[RpgaDay] #19-Quina és l'escena més patètica que heu viscut?

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

[RpgaDay] #19-Quina és l'escena més patètica que heu viscut?

EntradaAutor: Roman » 30 ago. 2014, 12:37

Xavi Aixendri, dirigint "El fin del mundo" va aconseguir que em sentís vivint una situació delirant. Ell, capaç d'inventar i d'innovar amb tot tipus de jocs, ens va encolomar una illa paradisíaca amb nazis, divinitats asteques i un entorn dantesc allà cap als anys 60.

Jo, m'havia creat un personatge vividor, hereu de la banca March (una de les famílies més poderosos d'Espanya) però amb secrets a amagar (homosexualitat) i un pànic grotesc cap a les gallines...

L'escena patètica i súper divertida ens tenia a nosaltres (tots personatges amb un nivell adquisitiu i bissarrisme alt) damunt d'un cotxe descapotable, barallant-nos per saber qui portaria la única pistola que ens havíem trobat a la guantera. Jo, que era qui la vaig trobar no la volia cedir per temor de què algú en fes un "mal" ús. Un militar la volia per sobre de tot malgrat jo sabés dominar l'arma i un artista bohemi no parava de reclamar-la, insistint i insistint per a deliri de la situació. A més, portàvem un borratxo (l'amo del cotxe) a un dels seients del darrere.

El cotxe accelera i apareix un "tio" de més de dos metres (no era Dueñas) amb una llança. Total, jo que tenia fòbia a les gallines entro en estat de xoc al veure les plomes que l'asteca portava d'adorno. La situació comença a tornar-se crítica. El borratxo s'enduu un bon cop de llança. L'artista embogeix per instants i si no recordo malament vam fugir. L'histerisme que va aconseguir crear Xavi va ser digne de "Los hermanos Marx".

Gràcies Xavi!
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #19-Quina és l'escena més patètica que heu vis

EntradaAutor: Roman » 01 set. 2014, 00:18

Per patètica em refereixo a què hagi estat una situació còmica i una mica surrealista. Sense aquestes escenes el rol seria un entreteniment massa seriós.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #19-Quina és l'escena més patètica que heu vis

EntradaAutor: Kalesin » 01 set. 2014, 10:42

-Una de les primeres partides a rol, jugant a Dungeons & Dragons:

Som un grup de j4 jugadors, si no recordo malamanet portaba un guerrer, amb 3 jugadors mes. Estem explorant un "dungeon" i ens trobem un grup d'esquelets, comencem la lluita:

(Jo) Aixo de bonificacio a lluitar ombres que significa?
(Master) Que tens ventatja quan lluites a les fosques?
(Jo) Guay!!!
(Master) Que fas?
(Jo) Aixeco el braser, aixi lluito a l'ombra. Tinc bonificacó per lluitar a les fosques no?
(Tothom) Jajajajajaja!!!!!
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38

Re: [RpgaDay] #19-Quina és l'escena més patètica que heu vis

EntradaAutor: Adam » 01 set. 2014, 17:44

No se si es molt patetic pero ens vam fer unes rises de les bones, i tambe te a veure amb una fobia d'un personatge.
Jugant al Kult, em vaig fer una especie de agente Mulder, i nomes sem va ocorrer ficarme fobia (greu) als gats, lo master, carlos, ens va ficar en una persecucio per sobre d'un edifici a mig construir i just cuan estaba creuant per un taulo a quinze metres d'alçada apareix un gat a sobre...el resultat fou que la meva ficha es va ficar a cridar de forma histerica i va treure la seva arma reglamentaria buidant el carregador a sobre el pobre gat que va fogir esbalotat, els altres jugador flipant, i el tio que estabem perseguint va fogir de rosetes...molt surrealista jejejej
Avatar de l’usuari
Adam
 
Entrades: 29
Membre des de: 04 oct. 2013, 02:48

Re: [RpgaDay] #19-Quina és l'escena més patètica que heu vis

EntradaAutor: Roman » 01 set. 2014, 18:26

Kalesin ha escrit:-Una de les primeres partides a rol, jugant a Dungeons & Dragons:

Som un grup de j4 jugadors, si no recordo malamanet portaba un guerrer, amb 3 jugadors mes. Estem explorant un "dungeon" i ens trobem un grup d'esquelets, comencem la lluita:

(Jo) Aixo de bonificacio a lluitar ombres que significa?
(Master) Que tens ventatja quan lluites a les fosques?
(Jo) Guay!!!
(Master) Que fas?
(Jo) Aixeco el braser, aixi lluito a l'ombra. Tinc bonificacó per lluitar a les fosques no?
(Tothom) Jajajajajaja!!!!!


Al final se li va permetre el bonus? jejejeje
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #19-Quina és l'escena més patètica que heu vis

EntradaAutor: Roman » 01 set. 2014, 18:27

Adam ha escrit:No se si es molt patetic pero ens vam fer unes rises de les bones, i tambe te a veure amb una fobia d'un personatge.
Jugant al Kult, em vaig fer una especie de agente Mulder, i nomes sem va ocorrer ficarme fobia (greu) als gats, lo master, carlos, ens va ficar en una persecucio per sobre d'un edifici a mig construir i just cuan estaba creuant per un taulo a quinze metres d'alçada apareix un gat a sobre...el resultat fou que la meva ficha es va ficar a cridar de forma histerica i va treure la seva arma reglamentaria buidant el carregador a sobre el pobre gat que va fogir esbalotat, els altres jugador flipant, i el tio que estabem perseguint va fogir de rosetes...molt surrealista jejejej


Just em referia a situacions d'aquest estil, Adam. Els moments que fan rebaixar la tensió i que ajuden a seguir amb més força.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #19-Quina és l'escena més patètica que heu vis

EntradaAutor: Charli » 01 set. 2014, 21:45

Estar en una barca de rems, (jugant al rolemaster), al mig d’un llac, de sobte surt un tauro de 20 metres, salta per sobre la barca i amb l’aleta dorsal, li talla l’orella al pj que estava davant del meu...
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: [RpgaDay] #19-Quina és l'escena més patètica que heu vis

EntradaAutor: Robert » 01 set. 2014, 21:59

Charli ha escrit:Estar en una barca de rems, (jugant al rolemaster), al mig d’un llac, de sobte surt un tauro de 20 metres, salta per sobre la barca i amb l’aleta dorsal, li talla l’orella al pj que estava davant del meu...


Jo estava, i el tema era, que no sols li talla l'orella... salta i en la boca li arranca la cama i en l'aleta li talla l'orella... èpic
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #19-Quina és l'escena més patètica que heu vis

EntradaAutor: Kalesin » 01 set. 2014, 23:30

Roman ha escrit:
Kalesin ha escrit:-Una de les primeres partides a rol, jugant a Dungeons & Dragons:

Som un grup de j4 jugadors, si no recordo malamanet portaba un guerrer, amb 3 jugadors mes. Estem explorant un "dungeon" i ens trobem un grup d'esquelets, comencem la lluita:

(Jo) Aixo de bonificacio a lluitar ombres que significa?
(Master) Que tens ventatja quan lluites a les fosques?
(Jo) Guay!!!
(Master) Que fas?
(Jo) Aixeco el braser, aixi lluito a l'ombra. Tinc bonificacó per lluitar a les fosques no?
(Tothom) Jajajajajaja!!!!!


Al final se li va permetre el bonus? jejejeje


No, que va, pero va ser l'inici de tota una saga de personatges que no sabien per on els sortirien als Masters :lol: :lol: :lol:
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38

Re: [RpgaDay] #19-Quina és l'escena més patètica que heu vis

EntradaAutor: Roman » 02 set. 2014, 00:10

Robert ha escrit:
Charli ha escrit:Estar en una barca de rems, (jugant al rolemaster), al mig d’un llac, de sobte surt un tauro de 20 metres, salta per sobre la barca i amb l’aleta dorsal, li talla l’orella al pj que estava davant del meu...


Jo estava, i el tema era, que no sols li talla l'orella... salta i en la boca li arranca la cama i en l'aleta li talla l'orella... èpic


Començo a sospitar que la crisi i el PP són una creació de l'inventor del Rolemaster...
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Següent

Torna a: Parlem de Rol

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants