Warhammer: vermintyde - LFD2 medieval

Expressa el que vulguis

Warhammer: vermintyde - LFD2 medieval

EntradaAutor: Robert » 20 nov. 2015, 12:44



Ara encara està car però té molt bona pinta!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Warhammer: vermintyde - LFD" medieval

EntradaAutor: Scorpionking » 20 nov. 2015, 19:40

Deus necessitar una gràfica bestial...
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Warhammer: vermintyde - LFD" medieval

EntradaAutor: Pep Blasco » 20 nov. 2015, 20:51

Nomes he mirat este video i no n'he buscat cap més.

Els grafics els veig justos. A part ho veig massa fosc... si hi ha tecla de llanterna anirà sempre encesa. Potser te'n donen una a piles.

Els moviments del jugador el veig forçats i poc variats, van sempre com si flotessin, per no dir els moviments de les rates... res comprarable al moviment dels zombis del l4d. Els cops amb l'aixada estan terriblement mal fets... el motor físic és horrible... el tio dispara en una pistola de los piratas de 1300DC a una distancia brutal, toca i mata d'un tret... i recarrega hyperfast, sembla un revolver o una automatica....

A falta de veure la gestió/evolució del personatge (no crec que les 3 casilles d'objectes que es veuen sigui tot) veig el joc JUST del tot.

El fil del joc hauria de ser massa bo per a enganxarme.

Trobo que, pel que veig, fa uns 10 anys potser hagues dit vaia guapo... tipus el dark messiah.... però en los temps que corren no l'aprobo.... abans em torno a instalar l'Elder scrolls V que el tinc fotut de fastigs i mai me'l vaig acabar
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Warhammer: vermintyde - LFD2 medieval

EntradaAutor: Robert » 20 nov. 2015, 21:21

Nomes he mirat este video i no n'he buscat cap més.

Pos mirant més home, no te curres una review mirant una merda de vídeo

E
ls grafics els veig justos. A part ho veig massa fosc... si hi ha tecla de llanterna anirà sempre encesa. Potser te'n donen una a piles.

Mira més vídeos home....

Els moviments del jugador el veig forçats i poc variats, van sempre com si flotessin, per no dir els moviments de les rates... res comprarable al moviment dels zombis del l4d. Els cops amb l'aixada estan terriblement mal fets... el motor físic és horrible... el tio dispara en una pistola de los piratas de 1300DC a una distancia brutal, toca i mata d'un tret... i recarrega hyperfast, sembla un revolver o una automatica....

No sé que contestar-te primer, però en general te diré que sobre la pistola... és un puto joc, los zombies tampoc existeixen i si existeixen no corren... A part és un món de fantasia... el que sí que és cert és que els infectats del L4D2 son molt guapos, més que estes rates, però podríem dir que són uns dels millors infectats de tots los jocs.

A falta de veure la gestió/evolució del personatge (no crec que les 3 casilles d'objectes que es veuen sigui tot) veig el joc JUST del tot.
El fil del joc hauria de ser massa bo per a enganxarme.

És un L4D2 diferent en alguns afegits.

Trobo que, pel que veig, fa uns 10 anys potser hagues dit vaia guapo... tipus el dark messiah.... però en los temps que corren no l'aprobo.... abans em torno a instalar l'Elder scrolls V que el tinc fotut de fastigs i mai me'l vaig acabar[/quote]
La gràcia d'este joc radica en que és cooperatiu. Ves a caminar i caminar i caminar a l'Elder Scrolls, i caminar, i caminar, i caminar, i caminar...

i caminar...




i caminar...
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Warhammer: vermintyde - LFD2 medieval

EntradaAutor: Kokuoh » 20 nov. 2015, 22:37

Pos jo, en quan cobre me'l pillo xD
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Warhammer: vermintyde - LFD2 medieval

EntradaAutor: Zodd » 20 nov. 2015, 22:51

Deixant de banda que estic 0 familiaritzat amb el món del Warhammer, vaig veure vídeos del joc quan el vas comentar al seu moment i la veritat és que no em va atreure gens... Dis-me hater si vols, però no vaig veure la fluidesa del l4d2 en cap moment, ni al moviment dels pj ni el de les rates... El punt a favor és que a mi el rotllo dark medievo me mola molt i si el jugués seria per això, això sí, quan estigue rebaixat de preu, a 5€ o per l'estil xD
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Warhammer: vermintyde - LFD2 medieval

EntradaAutor: Kokuoh » 20 nov. 2015, 22:56

Aquí teniu un altre video, comentat en castellà. El poso a partir del minut 3 o així, que la resta són aquesta colla dient gilipollades (que no tenen ni puta gràcia).

És un video de la beta, per cert.

https://youtu.be/S-D-JOLN6AI?t=2m56s
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Warhammer: vermintyde - LFD2 medieval

EntradaAutor: Kokuoh » 20 nov. 2015, 23:00

Zodd ha escrit:Deixant de banda que estic 0 familiaritzat amb el món del Warhammer, vaig veure vídeos del joc quan el vas comentar al seu moment i la veritat és que no em va atreure gens... Dis-me hater si vols, però no vaig veure la fluidesa del l4d2 en cap moment, ni al moviment dels pj ni el de les rates... El punt a favor és que a mi el rotllo dark medievo me mola molt i si el jugués seria per això, això sí, quan estigue rebaixat de preu, a 5€ o per l'estil xD


Sí, és un LFD2, però en una ambientació diferent. Però tio, que le LFD2 ja té anys... No havia sortit res ni remotament semblant fins ara, potser ja era hora de rentar-li la cara.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Warhammer: vermintyde - LFD2 medieval

EntradaAutor: Zodd » 20 nov. 2015, 23:28

No me sembla malament que se copie al l4d, tant de bo ho fessin més sovint.

Algun dia el provaré. No hi ha pressa.
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Warhammer: vermintyde - LFD2 medieval

EntradaAutor: Kokuoh » 21 nov. 2015, 17:41

Bé, com havia dit pel whatsapp, algun ja hem provat el joc.

De moment únicament he jugat la primera missió, on has d'atravessar una ciutat per a fer sonar l'alarma i avisar a la guàrdia de la invasió de rates. El joc és xulíssim en quant a ambientació, gràfics i posada en escena. La jugabilitat també és molt bona, va més finet que el LFD2 (cosa que era d'esperar, però que hagués pogut ser que no...). Els moments de massacre de rates que hem viscut són molt intensos. No vam superar la missió, ens van massacarar a natros al final. La interfície de joc és quasi idèntica a la del LFD2 en quant a opcions es refereix (tens la barra de vida, dos slots d'armes, un de botiquín/poció curativa, un de poció de potenciació/adrenalina i un de bombes). No hi ha mapa ni cap mena d'ajuda, t'has de buscar la vida.

Pel que fa als enemics, hi ha molta més varietat (inclòs hi ha rates amb una enorme gatling que et deixen com un colador...), incloent tres rates similars als arquetips de smoker, hunter i tank. Però el tank, per exemple, dura molt menys que el del LFD2. Trobo que els personatges són més poderosos en aquest joc. A més, tens un parell de recursos més com poder esquivar cap enrera o als costats.

Com a punt negatiu diré que hi veig molt poques modalitats de joc (en realitat, només sembla haver-ne una). I tampoc he trobat la manera de jugar amb bots, únicament ens deixava jugar amb jugadors reals... Pel demés, he llegit que a les pantalles hi ha loot i que millores al teu personatge amb objectes nous (de fet, quan tries personatge ja et deixen equipar-li un parell d'armes diferents), però de moment no he vist caure res, així que suposo que te deuen donar el loot quan te passes la pantalla.

Pel que a mi respecta, i a falta de jugar-lo una mica més, d'entrada estic molt content amb el joc.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Següent

Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants