[RpgaDay] #18 - Aventura publicada que vols jugar

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Re: [RpgaDay] #18 - Aventura publicada que vols jugar

EntradaAutor: Roman » 29 ago. 2014, 14:42

Robert ha escrit:
Roman ha escrit:Exactament. Quan van sortir se les va comprar Xavi i com mai li ha agradat fer de màster i com se les va llegir mai les vaig poder ni jugar ni dirigir. I m'agradaria poder jugar-les. De la mateixa manera que "Las máscaras de Nyarlahotep". Són aventures mítiques que, collons, les hauríem de rescatar per a jornades "Remember", ¿No trobeu?


Alguna cosa s'hauria de fer. Lo que ficar dos campanyaques a unes jornades... Sona com a difícil... M'ho imagino més del pal "Marató de Cine", 24 hores guanyant PX.


Sí, no me referia tant a unes jornades en el sentit ortodox de la paraula sinó a inventar el concepte "Jornades Campanya"... Tal com dius, marató de cinema 4 diumenges de campanya... (agafar 4 diumenges consecutius i considerar-los "El més de la gran Campanya".

Són absurditats lo que dic, que només intenten fer venir idees per poder introduir grans aventures de jocs no tan nous. Perquè lo antic no se quedi en l'oblit.

Dani, 24 hores dirigint deu provocar algo similar a l'estat mental de Rajoy.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #18 - Aventura publicada que vols jugar

EntradaAutor: Adam » 30 ago. 2014, 00:53

Natros vam jugar al seu moment les de dragonlance i a pesar de ser molt pasteloses son prou divertides i, sobretot, epiques, en lo sentit mes clasic de la paraula.
I la meva aventura preferida per jugar seria "bajomontaña" nomes pel repte de baixar fins al nivell dos i fer un videoblog sobre la campaña.
Avatar de l’usuari
Adam
 
Entrades: 29
Membre des de: 04 oct. 2013, 02:48

Re: [RpgaDay] #18 - Aventura publicada que vols jugar

EntradaAutor: Charli » 01 set. 2014, 21:47

Bajomontaña, seria tot un repte.
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Anterior

Torna a: Parlem de Rol

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants