Tengen Toppa Gurren Lagann

Tengen Toppa Gurren Lagann

EntradaAutor: Zodd » 22 abr. 2015, 02:01

Imatge

Us presento l'anime més èpic de tots els temps. Tengen Toppa Gurren Lagann no és pot identificar en cap gènere en particular, té desde comèdia a drama, ecchi, mechas, acció... i sobretot epicitat. Té una banda sonora excepcional mesclant tot tipus de gèneres musicals. Si els meches no us agraden no patiu, a mi tampoc m'agraden. Pel que fa als poders se'ls hi va la pinça, lo de Goku i companyia se podia mesurar, això no. Gurren Lagann ens trasllada a un futur distant on la humanitat viu sota terra, temorosa de lo què pot haver a la superfície. Un dia Simon, un nen excavador va fer una misteriosa troballa i juntament amb el seu germà, Kamina, decidiran sortir a l'exterior. Tant els seus personatges com l'argument són insuperables. Si ets un viciat de tota la merda que ve de Japó l'has de veure, si ets un aficionat a l'anime l'has de veure, si ets un hater també l'has de veure. Després de la meua valoració imparcial us deixo uns quants enllaços. Adéu.







Els 27 capítols
http://jkanime.net/tengen-toppa/
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Tengen Toppa Gurren Lagann

EntradaAutor: Kokuoh » 25 abr. 2015, 15:06

Té un nom horrible i una tia mamelluda mig en boles, un xulo playa, una mogigata, un jovenet en cara d'espavilat (que és lo prota, suposo) i una mascota absurdament extranya (i segurament intel·ligent). Segur que no és más de lo mismo? xD

Vale, ja, lo troll se'n va...
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Tengen Toppa Gurren Lagann

EntradaAutor: Zodd » 26 abr. 2015, 12:09

Kokuoh ha escrit:Té un nom horrible i una tia mamelluda mig en boles, un xulo playa, una mogigata, un jovenet en cara d'espavilat (que és lo prota, suposo) i una mascota absurdament extranya (i segurament intel·ligent). Segur que no és más de lo mismo? xD

Vale, ja, lo troll se'n va...


No. Si no t'ho creus mira-la Daniel.
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Tengen Toppa Gurren Lagann

EntradaAutor: Iabetsuni » 03 maig 2015, 09:20

Vaig veure un cosplay al saló del manga de fa un any d'aquest anime i vaig jurar pel meu nom i el del meva "estirpe" que la veuria algún dia. Em va semblar bastant xulo el opening i la història, així que cuan la vegi ja la comentarem :D
Iabetsuni
 
Entrades: 63
Membre des de: 02 abr. 2014, 17:45

Re: Tengen Toppa Gurren Lagann

EntradaAutor: Nidiacap » 05 maig 2015, 22:59

Jo m'he quedat amb el que no et molen els mecha...no pot ser molt malament!
Nidiacap
 
Entrades: 69
Membre des de: 24 set. 2013, 16:48

Re: Tengen Toppa Gurren Lagann

EntradaAutor: Zodd » 05 maig 2015, 23:24

Nidiacap ha escrit:Jo m'he quedat amb el que no et molen els mecha...no pot ser molt malament!


Des de que estic veient Sidonia no Kishi, estic canviant d'opinió :)
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Tengen Toppa Gurren Lagann

EntradaAutor: Zodd » 20 nov. 2015, 03:09

Reanimo el post per reafirmar lo que vaig dir al seu moment, un dels millors anime que ha parit Japó.
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Tengen Toppa Gurren Lagann

EntradaAutor: Pep Blasco » 20 nov. 2015, 16:20

segueixo sense entrendre res del puto manga..em sembla que esteu escrivint en japonés directament...


sóc l'únic dels pocs que es llegirà este post que a la foto de dalt veu un robot fotent-se 3 petes alhora en cara de "lo fipas nen!!!"?????
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Tengen Toppa Gurren Lagann

EntradaAutor: Nidiacap » 21 nov. 2015, 13:08

Pos l'únic que m'atreu són els meches perquè les batalles tenen que ser la hóstia però no sé jo...pot ser pròximament li dono una oportunitat.Ara que sent creat per Gainax a la que li veigue un ápice de Evangelion...lo dejo. Li dono oportunitat per ser de 2007 i no hem sembla tant antic, però a mesura que escric aquest post ja hem vaig sentit cada cop més reacia a que m'agradi XD
Nidiacap
 
Entrades: 69
Membre des de: 24 set. 2013, 16:48

Re: Tengen Toppa Gurren Lagann

EntradaAutor: Zodd » 21 nov. 2015, 15:28

Pots fer que una obra mestra sigue una castanya simplement per donar-me la contrària.. però tu mira i opina, en aquest ordre. :D
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58


Torna a: Manga & Anime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants