[RpgaDay] #15 - Un joc que hagis avorrit

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

[RpgaDay] #15 - Un joc que hagis avorrit

EntradaAutor: Roman » 24 ago. 2014, 00:36

1) Pot tractar-se d'un joc que de tant jugar et vinguin arcades només de sentir-ne el seu nom.

2) Pot tractar-se d'un joc que hagi avorrit sense haver jugat i que l'hagis avorrit degut a la seva lectura

3) Pot ser també un avorriment degut a la fama del joc i a què tothom te n'hagi parlat d'ell fins al punt de no voler-ne saber-ne res.


De la tercera opció destacaria "Vampiro", no l'he jugat mai, si he jugat a "Hombre Lobo" però amb reticència i recordo que el vaig avorrir perquè de sobte em veia amb què ni tan sols havia acabat de fer una partida a l'Advanced D&D que molts amics roleros me deien que allò ja no es portava, que feia peresa i que lo que molava era "Vampiro". El vaig avorrir perquè això va passar quan jo encara no havia ni començat a fascinar-me per D&D i el veia com una meravella a la que ja molts no volien jugar. Vaig arribar tard al D&D i massa prompte a la saga esta que com a prejudici d'adolescència sempre me l'havia imaginat com un Romeo i Julieta amb dents llargues i una mica de "Salsa Roja" de per mig. Sé que és un prejudici i ara ja no m'afecta aquella ràbia cap al joc en qüestió.

També he avorrit una mica "No te duermas", em va encantar la seua lectura, moltes de les seues propostes me semblaven genials però a l'hora de fer la fitxa als personatges vaig vore que allò era tan indie que era prou injugable si es feia a palo seco. Un tou de daus, i de bogeria difícil de portar per bon camí. Em fa peresa aquest joc ara mateix.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #15 - Un joc que hagis avorrit

EntradaAutor: Kokuoh » 24 ago. 2014, 03:19

Penso el mateix que tu, Roman, el Vampiro és el joc que tinc més aborrit. Jo també vaig jugar a Hombre Lobo (i dirigir la versió Salvaje Oeste) i m'agrada infinitament més. A Vampiro vaig jugar una partida a La Mascarada i una altra a Edad Oscura i no em van agradar gens ni un ni l'altre. Suposo que principalment és perquè els vampirs són un tipus d'ésser fantàstic que no m'atreu en absolut.

Per altra banda, segurament el que més em va caure al damunt del joc és la quantitat absurda de suplements que hi van arribar a treure. Los faltava una Guia de los wáteres de Londres donde esconder a las víctimas o una Guía donde comprar ropa gótica para vampiro en Masachusets (incluye el nuevo tipo de ghoul "Personal vampishoper"), perquè hi havia un llibre per a cada cosa i cada ciutat...
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [RpgaDay] #15 - Un joc que hagis avorrit

EntradaAutor: Robert » 24 ago. 2014, 15:39

Jo crec que el major exponent és D&D 4a edició: el més odiat en diferència.
Tot i així, i en cairemés personal, diré que el joc que tinc entravessadet és el Hombre Lobo. Crec que ja és un odi supernatural. Li vaig agafar molta tírria fa molt de temps i ha cal·lat.
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #15 - Un joc que hagis avorrit

EntradaAutor: Kalesin » 26 ago. 2014, 10:07

Wraiht: El Olvido, mes que res perquè mai el vaig entendre del tot per dirigirlo.
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38

Re: [RpgaDay] #15 - Un joc que hagis avorrit

EntradaAutor: Charli » 01 set. 2014, 21:40

Fanhunter, crec que desprestigia el rol... jejeje
:mrgreen:
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: [RpgaDay] #15 - Un joc que hagis avorrit

EntradaAutor: Robert » 01 set. 2014, 21:58

Charli ha escrit:Fanhunter, crec que desprestigia el rol... jejeje
:mrgreen:

Si ets elitista!!!!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #15 - Un joc que hagis avorrit

EntradaAutor: Charli » 03 set. 2014, 18:21

Robert ha escrit:
Charli ha escrit:Fanhunter, crec que desprestigia el rol... jejeje
:mrgreen:

Si ets elitista!!!!


Jejeje, si tio, esque per a jugar a este tipo de jocs de rol jugo al munchkin
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39


Torna a: Parlem de Rol

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants