Proposta de partida Numenera

Ets màster i busques jugadors, et jugador i busques partida...

Proposta de partida Numenera

EntradaAutor: Roman » 19 gen. 2015, 23:26

Fa uns dies m'ha arribat el Numenera i ja me l'he llegit i el voldria provar aquest divendres al Gremi si algú s'apunta. L'ambientació del joc se situa a un món similar al Planeta Terra però després de 9 civilitzacions després de la nostra. La raça predominant torna a ser la humana però n'hi ha de diferents i la gent té un comportament medieval però hi ha elements robotics (nanorobotics) i tecnologia molt avançada que pocs saben fer servir i que designen com "màgia". Numenera és un dungeon crawler, amb tocs molt personals que li atorguen molt d'encant.

Lo ideal seria començar sobre les 6:30 / 7 pm.

S'apunta algú?

Si hi ha gent que volgués provar-lo però el dia no li va bé, també podria aquest diumenge o, fins i tot, se pot proposar un altre dia.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: Proposta de partida Numenera

EntradaAutor: Kalesin » 28 gen. 2015, 11:44

Com va anar la partida? Que tal estael joc?

Sento no poder haber vingut, com a minim ja tinc el retrovisors al lloc (creuo dits, que durin)

Entre constipats i altres del nen, torns de la meva dona, i destruccio de elements del vehicle s'hem fa dificil pujar :'(

Quins dies aneu quedant apart dels diumenges tarde, per si puc fer alguna escapada un altre dia.

Ens parlem!!!
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38


Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants