El Guardian Oscuro (SWd6)

Ets màster i busques jugadors, et jugador i busques partida...

El Guardian Oscuro (SWd6)

EntradaAutor: Kosé » 12 ago. 2016, 00:47

Imatge

Bones ics,
fa molts anys que em volta pel cap fer esta mitiquíssima campanya que es va editar al 1994, Guardian oscuro o Darkstryder. Son un total de 4 llibres i mes de 500 pàgines d'aventura i a dia d'avui continua sent considerada una de les millors campanyes mai editades.
El cas es que jugariem en l'antic sistema de D6 de joc internacional. Fa anys vaig intentar adaptar-la a una versió de sw que era en lo sistema de D&D d20 i no va anar massa bé. Ara anava a cometre el mateix error i intentar adaptar-la al nou sistema de fantasy flight games... així que he pres consciència i en la premissa que lo important no és lo sistema de joc sinó la historia, m'he decidit per rellegir-me els vells manuals de joc i fer-ho en l'antic sistema.

Un cop explicades cabòries meves varies anem a la xixa, perquè què és tot això de la campanya esta i de què va i què farem?

El Guardian Oscuro és una mica especial a l'hora de jugar, és una campanya de star wars poc convencional. Tot gira al voltant de La Estrella Remota o Far Star, una corbeta de 150 metros d'eslora, els seus 120 tripulants i un viatge que han de fer per un sector poc conegut de la galàxia.
En este plantejament ens venen al cap més histories d'Star Trek que de Star Wars i esta és una de les seues gràcies. L'altra és que cada jugador per a tenir la profunditat narrativa que la historia demana ha de dur 3 fitxes, si tres. Dos ja venen fetes que són un pj membre del cos d'oficials i l'altre pertanyent a la marineria rasa i després un pj fet pel propi jugador, a la "vieja usanza" dir per últim que entre els pj pregenerats n'hi ha 30 per escollir. En este exercici el què es pretén és que els jugadors sempre siguin parts protagonistes de les preses de decisions, ja que si només es portés una fitxa moltes parts de la història haurien de ser narratives, cosa que desvirtuaria bastant la experiència.

Si tot va bé començariem a jugar a principis o meitat septembre.

La Estrella Remota necessita tripulació, us animeu?
Imatge
...another day, another vendetta...
Avatar de l’usuari
Kosé
 
Entrades: 237
Membre des de: 18 set. 2013, 08:03

Re: El Guardian Oscuro (SWd6)

EntradaAutor: Roman » 12 ago. 2016, 13:53

Sona interessant. A veure si es pot formar grup...
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: El Guardian Oscuro (SWd6)

EntradaAutor: Marcel » 12 ago. 2016, 16:39

M'atreu bastant la idea! Per mi m'apunto, falta saber horari per acabar de decidir
Marcel
 
Entrades: 4
Membre des de: 18 juny 2016, 12:45

Re: El Guardian Oscuro (SWd6)

EntradaAutor: Charli » 18 ago. 2016, 13:02

ami me mola
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: El Guardian Oscuro (SWd6)

EntradaAutor: Marcel Romero » 17 oct. 2016, 15:00

Pot està guai, tot i k soc un novato novato i es Román el pobre k em va dient on tinc k mirar tot el rato jajajaja si es tant guai com la partida del medievo per mi perfecte i m'apunto
Marcel Romero
 
Entrades: 12
Membre des de: 31 maig 2016, 19:43

Re: El Guardian Oscuro (SWd6)

EntradaAutor: Kosé » 08 oct. 2018, 18:39

Gent, com alguns ja sabeu fa un temps vam començar la campanya aquesta i per raons personals que ara no venen al cas va quedar una mica aparcada, relegada al ostracisme i tal i qual.

Em faria goig continuar-la tot i que hi hauria d'haver algun canvi a la tripulació ja que Eli no vol continuar jugant i llavors ens faria falta algú nou per suplir el seu rol de Capitana Adimetrium. I com se que es difícil de continuar després de quasi dos anys de inactivitat pos si algú vol deixar la tripulació o si algú vol apuntar-hi ara seria un bon moment.

que en dieu?
Fitxers adjunts
2jnrbv.jpg
2jnrbv.jpg (37.98 KiB) S’ha visualitzat 21253 vegades
...another day, another vendetta...
Avatar de l’usuari
Kosé
 
Entrades: 237
Membre des de: 18 set. 2013, 08:03

Re: El Guardian Oscuro (SWd6)

EntradaAutor: Charli » 10 oct. 2018, 19:15

Tal com estic de partides ara mateix i després de dos anys, jo abandono la nau, si despejo agenda i teniu continuïtat, si hi hagues lloc potser continuaria. ;)
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: El Guardian Oscuro (SWd6)

EntradaAutor: Ranuck » 15 oct. 2018, 22:15

Kosé ha escrit:Gent, com alguns ja sabeu fa un temps vam començar la campanya aquesta i per raons personals que ara no venen al cas va quedar una mica aparcada, relegada al ostracisme i tal i qual.

Em faria goig continuar-la tot i que hi hauria d'haver algun canvi a la tripulació ja que Eli no vol continuar jugant i llavors ens faria falta algú nou per suplir el seu rol de Capitana Adimetrium. I com se que es difícil de continuar després de quasi dos anys de inactivitat pos si algú vol deixar la tripulació o si algú vol apuntar-hi ara seria un bon moment.

que en dieu?


Necessitaria més detalls per sumar-m'hi. M'interessaria depèn del dia i hora que es queda.
Ferran
Ranuck
 
Entrades: 149
Membre des de: 03 març 2017, 14:49

Re: El Guardian Oscuro (SWd6)

EntradaAutor: Kosé » 18 oct. 2018, 08:56

La periodicitat de les partides seria quedar un o foc cops al mes. En cap de setmana quan a la gent li anés millor
...another day, another vendetta...
Avatar de l’usuari
Kosé
 
Entrades: 237
Membre des de: 18 set. 2013, 08:03

Re: El Guardian Oscuro (SWd6)

EntradaAutor: 0B3L1· » 23 oct. 2018, 23:12

Ya que aún tengo acceso a estos recónditos rincones y aprovechando que llaman a filas me presento para continuar la aventura, eso sí dependiendo de los horarios y días que se juegue
Avatar de l’usuari
0B3L1·
 
Entrades: 116
Membre des de: 24 set. 2013, 00:26

Següent

Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants