[RpgaDay] #18 - Aventura publicada que vols jugar

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

[RpgaDay] #18 - Aventura publicada que vols jugar

EntradaAutor: Robert » 29 ago. 2014, 00:19

Fa molt de temps que tinc pendents tres campanyes de la Llamada, que crec que tot master de la Llamada ha de dirigir:

Imatge+
Imatge
Imatge

I després un munt d'aventures mítiques de AD&D: La gran conjunción de Ravenloft, The God Wars de Planescape, The Spider Queen o Slave Lords de Greyhawk...

Menció especial a:

Imatge
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #18 - Aventura publicada que vols jugar

EntradaAutor: Kokuoh » 29 ago. 2014, 01:23

El auge de los Señores de las runas i Skulls & Shackles.

També voldria poder jugar una campanya de les que has comentat, de La Llamada de Cthulhu, possiblement me decantaria per la del Orient Express. Mai he tingut l'oportunitat de jugar-hi una aventura llarga.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [RpgaDay] #18 - Aventura publicada que vols jugar

EntradaAutor: Kalesin » 29 ago. 2014, 09:57

Kokuoh ha escrit:També voldria poder jugar una campanya de les que has comentat, de La Llamada de Cthulhu


També m'apunto.

En quan a aventures publicades, la veritat es que sempre he jugat o dirigit aventures creades per master o les he creat per dirigir.
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38

Re: [RpgaDay] #18 - Aventura publicada que vols jugar

EntradaAutor: Roman » 29 ago. 2014, 11:05

Jo voldria jugar "Las máscaras de Nyarlahotep", segons m'han dit és l'AVENTURA en majúscules.

També tinc ganes de jugar o de dirigir Dracs del joc Akelarre.

Voldria que algú adaptés la gran campanya de la dragon lance de l'AD&D a un sistema més nou per poder jugar-la. No m'importaria jugar en sistema advanced.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #18 - Aventura publicada que vols jugar

EntradaAutor: Robert » 29 ago. 2014, 11:25

Roman ha escrit:Voldria que algú adaptés la gran campanya de la dragon lance de l'AD&D a un sistema més nou per poder jugar-la. No m'importaria jugar en sistema advanced.


Parles de las "Crónicas de la Dragonlance" ?
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #18 - Aventura publicada que vols jugar

EntradaAutor: Kalesin » 29 ago. 2014, 12:43

Remenant per la web buscant info de "La Llamada de Chtulhu" he trobat aixó, per si pot ser d'interés:

Imatge

Masks of Nyarlathotep Companion
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38

Re: [RpgaDay] #18 - Aventura publicada que vols jugar

EntradaAutor: Roman » 29 ago. 2014, 13:04

Robert ha escrit:
Roman ha escrit:Voldria que algú adaptés la gran campanya de la dragon lance de l'AD&D a un sistema més nou per poder jugar-la. No m'importaria jugar en sistema advanced.


Parles de las "Crónicas de la Dragonlance" ?


Exactament. Quan van sortir se les va comprar Xavi i com mai li ha agradat fer de màster i com se les va llegir mai les vaig poder ni jugar ni dirigir. I m'agradaria poder jugar-les. De la mateixa manera que "Las máscaras de Nyarlahotep". Són aventures mítiques que, collons, les hauríem de rescatar per a jornades "Remember", ¿No trobeu?
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #18 - Aventura publicada que vols jugar

EntradaAutor: Robert » 29 ago. 2014, 13:07

Kalesin ha escrit:Remenant per la web buscant info de "La Llamada de Chtulhu" he trobat aixó, per si pot ser d'interés:

Masks of Nyarlathotep Companion


És una flipada de 600 pàgines en informació adicional, concells, aventures... Esta escrita per autors d'altres aventures i algun aficionat, per acabar de completar la campanya. Com si fos curta!!!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #18 - Aventura publicada que vols jugar

EntradaAutor: Robert » 29 ago. 2014, 13:09

Roman ha escrit:Exactament. Quan van sortir se les va comprar Xavi i com mai li ha agradat fer de màster i com se les va llegir mai les vaig poder ni jugar ni dirigir. I m'agradaria poder jugar-les. De la mateixa manera que "Las máscaras de Nyarlahotep". Són aventures mítiques que, collons, les hauríem de rescatar per a jornades "Remember", ¿No trobeu?


Alguna cosa s'hauria de fer. Lo que ficar dos campanyaques a unes jornades... Sona com a difícil... M'ho imagino més del pal "Marató de Cine", 24 hores guanyant PX.
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #18 - Aventura publicada que vols jugar

EntradaAutor: Kokuoh » 29 ago. 2014, 13:55

24 Hores jugant ha d ser una matada, però 24 dirigint... xD
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Següent

Torna a: Parlem de Rol

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants