[RpgaDay] #22 - Tipus de personatges més utilitzats

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

[RpgaDay] #22 - Tipus de personatges més utilitzats

EntradaAutor: Roman » 02 oct. 2014, 12:22

Seguim, aquesta vegada intentant rescatar l'RPG Day.

Quins són els conceptes (classes) de personatges que teniu tendència a portar?

- Jo al Dungeons me n'he adonat que m'agrada portar semielfs una mica marginats pels elfs i de professió solen ser bards o d'altre professions amb lleus tocs de màgia.

- En jocs més cthullunians me sento a gust amb científics (malgrat no en tingui ni idea de ciència).

- A Star Wars evidentment un Jedi, tot i que ara me comença agradar portar al robot HK que és una mica assasinet pobret.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #22 - Tipus de personatges més utilitzats

EntradaAutor: Adam » 02 oct. 2014, 19:32

En jocs de fantasia tinc tendencia a portar tambe coses diferents, i races marginals, i com a clases normalment sempre porta coses hibrides, guerres/mags, clerics/guerrers, etc.
Als jocs contemporanis una mica de tot, encara que tinc tendencia a portar pistolers, i als futiristes casi sempre coses amb poder d'algun tipus, preferiblement psionics, ja que tot el que tingue a veure amb la psionica em fascina jejejeje.
Avatar de l’usuari
Adam
 
Entrades: 29
Membre des de: 04 oct. 2013, 02:48

Re: [RpgaDay] #22 - Tipus de personatges més utilitzats

EntradaAutor: Roman » 02 oct. 2014, 20:07

Adam ha escrit:En jocs de fantasia tinc tendencia a portar tambe coses diferents, i races marginals, i com a clases normalment sempre porta coses hibrides, guerres/mags, clerics/guerrers, etc.
Als jocs contemporanis una mica de tot, encara que tinc tendencia a portar pistolers, i als futiristes casi sempre coses amb poder d'algun tipus, preferiblement psionics, ja que tot el que tingue a veure amb la psionica em fascina jejejeje.


Mos agrada lo diferent suposo, lo que no acaba d'entrar a la comunitat. Jejeje
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #22 - Tipus de personatges més utilitzats

EntradaAutor: Charli » 08 oct. 2014, 17:28

Als jocs de fantasia medieval, normalment porto Elfos, sobretot de classes amb subterfugi, lladre, guerrer lladre...
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: [RpgaDay] #22 - Tipus de personatges més utilitzats

EntradaAutor: Kokuoh » 11 oct. 2014, 08:55

A qualsevol joc, sigui de la temàtica que sigui, m'agrada portar algun personatge basta en algun arquetip de "home per a tot". Personatges no especialitzats en res però prou bons en moltes coses i dolents en unes quantes més. Sóc com a la vida real, suposo, que m'agrada catar-ho tot o estar pel mig de tots els merders encara que sigui per a fer nosa :p
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: Parlem de Rol

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants