Presentació

Si ets nou passa per aquí i esplica'ns qui ets i a què jugues

Presentació

EntradaAutor: carlos » 06 juny 2014, 19:12

Hola a tots i totes.

Hem dic Carlos, sóc de Tortosa però treballo a Barcelona, pel que hi ha setmanes que no estic a Tortosa, però acostumo a baixar cada 2-3 setmanes.

No tenia coneixement que hi hagués una assossiació de jocs de rol a les Terres de l'Ebre, cosa que haver tingut coneixement de vosaltres ha estat una molt grata sorpresa...però suposo que no conèixer-vos abans ha estat en bona part per culpa meva, tot ha estat posar jocs de rol tortosa a google i la primera entrada heu estat vatros :lol:

Jo jugo a X-Wing...així que si algú vol fer alguna batalla estelar, bé, podeu comptar amb el meu esquadró!

A10 i un plaer!
carlos
 
Entrades: 11
Membre des de: 06 juny 2014, 19:01

Re: Presentació

EntradaAutor: Ennekes » 06 juny 2014, 21:07

Hola Carlos,
Benvingut al foro. A l'associació som uns quants els que juguem al x-wing. Ara mateix estem acabant una lliga i properament farem un campionat. :D
Ens pots trobar tots els dissabtes la tarde al nostre local, a l'edifici de la biblioteca de Roquetes, normalment hi ha partides de rol i alguna a jocs de taula.
Quan vulguis passar seras benvingut!!
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Presentació

EntradaAutor: carlos » 06 juny 2014, 21:22

Ahhhh pos demà a la tarde potser em passi, i si això portaré el meu esquadró per si algú s'anima a fer una batalleta!

A quina hora us puc trobar?
carlos
 
Entrades: 11
Membre des de: 06 juny 2014, 19:01

Re: Presentació

EntradaAutor: Kokuoh » 07 juny 2014, 01:17

Benvingut, Carlos!

A partir de les 17h de la tarda ja pots trobar-hi gent al local.

Ens veiem!
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Presentació

EntradaAutor: carlos » 07 juny 2014, 19:43

Hola!!

Aquesta tarde sobre les 18:15 he passat per la biblioteca de roquetes i no he trobat res...xD

Hi havia uns jubilats al pati i al segon pis no he trobat cap local amb el nom de despertaferro...n'hi havia un on pareixia que havia gent, però era un local d'atenció a la infància, família o una cosa així...

On sou exactament??
carlos
 
Entrades: 11
Membre des de: 06 juny 2014, 19:01

Re: Presentació

EntradaAutor: Ennekes » 07 juny 2014, 22:17

Hola Carlos,
Estem al primer pis. En cap de setmana és millor pujar per l'ascensor ja que la porta de les escales sol estar tancada. Un cop arribes al primer pis has d'anar cap a la dreta i fer tot el passadís. Al final de tot, a la penúltima porta esta l'associació. El cartel de la porta és de l'entitat amb qui compartim la sala, l'associació de minusvàlids de les Terres de l'Ebre.
Aquesta tarde estavem i hi havia gent jugant a rol. Llàstima.
Un altre cop que vulguis venir quedarem a la porta de la biblioteca, així ens asegurem la jugada. ;)
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: Presentació

EntradaAutor: carlos » 18 juny 2014, 14:31

Ei ola a tots!
Aquesta setmana estare per aki baix, si algu vol fer unes partidetes a l'x-wing, podeu comptar amb mi!!

Vagi be!
carlos
 
Entrades: 11
Membre des de: 06 juny 2014, 19:01

Re: Presentació

EntradaAutor: Ennekes » 18 juny 2014, 17:28

Hola Carlos,
Aquesta setmana fem la Nit més curta més llarga de jocs. Una marató de jocs desde les 8 de la tarde de dissabte fins les 8 del mati de diumenge. Pots veure més informació per fils d'aquest foro i al facebook:
https://www.facebook.com/events/7733582 ... 0/?fref=ts

Dissabte la tarde es probable que hi hagi gent abans jugant al magic i a jocs de taula. Jo si puc fer un x-wing t'ho comento per privat demà. ;)
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06


Torna a: Presenta't

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants