09 maig 2016, 08:41

Tot i aportar lo de allgenda.com, crec que lo més òptim és crear un gcalendar en permisos per a tot agremiat. Així tots podrem editar i tots rebrem notificacions de correu quan siguin los events.
...another day, another vendetta...
Avatar de l’usuari
Kosé
 
Entrades: 237
Membre des de: 18 set. 2013, 08:03

Re: CALENDARI LÚDIC INTERN

EntradaAutor: Scorpionking » 09 maig 2016, 14:06

Hi guys,

No me'n contesteu tants quan vos dic de jugar en divendres kbrons.

Efectivament la meva idea anava enfocada a lo que diu Nando. No carregar a ningú amb la feina d'haver d'anotar a tot lo que es juga/programa al club, sinó que cadascú es responsabilitzi d'apuntar per a què ha quedat o a què vol jugar un dia en concret. La finalitat és que la resta d'agremiats coneguem la informació i ens hi puguem apuntar si ens interessa o ens va bé.

Dani potser té raó, i no ho acabarà fent/mirant ningú. En temes de jocs de taula sé que estic abocat al fracàs, però crec que per als roleros pot anar bé. Ara per ara, quina manera tenim de saber a què es juga al local? Com podem saber quan es jugarà a determinat joc? Imagineu que sóc un soci nou i que conneixo a poca gent. Què he de fer per a jugar?. Lo que no faré és esperar-me a que algú apunti "local obert" i llavors preguntar a què es juga i mirar si em puc combinar per a anar. La gent, qui més qui menos s'ha d'organitzar el temps i programar-se la setmana.
Quan jo jugava a rol, quedavem d'una setmana per a una altra, i sabiem a què jugariem i amb qui (salvo petites excepcions). Ara em trobo que no sé res definitiu fins que aconsegueixo quedar amb algú i arribar al local, havent preguntat i amb wattsapps i gmail i pc's i de tot. Si fos un tipo nou, hauria de ser molt obert per a anar maxacant al personal (que és lo que faig jo ara).
Ojo!! la meua experiància es basa bàsicament en jocs de taula, no sé si el tema dels jocs de rol funciona molt bé. (tampoc ho puc provar perquè no sé mai quan es juga a res :mrgreen: )

Evidentment el foro és una eina que podria servir, però coincidireu en mi en què la majoria de gent no l'acaba utilitzant.
Un google calendar, sense ser la millor opció, crec que aporta comoditat ja que es pot consultar des de dispositius mòvils
El grup de watsap també seria una bona eina, ara que està tant calmat. En fin, a vore què en surt de tot això. I si no en surt res, al menos xarrarem un rato.

kisses
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Següent

Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants