[RpgaDay] #1- Primer joc de rol jugat

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

[RpgaDay] #1- Primer joc de rol jugat

EntradaAutor: Robert » 08 ago. 2014, 22:19

Aquelarre va ser el que em va obrir els ulls
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #1- Primer joc de rol jugat

EntradaAutor: Kosé » 10 ago. 2014, 14:43

Rolemaster!!!!
...another day, another vendetta...
Avatar de l’usuari
Kosé
 
Entrades: 237
Membre des de: 18 set. 2013, 08:03

Re: [RpgaDay] #1- Primer joc de rol jugat

EntradaAutor: Ennekes » 10 ago. 2014, 15:06

Tot i no ser "rolero" m'apunto!
El senyor dels anells de Joc Internacional...fa uns...20 anys...
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: [RpgaDay] #1- Primer joc de rol jugat

EntradaAutor: Kokuoh » 10 ago. 2014, 16:00

Si la memòria no em falla, el primer joc de rol que vaig jugar va ser el Dark Sun, però amb les regles del Rolemaster, al menys recordo les tirades a les taules de crític i pífia (i que vaig intentar agafar a algú per sorpresa a una cantonada i vaig fallar la tirada de calcular... era un mul...).
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [RpgaDay] #1- Primer joc de rol jugat

EntradaAutor: Robert » 10 ago. 2014, 16:45

Kokuoh ha escrit:Si la memòria no em falla, el primer joc de rol que vaig jugar va ser el Dark Sun, però amb les regles del Rolemaster, al menys recordo les tirades a les taules de crític i pífia (i que vaig intentar agafar a algú per sorpresa a una cantonada i vaig fallar la tirada de calcular... era un mul...).

Vas diguer fallar la tirada de Matemáticas :D :D :D :D
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #1- Primer joc de rol jugat

EntradaAutor: Kokuoh » 10 ago. 2014, 16:55

Robert ha escrit:
Kokuoh ha escrit:Si la memòria no em falla, el primer joc de rol que vaig jugar va ser el Dark Sun, però amb les regles del Rolemaster, al menys recordo les tirades a les taules de crític i pífia (i que vaig intentar agafar a algú per sorpresa a una cantonada i vaig fallar la tirada de calcular... era un mul...).

Vas diguer fallar la tirada de Matemáticas :D :D :D :D


Efectivament!! jaaajajajajaja
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [RpgaDay] #1- Primer joc de rol jugat

EntradaAutor: Kalesin » 10 ago. 2014, 21:00

Si no recordo malament, Cyberpunk, pero hem vaig enterar de la meitat, era l'únic "novatillo".

Despres recordo ja jugar a AD&D.
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38

Re: [RpgaDay] #1- Primer joc de rol jugat

EntradaAutor: Pep Blasco » 10 ago. 2014, 22:15

Es trist però no recordo el primer joc de rol que vaig jugar...però tinc un gran record de les primeres partides que vam fer a vampiro. Suposo que en gran part deu ser per les ganes que teníem tots i lo bé que mos va portar el master.
Recordo que mos posava música i tot acompasada amb l'historia, una passada...
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: [RpgaDay] #1- Primer joc de rol jugat

EntradaAutor: Roman » 10 ago. 2014, 22:33

Plumbers (Lampistes), un joc que va crear un amic meu i que m'atreviria a dir (amb la boca petita) que és el primer joc de conya elaborat a la Península (abans que FanHunter). Encara guardo les fitxes i taules copiades.

La història tractava d'anar a una casa a fer un "remendo" i com si d'una història Cthuluniana es tractés apareixien monstres del lavabo i la cosa sempre acabava malament. Cal dir que tots els personatges havien de tenir una tara. Va ser uns mesos després de comprar el primer joc i vaig descobrir el concepte "fan made".

El señor Mojón de Sout Park segur que és un descendent de "La Gran Cagada", un monstre sortit del cul d'un personatge gandul i insociable amant del sucre...
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #1- Primer joc de rol jugat

EntradaAutor: Kokuoh » 11 ago. 2014, 01:44

Roman ha escrit:Plumbers (Lampistes), un joc que va crear un amic meu i que m'atreviria a dir (amb la boca petita) que és el primer joc de conya elaborat a la Península (abans que FanHunter). Encara guardo les fitxes i taules copiades.

La història tractava d'anar a una casa a fer un "remendo" i com si d'una història Cthuluniana es tractés apareixien monstres del lavabo i la cosa sempre acabava malament. Cal dir que tots els personatges havien de tenir una tara. Va ser uns mesos després de comprar el primer joc i vaig descobrir el concepte "fan made".

El señor Mojón de Sout Park segur que és un descendent de "La Gran Cagada", un monstre sortit del cul d'un personatge gandul i insociable amant del sucre...


Hòstia nen, s'ha de recuperar aquesta joia!!! Jo ho vull vore amb els meus ulls!
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Següent

Torna a: Parlem de Rol

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants