Rolemaster NO Returns

Ets màster i busques jugadors, et jugador i busques partida...

Rolemaster NO Returns

EntradaAutor: Scorpionking » 21 abr. 2017, 11:44

Arena, dolor, sed, el cor bategant fins a explotar, inconsciència, dolor, calor, llavis cremats i cul incandescent.... cul?? sí, cul

la lliga dels ossos cremats espera

continuarà...

EDIT2--
Els jugadors recuperen la consciència mentre corren mig despullats pel mig del desert. Algú els segueix. Tiren de físic al límit perquè els recents records de dolor, tortura i vexació els assalten contínuament. Recorden les innumerables hores de tortura, les sessions amb els violadors d'esperma modificat, l'estat de vida-mort continuat i les ganes de deixat de patir. Després, vagament, recorden un viatge entre reixes, amb una calor insoportable. De cop, sang aliena a la cara i les reixes obrint-se.
Ara només volen córrer fins morir. Tot serà millor que tornar a ésser torturats.

continuarà...

EDIT3---
Qui us persegueix resulta que realment us vol ajudar. Cura les vostres ferides, us alimenta i orienta. No conneixeu res de la terra on us trobeu, la seva temperatura i condicions ambientals us resulten extranyes i molt agressives. Sembla que pot saber alguna cosa de la persona que us ha posat en aquest embolic.
Quan recupereu forces, us facilita l'equip que pot (i que és bastant pobre en relació a lo que estàveu acostumats) i empreneu un dur viatge per a aconseguir respostes. A la vostra ment ressona una i una altra vegada "Esclavista", tot i que de moment no teniu res en clar més allà de què necessiteu de tota la vostra força de voluntat i energia per a poder seguir caminant per aquest desert terrible.


EDIT3---
Després d'escapar-vos d'unes antigues coves cerimonials i ajudar al poble dels OKOIC amb un semi-gegant, arribeu esgotats a Gàlacko. La ciutat-capital on Lara (la mestressa del prostíbul PARAISO) us ha de pegar un cop de mà amb els tractes amb APTELI. Necessitareu enganyar-lo i fer-li creure que sou comerciants adinerats estrangers en busca de nous espais de negoci. KOTIPELTO i la carrera de la LLiga del Òssos Cremats semblen les úniques oportunitats viables. El dia de la carrera s'aproxima...

falten 24h
Scorpionking l’ha editat per darrera vegada el dia: 18 maig 2017, 19:03, en total s’ha editat 7 vegades.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Rolemaster Returns

EntradaAutor: Charli » 21 abr. 2017, 13:46

si trobem dia i temps per mi si, però ara mateix participo, en 5 campanyes o be dirigint o jugant... :mrgreen:
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: Rolemaster Returns

EntradaAutor: Scorpionking » 21 abr. 2017, 16:00

Charli ha escrit:si trobem dia i temps per mi si, però ara mateix participo, en 5 campanyes o be dirigint o jugant... :mrgreen:


Hi.
Tal i com va quedar el tema, calculo que queden una o dos sessions per a deixar la aventura enllestida.
Fora ideal que els 3 que vau començar, l'acabeu, però és impossible. Així què el que faré és intentar completar un grupet de 3 (màxim 4 estirant molt el tema). Posaré a tothom al dia i tirarem endavant. Servirà per a què qui vulgui, pugui provar-me com a màster i també per a acabar alguna cosa (em molesta deixar coses a mitges).
Si hi ha fumata blanca i la cosa tira, potser es podria seguir. Tot i que també tinc pendent (me'n recordo David, no et preocupis) fer una partiduela a Kult.
Scorpionking l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 gen. 2019, 13:26, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Rolemaster Returns

EntradaAutor: Robert » 24 abr. 2017, 10:13

Home, hem de trobar a l'esclavista i veure qui ens ha trait! Per mi sí, és buscar algun dia suelto
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Rolemaster Returns

EntradaAutor: Robert » 02 maig 2017, 14:30

Divendres 12 tenim una cita, a vore si s'apunta algun altre valent
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Rolemaster Returns

EntradaAutor: Pep Blasco » 04 maig 2017, 12:10

No tinc fitxa però els divendres sembla ser que és el dia que estic més disponible. Si vos fa falta algú m'apunto... m'és igual fer fitxa com si me'n deixeu una de feta, m'adapto a lo que sigui.

Ja direu
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Rolemaster Returns

EntradaAutor: Scorpionking » 11 maig 2017, 16:19

Rearranquem demà. Robert, Pep i Ferran em confirmeu l'assistència?
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Rolemaster Returns

EntradaAutor: Robert » 12 maig 2017, 17:41

Jo ja tenia el hype...
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Rolemaster Returns

EntradaAutor: Scorpionking » 12 maig 2017, 17:51

Robert ha escrit:Jo ja tenia el hype...


Jo portava un parell de dies repassant notes. No sé si superaré este gatillassssso
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01


Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants