La cara fosca de la fundació Penhew - Phyllis Gebbie

La cara fosca de la fundació Penhew - Phyllis Gebbie

EntradaAutor: Ranuck » 29 jul. 2018, 15:21

La cara fosca de la fundació Penhew
Per Phyllis M. Gebbie
4 de febrer de 1925

Des de fa uns dies m’he unit a un grup format per un equip de professionals de diferents àmbits per investigar fenòmens paranormals vinculats al cultisme del barri de Soho, que succeeixen arreu del món, inspirar-me així per la meva futura novel·la. Tot això ha estat possible gràcies al director d’aquest diari. Mr Mahoney ha dipositat la seva confiança en mi i seguiré escrivint pel The Scoop ocasionalment, per poder finançar-me en aquesta nova aventura.

El meu grup, seguint el rastre de la desapareguda Expedició Carlyle, el dia 2 de febrer vam fer cap a la prestigiosa Fundació Penhew, especialitzada en l’Antic Egipte, on ens vam reunir amb Sir Edward Gavigan, el reconegut egiptòleg que dirigeix la fundació.
Un company i jo, impulsats per la nostra fervent curiositat vam entrar posteriorment d’amagatotis al seu despatx, ja que havíem vist una caixa forta entreoberta i un llibre sospitós mal col·locat a la prestatgeria durant la reunió amb aquest senyor. Dins la caixa forta es custodiava una suma de diners quantiosa (d’aproximadament 500 lliures esterlines). El llibre, però, al ser agafat ens va obrir un passadís secret, que connectava a una sala plena d’artefactes de màgia negra. La porta per on havíem entrat es va tancar misteriosament, ja no podíem tirar enrere. Allí vam veure un rostre terrorífic que flotava a l’espai, una espècie de fantasma d’un faraó negre, que va tirar una maledicció al meu company, ferint-lo greument. Presa del pànic, vaig dirigir-me a una porta lateral i vaig colpejar-la fins que un altre membre de l’equip la va obrir, salvant-nos la vida d’aquell esperit malvat.

Demano a les autoritats locals que investiguin els fets i acabin amb els rituals ocultistes d’adoració a Déus falsos, duts a terme pel miserable Sr Gavigan, que gairebé acaben amb la vida del meu col·lega i posen en risc la vida a la nostra estimada Londres. La Fundació Penhew necessita un nou director, i aquest no pot ser un perillós cultista que es dedica a robar per la seua col·lecció personal artefactes màgics.


(Només per a l’Scotland Yard)
Si voleu contactar amb mi, podeu enviar un telegrama a l’edifici X, al carrer Y, de Soho. Aquesta notícia es publicarà el dia 4, així que si voleu atrapar al Sr Gavigan desprevingut agrairia que actueu avui mateix. La sala descrita a l’article està dins la biblioteca. És una porta de fusta robusta tancada amb clau.
Una salutació cordial,
Phyllis M. Gebbie
Ferran
Ranuck
 
Entrades: 149
Membre des de: 03 març 2017, 14:49

Torna a: Investigadors

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants