HALFINGS!!

Expressa el que vulguis

HALFINGS!!

EntradaAutor: Ennekes » 29 nov. 2016, 22:46

Ja tenim el nostre segon joc a les mans!!
Fins ara ens havíem esperat per comentar-ho públicament per l'experiència que havíem tingut amb el 10 N, però aquest cop les coses han anat tal i com tenien que anar i el joc està al mercat en el moment previst.
L'editorial ha sigut "Meridiano 6" una jove editorial andalusa que fins ara només havia comercialitzat jocs dels propis editors: Ars Universalis i Plus Ultra, dos eurogames que han tingut molt bona rebuda en el sector i que ha consolidat l'editorial com una de los poques que semblen seguir endavant i tindre futur en el tumultuós món editorial de jocs de taula dels dos darrers anys.
HATFLINGS! és un joc per dos jugadors, dos capitans que conduiran al seu equip de Halflings en el ball de barrets anual de Halftown.
La mecànica del joc és molt senzilla i s'explica en 5 minuts, però no us enganyeu amb la senzillesa de regles o amb l'estètica aparentment infantil... es tracta d'un joc que té una forta component estratègica i molt poc atzar.
Les partides son ràpides, entre 10 i 20 minuts, fet que convida a repetir i es estrany que es faci una sola partida, la gent es pica i acaba jugant-ne varies.

El proper dia 13 a les 5 de la tarde farem la presentació oficial a Roquetes, a la Biblioteca. La presentació es fa a través del gremi i amb aquest com a organitzador, tot i que ens encarreguem de tot nosaltres.
Al local ens agradaria fer una presentació però anem justos de temps en aquestes dates, entre nadals i presentacions a diferents punts, per la qual cosa intentarem aprofitar algun dia que estiguem per aquí i a poder ser en algunes jornades tipo "Dia de jugar sense parar".
Deixarem un exemplar del joc al local i espero que no us done mandra llegir-vos les instruccions, que ocupen menos d'una pàgina!.

El joc es pot comprar en tendes a 19,95 i a les online 17,95. Natros tenim exemplars i si algú esta interessat fem el preu especial pels agremiats de 16 € (mentre en tinguem).

Esperem que tots i totes el proveu i que us agradi!!! :D
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: HALFINGS!!

EntradaAutor: Kokuoh » 29 nov. 2016, 23:18

És una bona notícia. Felicitats per la criatura! No sé si podré vindre, ja que tinc un compromís, però a poc que pugui acabar ràpid pujaré.

Si em passes un cartellet ho anuncio al Facebook.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: HALFINGS!!

EntradaAutor: Scorpionking » 30 nov. 2016, 11:51

Dimarts 13 a les 17:00h? Jo impossible, treballo fins les 19:00h

A mi m'agradaria provar-lo (aviseu quan hi hagi una còpia al local), perquè pel preu que té, si veig que puc estirar-li alguna partideta a Glebort no m'ho pensaria.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: HALFINGS!!

EntradaAutor: Ennekes » 30 nov. 2016, 18:32

Kokuoh ha escrit:És una bona notícia. Felicitats per la criatura! No sé si podré vindre, ja que tinc un compromís, però a poc que pugui acabar ràpid pujaré.

Si em passes un cartellet ho anuncio al Facebook.


Hem posat event al facebook.
https://www.facebook.com/events/1061763320619444/

Quan el vam montar ja vam pensar que alguns no podrieu, però l'altre cop, en dissabte al mati només ens va vindre gent del gremi i com ja pensavem fer algo al local,ens vam plantejar d'intentar arribar a la gent que no és de l'associació. No sé com anirà, però bueno, per provar... :D
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06


Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 10 visitants