Taura 2a edició. Es busquen jugadors!!!

Ets màster i busques jugadors, et jugador i busques partida...

Taura 2a edició. Es busquen jugadors!!!

EntradaAutor: Pep Blasco » 23 oct. 2018, 23:02

Ave agremiats!

Fa uns quants dies va caure a les meves mans el manual de Taura 2a Edició i després d'empapar-me d'ell m'he decidit buscar jugadors per a fer el tast.

taura.jpg
taura.jpg (147.76 KiB) S’ha visualitzat 12508 vegades


Per als qui no conegueu Taura us faig un resum, el més breu que puc. Els que ja el coneixeu us podeu saltar el paràgraf següent.

Taura 2ª Edició és un manual/novel·la de rol que explica la història de Këllon (continent principal del planeta Taura). Narra de manera molt clara i completa 3 èpoques diferents (Guerra de los Arcanos, Edad Oscura i Presente) totalment jugables amb certes diferències entre elles (Races disponibles, ambientació, etc.). Taura és un món amb una cronologia molt marcada per la màgia, psiònica, alquímia, ciència automàtica i vapor. És un món habitat inicialment per humans amb un desenvolupament tecnològic similar al de la Terra on apareixen noves races. Va des d'edats feudals (època dels arcans) fins a l'estètica steampunk (època present). És un món dur sense grans herois, hi predominen els personatges de "a pie" que intenten sobreviure com poden. Utilitza un sistema HITOS personalitzat amb unes fitxes de personatges senzilles però molt potents on s'intenta integrar el valor a les tirades de daus amb la narració de les accions per part dels jugadors. (Les fitxes no són un conjunt de números i habilitats que determinen al personatge sinó que hi ha pocs números i algun "HITO / COMPLICACIÓ" que ajuda a determinar què sap fer i com).

*Si l'autor del joc llegeix com he resumit les 235 pàgines del joc en 10 línies segur que em fot una denúncia.

Link a la web de nosolorol https://www.nosolorol.com/es/hitos/621/taura

Sóc conscient que fa molt temps que no dirigeixo i que Hitos és nou per a mi, per tant intentaré no complicar-me la vida i fer una partida senzilla. La intenció és aprofitar les 3 aventures que hi ha al final del llibre per entrar en calor i si la cosa va bé fer-ne alguna de collita pròpia.

La idea que porto és arrancar amb una sessió per explicar el context de l'època i fer fitxes. I una altra per fer la partida (no tinc mesura de temps de com avança el sistema Hitos, potser haurà de ser més d'una sessió per partida). Les 3 èpoques de Taura es poden jugar en l'ordre que es vulgui ( dins la cronologia passen bastants centenars d'anys i els personatges no són jugables a les diferents èpoques. De fet no totes les races estan disponibles a totes les èpoques), però prefereixo començar per la "Guerra de los Arcanos" perquè té menys variables a controlar i serà més fàcil per arrencar.

No tinc dates previstes, però segurament les sessions seran en divendres nit. Per arrancar si podem a finals de novembre o durant el desembre.

Si algú necessita més informació sobre el joc per decidir-se a participar no dubteu en preguntar.

Us deixo amb un exemple de fitxa:

exemple fitxa.jpg
exemple fitxa.jpg (137.96 KiB) S’ha visualitzat 12508 vegades
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Taura 2a edició. Es busquen jugadors!!!

EntradaAutor: Judit » 23 oct. 2018, 23:13

L'estetica steam punk es molt xula i el sistema hitos es facil de resoldre amb una sola tirada sense la complicacio d'anar sumant molts d'atributs. Conta en mi per tornar a desvirgar-te. Els divendres em van be, un cada 15 dies, ja saps...
Judit
 
Entrades: 42
Membre des de: 20 set. 2013, 15:25

Re: Taura 2a edició. Es busquen jugadors!!!

EntradaAutor: maigkoki » 24 oct. 2018, 00:19

Conta amb natros dos, l'unic que quan neixi Leia pos ja saps estarem ausents un temps.
If you got to go, go with a smile!
Avatar de l’usuari
maigkoki
 
Entrades: 123
Membre des de: 24 nov. 2013, 21:23

Re: Taura 2a edició. Es busquen jugadors!!!

EntradaAutor: elwyd » 02 nov. 2018, 10:54

los divendres los tinc compromesos... si es fes un altre dia, perfecte
enjoy.

ivan
Avatar de l’usuari
elwyd
 
Entrades: 135
Membre des de: 30 set. 2017, 11:43


Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants