Plan B Torneo de Miniatures de Julian & Company

Expressa el que vulguis

Plan B Torneo de Miniatures de Julian & Company

EntradaAutor: Scorpionking » 20 març 2017, 11:08

Hola xavaleria,

Com que algú de nosaltres acompanyarà a Julian i la seva cohorte lo finde del 8-9, he pensat que podriem intentar mig-quedar. Així que els que tinguem pensat anar, podriem apuntar aquí la disponibilitat per a poder fer grupets sexualment compatibles i fornicar lúdicament com a ossos fins que el cos aguanti (o les responsabilitats de la vida adulta ens reclamin)

OSCAR (Morkai per als amics, Tomás Roncero per als enemics) - Casi que en total seguretat DIUMENGE MATÍ.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Plan B Torneo de Miniatures de Julian & Company

EntradaAutor: Pep Blasco » 20 març 2017, 11:12

Jo casi segur que no puc.

Però com vaig dir a l'assemblea no tinc cap problema en estar el diumenge a les 8:30 per obrir-los i esperar-me a que aparegui el primer agremiat matinador per seguir en les meues obligacions familiars de finde. Evidentment si munteu algo a les 8:30 ja no vinc.
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Plan B Torneo de Miniatures de Julian & Company

EntradaAutor: Robert » 20 març 2017, 11:19

Dissabte vaig proposar de fer Aiguamolls nonstop tot el dia.
Óscar, si vols quedem diumenge a les 10.00. Agrairia als que quedem, que tingueu en compte que haurem d'arroplegar 4 coses al acabar, sobre les 14.00. Gracias de antebrasso.
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Plan B Torneo de Miniatures de Julian & Company

EntradaAutor: Kokuoh » 20 març 2017, 11:31

Bones!

Jo únicament podré vindre dissabte. Suposo que pel matí estaré disponible per a fer jocs de taula o jugar al teto.

Si es monta la macro-partida de D&D que va proposar Robert, ja no sé si em donarà temps de fer res més a la tarda (a la nit, jo no vull fer tard, probablement soparé a casa, a no ser que el Master digui que vol fer la partida en els horaris habituals, acabant passades les 00h, llavors ja vorem què faig amb la meva vida xD).
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Plan B Torneo de Miniatures de Julian & Company

EntradaAutor: Ranuck » 20 març 2017, 12:44

Jo en principi puc venir dissabte, però clar, potser em cau algun examen entre mig. El meu grupet sexualment compatible hauria de jugar a jocs de taula o tenir molta paciència en mi per al rol, que fa la tira que no en jugo. Igualment, prefereixo jocs de taula de qualsevol tipus i per la tarde-nit hauria de pirar.
Ferran
Ranuck
 
Entrades: 149
Membre des de: 03 març 2017, 14:49

Re: Plan B Torneo de Miniatures de Julian & Company

EntradaAutor: Charli » 20 març 2017, 14:18

Jo este finde no estaré segur. Però com vaig dir a la assemblea crec que es una bona iniciativa, i l’oportunitat de fer una quedada gremial
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Plan B Torneo de Miniatures de Julian & Company

EntradaAutor: Snowhitsky » 21 març 2017, 09:58

Primero, gracias por el apoyo. Espero que el evento sera interesante para todos. De momento tenemos 8 jugadores apuntados y todavía faltan los navarros.

Si alguien quiere participar al torneo o simplemente iniciarse al reglamento, que me lo diga para preparar ejércitos a prestar. A los que les interesa y si tenéis el tiempo os aconsejo jugar un par de partidos conmigo primero para aprender el reglamento. Es un poco como el ajedrez: sencillo de jugar pero difícil de jugar bien! Yo tengo mucha disponibilidad para jugar.

Saludos,

Julián
Snowhitsky
 
Entrades: 8
Membre des de: 09 jul. 2014, 10:37

Re: Plan B Torneo de Miniatures de Julian & Company

EntradaAutor: Snowhitsky » 04 abr. 2017, 17:35

Al final los navarros no vienen así que seremos ocho. Como hacemos para el tema llaves...etc?

un saludo,

Julián
Snowhitsky
 
Entrades: 8
Membre des de: 09 jul. 2014, 10:37

Re: Plan B Torneo de Miniatures de Julian & Company

EntradaAutor: Robert » 04 abr. 2017, 20:00

Snowhitsky ha escrit:Al final los navarros no vienen así que seremos ocho. Como hacemos para el tema llaves...etc?

un saludo,

Julián


A que hora llegaréis? Nosotros estaremos allí
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Plan B Torneo de Miniatures de Julian & Company

EntradaAutor: Snowhitsky » 05 abr. 2017, 16:05

El sábado empezaremos a las 11.00 y terminaremos a las 21.00 y el domingo de 8.30 a 14.00 mas o menos.
Snowhitsky
 
Entrades: 8
Membre des de: 09 jul. 2014, 10:37

Següent

Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants