[RpgaDay] #12 - Joc vell que encara jugues

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

[RpgaDay] #12 - Joc vell que encara jugues

EntradaAutor: Robert » 18 ago. 2014, 23:06

Ara mateix, el joc més antic que faig de màster és La Llamada de Cthulhu i com a jugador Rolemaster. A veure si algú s'anima i podem rescatar alguna que altra joia que hi ha per allí!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #12 - Joc vell que encara jugues

EntradaAutor: Kalesin » 18 ago. 2014, 23:14

M'apunto a "La Llamada de Cthulhu" (nomes si es trucada de cobrament a destinació... broma fácil).

Ara "en serio", m'apunto quan digueu.

Fa temps que no faig de master, l'últim que vaig dirigir va ser una campaña de Vampiro.
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38

Re: [RpgaDay] #12 - Joc vell que encara jugues

EntradaAutor: Roman » 19 ago. 2014, 00:51

Jo "La llamada de Cthulhu" gràcies a Robert, i encara que soni increïble, per nostàlgia, Advanced Dungeons and Dragons 2ª Edició. El salt que vaig pegar de 13 anys sense jugar a rol se va notar en lo meu desfase temporal.

Akelarre, però el de la tercera edició, el sistema és igual de vell.

I Robert i Xavi i Dani... Hem de fer jornades temàtiques, una d'elles de jocs antics, una altra de jocs súper raros, una altra de jocs indie. Així podrem contestar amb més facilitat a les preguntes i aprofitarem millor els llibres... Què en penseu?
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #12 - Joc vell que encara jugues

EntradaAutor: Kokuoh » 19 ago. 2014, 01:03

Roman ha escrit:Jo "La llamada de Cthulhu" gràcies a Robert, i encara que soni increïble, per nostàlgia, Advanced Dungeons and Dragons 2ª Edició. El salt que vaig pegar de 13 anys sense jugar a rol se va notar en lo meu desfase temporal.

Akelarre, però el de la tercera edició, el sistema és igual de vell.

I Robert i Xavi i Dani... Hem de fer jornades temàtiques, una d'elles de jocs antics, una altra de jocs súper raros, una altra de jocs indie. Així podrem contestar amb més facilitat a les preguntes i aprofitarem millor els llibres... Què en penseu?


Me sembla una gran idea.

Pel que respecta a mi no hi ha cap joc antic al que hi jugui de forma regular.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [RpgaDay] #12 - Joc vell que encara jugues

EntradaAutor: Robert » 19 ago. 2014, 01:54

Roman ha escrit:Jo "La llamada de Cthulhu" gràcies a Robert, i encara que soni increïble, per nostàlgia, Advanced Dungeons and Dragons 2ª Edició. El salt que vaig pegar de 13 anys sense jugar a rol se va notar en lo meu desfase temporal.

Akelarre, però el de la tercera edició, el sistema és igual de vell.

I Robert i Xavi i Dani... Hem de fer jornades temàtiques, una d'elles de jocs antics, una altra de jocs súper raros, una altra de jocs indie. Així podrem contestar amb més facilitat a les preguntes i aprofitarem millor els llibres... Què en penseu?


Hi ha una proposta que va sorgir d'anar fent nits temàtiques... potser l'hauríem de recuperar! Una de les gràcies d'aquesta iniciativa, és que el sol fet de parlar de rol cada dia, de tot això, alguna cosa ne traurem!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #12 - Joc vell que encara jugues

EntradaAutor: Charli » 20 ago. 2014, 17:55

El joc mes antic al que jugo crec que es: “Vampiro edad oscura”
El mes antic al que dirigeixo: es el Kult
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39


Torna a: Parlem de Rol

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants