Projecte SANDBOX

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Projecte SANDBOX

EntradaAutor: Robert » 05 des. 2013, 16:06

Esti plantejant-me una manera per a poder fer partides amb molta rotació de jugadors i que la partida no es veigue perjudicada al menos, no massa. Tot això ve d'uns post d'un master que va organitzar una campanya més o menys així.
Per això estic pensant de fer un "sandbox" orientat a l'exploració. Si voleu veure més sobre què és un "sandbox" en aquest article ho explica molt bé http://frankenrol.blogspot.com.es/2009/ ... ndbox.html .
La idea seria començar d'un punt de partida conegut (ciutat, poble, fortalesa, ...) I anar descobrint les àrees al voltant, els seus perills, les seves runes, els seus monstres... de tal manera que la informació que es va aconseguint es pugui anar compartint amb la resta de jugadors per a futures aventures.
Cada un portarà un personatge (o dos, encara ho he de pensar) i els grups d'aventura s'aniran formant a mesura que es necessiten ("Ei, necessitem un mag per a poder anar a la torre abandonada del mag boig... Qui jugava un mag?", "Necesitaríem més guerrers si volem passar del segon nivell del dungeon que està ple de mantícores").
Jo com a master hauré de tenir preparat un mínim de localitzacions i trames, dels llocs que podeu anar. I mentre neu trobant informació d'altres llocs per anar d'aventures ho podré anar preparant. Sols m'haurieu de dir "Robert, la setmana que ve volem anar al Castell de la Sang".
De fet havia pensat d'habilitar un fòrum per poder portar la comunicació de la partida, tant per a els jugadors - master, com de jugadors a jugadors per a que es pugui intercanviar informació(la taverna!).
A mesura que vaigue pulint les idees, us aniré explicant.
Ara el que estic pensant i decidint quin sistema utilitzar. Ara mateix estic entre Aventuras de la Marca del Este o Pathfinder / D&D.
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Projecte SANDBOX

EntradaAutor: Charli » 09 des. 2013, 20:43

Sona espectacular, creus que podria recuperar la meva fitxa de guardabosc elfo boig? :mrgreen:
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Projecte SANDBOX

EntradaAutor: Robert » 09 des. 2013, 20:46

Hahahaha no me'n recordava!!!!
Home, el concepte sempre es pot aprofitar.
Estic definint el món i sobretot la geografia i història de la zona. La idea es fer un món una mica diferent al típic de fantasia, tot i què cada vegada tincs més dubtes!!!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Projecte SANDBOX

EntradaAutor: Charli » 12 des. 2013, 23:13

Sort i perseverança, crec que en la participació del jugadors el podem fer wapisim.
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39


Torna a: Parlem de Rol

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants