[VENUT] Pathinder juego de Cartas -- VENUT --

Vols vendre o intercanviar algun joc? Busques algun joc? Aquí pots trobar algú que li pot interessar la teva demanda o oferta.

[VENUT] Pathinder juego de Cartas -- VENUT --

EntradaAutor: Kokuoh » 07 nov. 2014, 20:06

Bones!!

Venc el joc de cartes de Pathfinder, la caixa bàsica en castellà. He fet tres partides (dos en solitari) i, tot i que m'agrada, personalment no és el que esperava. I com que m'ocupa un lloc descomunal (la caixa és enorme), he decidit vendre'l.

Està novíssim, recent comprat, i totes les cartes enfundades en fundes Perfect-size Ultra-Pro. El deixo a 40 euros (més barat que nou i amb 25 euros invertits en fundes).
Kokuoh l’ha editat per darrera vegada el dia: 20 gen. 2015, 23:27, en total s’ha editat 2 vegades.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [VENTA] Pathinder juego de Cartas

EntradaAutor: Robert » 07 nov. 2014, 21:22

Pos si no estava tant malament!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: [VENTA] Pathinder juego de Cartas

EntradaAutor: Kokuoh » 07 nov. 2014, 21:26

No, no, lo joc està molt bé. Però val a dir que en tinc de més divertits per al meu gust. I començo a tindre problemes d'espai a casa, la qual cosa fa que m'estigui plantejant mesures dramàtiques...
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [VENTA] Pathinder juego de Cartas

EntradaAutor: Scorpionking » 13 nov. 2014, 13:22

A mi me fa tilín, però m'agradaria provar-lo abans per saber si lo podria gastar en la jefa. :idea:
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: [VENTA] Pathinder juego de Cartas

EntradaAutor: Kokuoh » 13 nov. 2014, 14:59

Scorpionking ha escrit:A mi me fa tilín, però m'agradaria provar-lo abans per saber si lo podria gastar en la jefa. :idea:


Considero que és molt bon joc i molt senzill de jugar, a la vegada que bastant complet. Quan vulgues el provem.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [VENTA] Pathinder juego de Cartas

EntradaAutor: Scorpionking » 14 nov. 2014, 11:15

Jo puc divendres tarde-nit, este dissabte dia 15 per la tarde i algun diumenge matí o tarde a primera hora. Si veus que podem quadrar horaris sí que m'agradaria tastar-lo, penso que a la Helen (la noia que m'aguanta) li pot agradar perquè és de cooperatius i també li va el rollo medievo-fantàstic.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: [VENTA] Pathinder juego de Cartas

EntradaAutor: Kokuoh » 15 nov. 2014, 00:51

Veig complicad quadrar els horaris, perquè a mi en cap de setmana no em va bé quedar.

A tot cas, sempre et puc deixar el joc i el proveu tu i ella a casa. No serà tan còmode, perquè us haureu de llegir les regles, però bé... Hi ha força text, però en quan et poses a jugar te'n adones de què en realitat té una mecànica molt simple.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: [VENTA] Pathinder juego de Cartas

EntradaAutor: Scorpionking » 17 nov. 2014, 22:30

Pos bueno. Si no t'importa deixar-me'l lo provaria. És un joc que sé que difícilment jugaré aquí al Gremi ( los pocs ratos que em pugue escapar segurament rolejaré o jugarem a algo més durillo), però que té components ( fantàstic-medieval, cooperatiu ) que poden agradar a la jefa. Si tinc sort i li agrada...
És paregut a Dominion? En lo tema de comprar cartes i fer lo mazo i barrejar etc? Per exemple Dominion no m'acaba de fer el pes.
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: [VENTA] Pathinder juego de Cartas

EntradaAutor: Kokuoh » 21 nov. 2014, 18:41

Scorpionking ha escrit:Pos bueno. Si no t'importa deixar-me'l lo provaria. És un joc que sé que difícilment jugaré aquí al Gremi ( los pocs ratos que em pugue escapar segurament rolejaré o jugarem a algo més durillo), però que té components ( fantàstic-medieval, cooperatiu ) que poden agradar a la jefa. Si tinc sort i li agrada...
És paregut a Dominion? En lo tema de comprar cartes i fer lo mazo i barrejar etc? Per exemple Dominion no m'acaba de fer el pes.


Hola!

No, no té res a vore amb el Dominion. Únicament guarda semblances en la mecànica de construcció de la baralla, però ni tan sols en això se li assembla massa. Els personatges tenen un número determinat de cada tipus de carta que configuren la seva baralla bàsica. A partir d'aquestes directrius, tu escolleixes quines cartes utilitzaràs per formar la baralla o et limites a utilitzar la baralla recomanada per defecte que hi ha al manual. A mesura que vas explorant pots aconseguir noves cartes i al final de la partida, de cara a les següents, pots triar substituir-ne alguna de les inicials per alguna de les noves, sempre tenint en compte el màxim d'aquell tipus que et permet la teva classe. També pots utilitzar els punts d'experiència que aconsegueixes per a poder tindre més cartes d'algun tipus determinat a la baralla.

I aquí s'acaba el component de construcció de baralles. La resta ja no té res a vore, trobo.

Per cert, si me'n recordo (tots sabem que és possible que no) deixaré el joc al local i així el pots probar quan vulgues i amb qui vulgues (que hi jugui qui vulgui, vaja).
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: Mercat

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 11 visitants