[RpgaDay] #16 - El joc que t'agradaria tenir

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

[RpgaDay] #16 - El joc que t'agradaria tenir

EntradaAutor: Robert » 24 ago. 2014, 23:38

Al seu dia, i crec que no he sigut l'únic, he volgut tenir el JDR de Mattrix, no està creat, però l'he volgut tenir.

Seguint parlant de jocs o llibres que no estant creats, tinc ganes de vore com evoluciona el nou D&D sobretot, en los diferents móns creats... Forgotten Realms es converteix en lo nou món "per defecte", però tinc moltes ganes que torne Dark Sun, Planescape, Ravenloft o Greyhawk. Una nova edició i nou material del Kult també estaria molt rebé!

Per altra banda tinc moltes ganes de tenir molt material no traduït encara del Rastro de Cthulhu: Eternal Lies, Armitage Files, Apocalypse Machine ...
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #16 - El joc que t'agradaria tenir

EntradaAutor: Kokuoh » 25 ago. 2014, 00:07

A mi hi ha dos jocs que m'agradaria tenir però que no existeixen i són les versions de paper i llapis de dos jocs de rol on-line: Guild Wars 2 i Lineage 2. No fa molt temps vaig estar plantejant-me un sistema per al Lineage 2, inclòs vaig provar de convertir algunes classes al típic D&D 3.5; també vaig recollir molt de material entre imatges, històries i dades diverses com els poders de les classes, tipus d'armadures, armes i materials... finalment, però, per la mateixa època vaig descobrir el Pathfinder i em va enamorar fins al punt que em vaig oblidar de la resta de projectes que tenia entre mans (com una aventura de Conan inspirada en el videojoc, també).

Pel que fa a jocs reals, crec que el principal joc que voldria tenir ara mateix és el set 3 del Dragon Age, per a poder afegir les punyeteres regles avançades i tenir-les al complet.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [RpgaDay] #16 - El joc que t'agradaria tenir

EntradaAutor: Kalesin » 26 ago. 2014, 10:27

Continuant la tònica de jocs de rol que no estan creats, m'agradaria tenir-ne de "El llibres de Terramar": portar un fetiller, passejar per Roke, lluitar contra gebbets i contra els guerrers d'Atuan, visitar Havnor,...
Kalesin
 
Entrades: 49
Membre des de: 30 jul. 2014, 12:38

Re: [RpgaDay] #16 - El joc que t'agradaria tenir

EntradaAutor: Roman » 28 ago. 2014, 00:01

Robert ha escrit:Al seu dia, i crec que no he sigut l'únic, he volgut tenir el JDR de Mattrix, no està creat, però l'he volgut tenir.



Jo crec que sí que està creat, l'altra cosa és que sigui de qualitat i estigui editat en paper per algú com EDGEMONEY...

Te passo l'enllaç per si t'interessés donar-li una ullada a n'este producte FAN MADE

http://www.sincro.cl/detalle.php?id=213
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #16 - El joc que t'agradaria tenir

EntradaAutor: Roman » 28 ago. 2014, 00:05

Jo voldria tenir un joc de Súper Herois Mutants, suposo que tipus el Mutants and MasterMinds del que no en sé quasi bé res. Només que va néixer en castellà i morir durant el període en què jo tenia el rol arraconat. Si algú en sap de bons i que es puguin comprar encara... ja m'avisa.

També, i este sí que crec que no està creat, el Mortadelo y Filemón. Podríem inventar-lo i tot. Segur que xalaríem de valent en personatges ibañescos.

Un bon joc de Matrix també me fascinaria tenir-lo.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #16 - El joc que t'agradaria tenir

EntradaAutor: Scorpionking » 28 ago. 2014, 11:29

SPACEMASTER en castellà
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: [RpgaDay] #16 - El joc que t'agradaria tenir

EntradaAutor: Charli » 01 set. 2014, 21:51

Pendragon de Joc Internacional
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39


Torna a: Parlem de Rol

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants