Lineage 2, JdR (fet per un servidor...)

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Lineage 2, JdR (fet per un servidor...)

EntradaAutor: Kokuoh » 09 juny 2016, 21:30

Bones!!

Estic escribint (de tant en tant m'hi poso, però sense presses) un joc de rol ambientat en el videojoc Lineage 2. Utilitzo el reglament genèric Fantasy Age.

Els canvis principals són la manera en què progressen els PJs a cada nivell, molt més similar a D&D des de 3ª que al Dragon Age, però amb l'afegit de què les professions venen determinades directament per la raça i cadascuna t'ofereix un o diversos camins possibles (els humans, per exemple, tenen molta varietat de camins professionals, mentre que els orcs en tenen poquíssims). L'altra diferència és la gran quantitat de conjurs, que me'ls vaig inventant inspirant-me directament en els del videojoc, així com les habilitats especials i poders de cada professió i raça.

Òbviament, està tot per testejar. Però de moment vaig escribint perquè m'ho passo pipa fent-ho, si no hi arribo a jugar casi que m'hi fot tres pitos xD

En tot cas, aquí deixo gran part del que porto fet fins ara (qui s'ho miri comprovarà que hi ha coses a mitjes o coses contradictòries, i és que estic dubtant entre diverses possibilitats). Falta algun arxiu amb altres coses com les invocacions o els tòtems revisats i ampliats, però bé, per a fer-se una idea n'hi ha de sobres amb això :p

Conjurs, talents i habilitats especials de professió, així com un llistat de possibles habilitats que aniran a la fitxa del PJ. (format .odt)
https://mega.nz/#!9wwVHbaa!s_VpkabTAFLy ... IrXagRjzN4

Introducció amb la història del món, les races amb les estadístiques i la progressió de nivells dels orcos (lluitadors i místics). (format pdf)
https://mega.nz/#!Yo4UnDyD!KUDRMz9AS4N_ ... 7rJV4K4VBM

Progressió d'algunes professions del lluitador Elfo Oscuro (format .odt)
https://mega.nz/#!5gBGUThI!N0OOOVZUWUwk ... t79AvsUEy4

Progressió d'algunes professions del lluitador Humà (format .odt)
https://mega.nz/#!JlAgnKCK!TSVmLwJbzB9U ... XH3ravGfls

En fi. Qui vulgui xafardejar un ratet, ja té feina :p

Qualsevol comentari i suggerència són benvinguts.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Lineage 2, JdR (fet per un servidor...)

EntradaAutor: Pep Blasco » 09 juny 2016, 23:03

Mho estic mirant des de la tablet ino tinc res per llegir el format jodete ... Mhe mirat el pdf i en la conjuntivitis que porto i 4 dies casi sense dormir me fa pal llegirme 40 i pico pagines... Pero la currada es xula en dibuixets i tot... Llastima que no esta en catala.

Quan ho tinguis acabat muntes una partida curta i ho testejem.... Espero que no sigui una iniciativa d'estes que es queda a un calaix.

Per cert quin editor fas servir per muntar el text i els divbuixos? I amb que digitalitses els dibuixos? Els has fet tu tels han fet?
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Lineage 2, JdR (fet per un servidor...)

EntradaAutor: Kokuoh » 10 juny 2016, 01:41

Gràcies, Pep, per donar-li una ullada.

No, els dibuixos els he extret d'internet. La majoria són art oficial del videojoc i la resta fanarts que m'he trobat per pàgines com Deviantart. Per fer aquest PDF he utilitzat lo més senzill que tenia a mà: el Libre Office. És un processador de text com qualsevol altre, però té una opció que amb un sol botó converteixes qualsevol arxiu que hagis fet en un PDF de forma automàtica. És molt pràctic. La putada d'aquest programa és que no funciona bé amb tant de pes i al poc que poses uns quants dibuixos li costa un ou i mig moure's (i mira que tinc un pepino de PC). Així que si mai l'acabo maquetant com deu mana (això va ser una prova) hauré de fer servir una altra cosa.

Respecte a fer una partida... home, ja m'agradaria, ja. Però li queda moltíssim camí encara. Hi ha moltes classes i hi ha dos temes que ni he començat i que considero importantíssims al joc que vull recrear: la fabricació d'objectes i la creació i gestió de clans i fortaleses. Per suposat, podriem testejar algunes classes i fer una mazmorra suelta a vore què tal. Tot al seu temps. De totes maneres, ara estem amb el D&D 5e i més val fotre-li canya per a què no decaigue.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Lineage 2, JdR (fet per un servidor...)

EntradaAutor: Pep Blasco » 10 juny 2016, 08:35

Lo de partida era per donar-te ànims... Ja sabem tu i jo i mig gemi que això se te pot quedar arraconat per alguna estanteria del local o a casa teva.

Go go go Dani!!!
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Lineage 2, JdR (fet per un servidor...)

EntradaAutor: Kokuoh » 10 juny 2016, 08:57

Pep Blasco ha escrit:Lo de partida era per donar-te ànims... Ja sabem tu i jo i mig gemi que això se te pot quedar arraconat per alguna estanteria del local o a casa teva.

Go go go Dani!!!


xD
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: Parlem de Rol

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants