Kult

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Re: Kult

EntradaAutor: Zodd » 04 des. 2015, 18:02

Espero equivocar-me, però el divendres que Oscar organitzi Kult nosaltres tindrem magic a Mora, ja ho veuràs.


M'apunto. :D
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Kult

EntradaAutor: Pep Blasco » 04 des. 2015, 19:24

pos mos enportem a Oscar a mora a fer uns magics i el kult el deixem per a la següent setmana
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Kult

EntradaAutor: Scorpionking » 07 des. 2015, 18:55

Hola xavals,

Ja en som 3, perfecte!.
Tranquils per lo de Mora, es tracta de fer una partideta de 3 ó 4 sessions i veure si agrada i tal. No ens cal fer-ho seguit, de manera que el divendres que algú no pugui es desplaça a la setmana següent sense problemes. De fet, valorava la possibilitat de no fer fitxes, sinó aprofitar-ne de les que ja tinc fetes (així no cal perdre molt de temps). Si al final la cosa agradés i vulguessem jugar més ja les fariem.
Prefereixo començar i acabar l'aventura amb la mateixa gent (sempre hi poden haver excepcions, per supost), ja que així tothom està al tanto de tots els detalls i crec que es disfruta més.

Em repassaré el manual, i donaré una ullada a la segona edició. Tant prompte com em veig preparat us aviso i concretem data.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Kult

EntradaAutor: Pep Blasco » 09 des. 2015, 10:23

fitxes:

A) mola molt fer fitxes de personatges
B) si esta David mos podem saltar el pas de les fitxes sense cap problema, guanyarem unes hores de vida
C) David ha parlotejat molt per aquí però trobo que realment no s'ha apuntat a la partida.
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Kult

EntradaAutor: Zodd » 09 des. 2015, 12:38

Pep Blasco ha escrit:fitxes:

A) mola molt fer fitxes de personatges
B) si esta David mos podem saltar el pas de les fitxes sense cap problema, guanyarem unes hores de vida
C) David ha parlotejat molt per aquí però trobo que realment no s'ha apuntat a la partida.


Pep Blasco ha escrit:D) però no m'organitzis la vida....


Si vols pots fer tot l'abecedari però de bon rotllo ehhhh Pep ehhhh
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Kult

EntradaAutor: Robert » 09 feb. 2016, 14:06

En breus surtirà el crowfunding i pel que he vist, té tots els números per a tirar-me de cap! xDD

Imatge
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Kult

EntradaAutor: Scorpionking » 10 feb. 2016, 13:11

en spanish??

Per cert, als possibles interessats dir que no he abandonat el projecte.
Tot requereix molt de temps. Ara només tinc un objectiu devant de pegar canya al Kult, i és jugar a Guerra del Anillo. Una vegada es compleixi, ja dedicaré més temps a Kultejar.
A distant plain també està revolotejant...
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Kult

EntradaAutor: Pep Blasco » 25 feb. 2016, 16:55

Scorpionking ha escrit:Per cert, als possibles interessats dir que no he abandonat el projecte.
Tot requereix molt de temps. Ara només tinc un objectiu devant de pegar canya al Kult, i és jugar a Guerra del Anillo. Una vegada es compleixi, ja dedicaré més temps a Kultejar.
A distant plain també està revolotejant...


waiting for...

de totes formes lo panxot de la meua dona comença a creixer a un ritme desmesurat... no se si quan surti cuthulu tindré molt temps lliure
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Anterior

Torna a: Parlem de Rol

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants