[RpgaDay] #6- Joc preferit que no hi has jugat mai

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

[RpgaDay] #6- Joc preferit que no hi has jugat mai

EntradaAutor: Robert » 12 ago. 2014, 23:17

El joc que més m'agradaria jugar i que mai ho he fet és Eclipse Phase. Un joc futurista transhumanista amb una ambientació amb pareguts a Terminator, on la mort ja ha tracendit i s'ha pogut digitalitzar l'anima. És difícil d'explicar en poques paraules però la seva ambientació em té atrapat. Pots canviar de cos, hackejar l'anima d'un altre, hi ha tecnologia alien, una intel·ligència artificial que s'ha tornat malvada, conspiracions, secrets, ...
Per dir alguna cosa... Terminator + Expediente X + Ghost in the Shell + Gattacca + Dead Space.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #6- Joc preferit que no hi has jugat mai

EntradaAutor: Kokuoh » 13 ago. 2014, 00:26

Robert ha escrit:El joc que més m'agradaria jugar i que mai ho he fet és Eclipse Phase. Un joc futurista transhumanista amb una ambientació amb pareguts a Terminator, on la mort ja ha tracendit i s'ha pogut digitalitzar l'anima. És difícil d'explicar en poques paraules però la seva ambientació em té atrapat. Pots canviar de cos, hackejar l'anima d'un altre, hi ha tecnologia alien, una intel·ligència artificial que s'ha tornat malvada, conspiracions, secrets, ...
Per dir alguna cosa... Terminator + Expediente X + Ghost in the Shell + Gattacca + Dead Space.


Ara que hi estem embolicats, m'he tornat a llegir l'ambientació i cabes de definir exactament l'ambientació d'Infinity xD Suposo que veuen de les mateixes fonts (principalment Ghost in the Shell).

A mi el joc que sempre he volgut jugar és el Deadlands, però amb el seu sistema de cartes de pòker. Em fa tant de goig aquest joc...
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [RpgaDay] #6- Joc preferit que no hi has jugat mai

EntradaAutor: Kalesin » 13 ago. 2014, 09:37

Sempre he tingut ganes de jugar "La Llamada de Cthulhu". La literatura lovecraftniana ha estat una de les meves pasions i sempre he tingut ganes d'aventures en l'ambientació de les històres dels "Mitos".
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38

Re: [RpgaDay] #6- Joc preferit que no hi has jugat mai

EntradaAutor: Ennekes » 13 ago. 2014, 16:22

Kalesin ha escrit:Sempre he tingut ganes de jugar "La Llamada de Cthulhu". La literatura lovecraftniana ha estat una de les meves pasions i sempre he tingut ganes d'aventures en l'ambientació de les històres dels "Mitos".


Pos no serà per falta de fans de Lovercraft a l'associació!! :D

Jo aquesta pregunta no la puc respondre. Els que hem coneixeu ja sabeu que la meva afició pel rol es tangencial i una mica de rebot. M'agrada més llegir sobre el tema i preparar partides que fer de jugador que fins ara no m'ha atret especialment. Però no conec prou i no tinc de moment cap resposta a la pregunta.
Ara bé, lo post de Robert m'ha posat les dents llargues...
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: [RpgaDay] #6- Joc preferit que no hi has jugat mai

EntradaAutor: Kalesin » 13 ago. 2014, 17:30

Ennekes ha escrit:
Kalesin ha escrit:Sempre he tingut ganes de jugar "La Llamada de Cthulhu". La literatura lovecraftniana ha estat una de les meves pasions i sempre he tingut ganes d'aventures en l'ambientació de les històres dels "Mitos".


Pos no serà per falta de fans de Lovercraft a l'associació!! :D


:shock: :shock: :shock:
Si es monta alguna partida aviseu siusplau, que m'apunto.
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38

Re: [RpgaDay] #6- Joc preferit que no hi has jugat mai

EntradaAutor: Roman » 13 ago. 2014, 17:57

A vore, se'm sent? Vale.

Pos fa poc m'he llegit "Canción de Hielo y Fuego" i com que fa poc que he acabat de vore la quarta temporada pos m'estan entrant moltes ganes de jugar... o de dirigir. Però també tinc ganes de Mouse Guard (si és que la heroicitat d'una rata és sobreposar-se al seu dia a dia, la senzillesa és diversió).


Però és que fa uns dies Robert hem va parlar d'una persona que és un crack del Rolemaster i com que no he jugat mai a aquest joc i al saber que hi ha taules per a tot, em va entrar la curiositat i jo sóc molt curiós.

Així, aquesta triada per ara.

Al dreamraiders també però en breu hi haurà partida...
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #6- Joc preferit que no hi has jugat mai

EntradaAutor: Robert » 14 ago. 2014, 02:21

Kokuoh ha escrit:Ara que hi estem embolicats, m'he tornat a llegir l'ambientació i cabes de definir exactament l'ambientació d'Infinity xD Suposo que veuen de les mateixes fonts (principalment Ghost in the Shell).

És molt més fosca que l'Infinity!

Kokuoh ha escrit:A mi el joc que sempre he volgut jugar és el Deadlands, però amb el seu sistema de cartes de pòker. Em fa tant de goig aquest joc...

Ves calentant el revòlver!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #6- Joc preferit que no hi has jugat mai

EntradaAutor: Roman » 14 ago. 2014, 13:46

Robert ha escrit:
Kokuoh ha escrit:Ara que hi estem embolicats, m'he tornat a llegir l'ambientació i cabes de definir exactament l'ambientació d'Infinity xD Suposo que veuen de les mateixes fonts (principalment Ghost in the Shell).

És molt més fosca que l'Infinity!

Kokuoh ha escrit:A mi el joc que sempre he volgut jugar és el Deadlands, però amb el seu sistema de cartes de pòker. Em fa tant de goig aquest joc...

Ves calentant el revòlver!


És guapo el Dead Lands? Ara m'ha "disparat" la curiositat.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #6- Joc preferit que no hi has jugat mai

EntradaAutor: Robert » 15 ago. 2014, 05:19

Roman ha escrit:
Robert ha escrit:
Kokuoh ha escrit:Ara que hi estem embolicats, m'he tornat a llegir l'ambientació i cabes de definir exactament l'ambientació d'Infinity xD Suposo que veuen de les mateixes fonts (principalment Ghost in the Shell).

És molt més fosca que l'Infinity!

Kokuoh ha escrit:A mi el joc que sempre he volgut jugar és el Deadlands, però amb el seu sistema de cartes de pòker. Em fa tant de goig aquest joc...

Ves calentant el revòlver!


És guapo el Dead Lands? Ara m'ha "disparat" la curiositat.


És una ambientació bastant diferent. A mi m'agrada molt pel canvi que suposa. A part el sistema és el Savage Worlds i utilitza cartes de poker i fitxes d'apostar per algunes mecàniques, cosa que fa que encara mole més!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #6- Joc preferit que no hi has jugat mai

EntradaAutor: maigkoki » 16 ago. 2014, 12:12

Si feu partida a Deadlands aviseu, és un joc que tampoc he provat i tinc molta curiositat.
If you got to go, go with a smile!
Avatar de l’usuari
maigkoki
 
Entrades: 123
Membre des de: 24 nov. 2013, 21:23

Següent

Torna a: Parlem de Rol

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants