[RpgaDay] #20 - Més temps sense parar de jugar

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

[RpgaDay] #20 - Més temps sense parar de jugar

EntradaAutor: Roman » 03 set. 2014, 23:38

Quin és el joc al que heu jugat més hores sense parar (fumar i fer una aturadeta no compta) i com vos heu sentit /després?

Si no recordo malament el meu va ser "Aventuras en la Marca del Este". Feia 14 anys que no jugàvem i volíem fer allò que mai havíem fet: una marató. Recordo que Xavi (Campredó) se mos adormia acostumat a ser una persona diürna. Jo el feia aixecar perquè havia de defensar davant d'un tribunal a un innocent.

Quan vam acabar... els jugadors em demanaven seguir la aventura però amb regles del D&D 3... Jo vaig acabar desitjant que no fos encara de dia... També em vaig alegrar de què em seguís agradant el rol després de tant de temps sense provar-lo.
Avatar de l’usuari
Roman
 
Entrades: 163
Membre des de: 19 gen. 2014, 16:39

Re: [RpgaDay] #20 - Més temps sense parar de jugar

EntradaAutor: Charli » 04 set. 2014, 13:04

quant teníem 16 o 18 anys fèiem les nostres 24 hores, no eren al mateix joc fèiem partides de 4 hores o així, però suposo que també compta.
:mrgreen:
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: [RpgaDay] #20 - Més temps sense parar de jugar

EntradaAutor: Robert » 04 set. 2014, 13:36

Charli ha escrit:quant teníem 16 o 18 anys fèiem les nostres 24 hores, no eren al mateix joc fèiem partides de 4 hores o així, però suposo que també compta.
:mrgreen:


Home, ne vam fer unes quantes, i mon van passar moltes... Jo recordo en molt de carinyo aquells moments que quedàvem a les 9:00 tots motivats, en les motos carregats de minjar i llibres de rol i cap a l'hort o montanya d'algú. Era èpic! Poques vegades vam fer 24 hores pures, però mínim les 16 hores les feem segur...

Al dia següent destruïts totalment, això sí :D
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [RpgaDay] #20 - Més temps sense parar de jugar

EntradaAutor: Charli » 08 set. 2014, 21:35

si... lo de les motos era epiquissim, ara recordo a Hurtado en la caixa per a organs... jejejeje
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39


Torna a: Parlem de Rol

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants