Tierras Heridas

Ets màster i busques jugadors, et jugador i busques partida...

Tierras Heridas

EntradaAutor: Josephurtado » 09 oct. 2013, 09:09

Bueno gent lo tema de la partida de las Tierras Heridas,esta un poc malament.
Tenim que fer alguna cosa per poder torna a queda almenos per anar fen partidetes,ja que magradaria acaba la campanya almenos, he pensat de accelerarla un poquet pero per a fer aixo necesito els meus jugadors. Esta clar que entre setmana es imposible ja que tinc dos jugadors que estan Off casi totes les tardes.
Que us pareix fer partides algun finde?
Josephurtado
 
Entrades: 18
Membre des de: 18 set. 2013, 02:58

Re: Tierras Heridas

EntradaAutor: Kokuoh » 09 oct. 2013, 11:11

Josephurtado ha escrit:Bueno gent lo tema de la partida de las Tierras Heridas,esta un poc malament.
Tenim que fer alguna cosa per poder torna a queda almenos per anar fen partidetes,ja que magradaria acaba la campanya almenos, he pensat de accelerarla un poquet pero per a fer aixo necesito els meus jugadors. Esta clar que entre setmana es imposible ja que tinc dos jugadors que estan Off casi totes les tardes.
Que us pareix fer partides algun finde?


Personalment, per a la setmana que ve segurament tindré alguna tarda per a quedar perquè hauré entregat les PACs i curro de matí. Pel que fa a quedar en cap de setmana en lloc d'entre setmana, en principi no hi ha problema per a mi, sempre i quant em vagin bé els torns de feina. Tots ens morim de ganes de continuar la partida!! Últimament no dec ser l'únic que va de cul i té poc temps, però aquestes coses van a temporades. Que no caiguen els ànims!!! :mrgreen:
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Tierras Heridas

EntradaAutor: Desirée » 09 oct. 2013, 23:32

Jo penso el mateix que Dani, preferiria jugar en cap de semana. M'ha sortit un nen per a fer repàs tots els dies i entre això, la EOI i la Uni, no tinc temps ni per fer unes partidetes al Wow... :cry:

Cap de semana rules! Manifestaos subditos mios!!
Sólo hace falta tener un mal día para que el hombre más cuerdo que existe enloquezca, esa es la distancia que separa al mundo del lugar en el que yo habito: un mal día, tan solo.
Avatar de l’usuari
Desirée
 
Entrades: 12
Membre des de: 18 set. 2013, 08:34

Re: Tierras Heridas

EntradaAutor: Kokuoh » 10 oct. 2013, 00:44

Desirée ha escrit:Jo penso el mateix que Dani, preferiria jugar en cap de semana. M'ha sortit un nen per a fer repàs tots els dies i entre això, la EOI i la Uni, no tinc temps ni per fer unes partidetes al Wow... :cry:

Cap de semana rules! Manifestaos subditos mios!!


Bé, jo no he dit que haguem de jugar forçosament en cap de setmana, sinó que com a alternativa quan no es pugui entre setmana em sembla de puta mare :p
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Tierras Heridas

EntradaAutor: Robert » 10 oct. 2013, 20:28

Que no farem un doodle???
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Tierras Heridas

EntradaAutor: Kokuoh » 11 oct. 2013, 04:27

Robert ha escrit:Que no farem un doodle???


Me parto xDD
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Tierras Heridas

EntradaAutor: Charli » 14 oct. 2013, 19:29

En el meu cas es trobar el dia, entre setmana ara estic una mica liadillo, però a partir de la setmana que ve suposo que podré, en finde no hi ha cap problema, lo que passa que jo no soc universitari i per a mi el finde comença dissabte... :mrgreen:
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39


Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants