This War of Mine

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Re: This War of Mine

EntradaAutor: Ennekes » 26 maig 2016, 06:37

Han anunciat que el joc base estará traduït al castellà.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: This War of Mine

EntradaAutor: Robert » 26 maig 2016, 10:19

Sí, la gent ha estat fent el pesat i pareix que ha funcionat. Primer dien que sols trauduirien si havia 500 caixes d'un idioma i en 1000, Stretch goals inclosos. Ara han arribat en un acord en una empresa polaca i farà les traduccions.
Molt bona notícia!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: This War of Mine

EntradaAutor: Robert » 26 maig 2016, 10:21

Si mos ajuntem 6 podem agafar un pack i ahorrar uns eurets...
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: This War of Mine

EntradaAutor: Ennekes » 26 maig 2016, 19:22

A mi em crida l'atenció, però son massa diners...ara mateix no em va bé :roll:
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: This War of Mine

EntradaAutor: Kokuoh » 26 maig 2016, 21:08

A mi em passa igual, jo el vull però val massa pasta... S'haguessin pogut estalviar les miniatures i valdria molt menys, aquest joc no les necessita per a res. Quina mania en fotre minis sin ton ni son. Me fa rabia xD
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: This War of Mine

EntradaAutor: Pep Blasco » 26 maig 2016, 22:01

Kokuoh ha escrit:A mi em passa igual, jo el vull però val massa pasta... S'haguessin pogut estalviar les miniatures i valdria molt menys, aquest joc no les necessita per a res. Quina mania en fotre minis sin ton ni son. Me fa rabia xD



Tots el jocs de taula es poden fer en paperets i un boli... les minis, targetes, daus, cubs, taulells molons i coses desproporcionades fan que els jocs molin més o menys.... MINIS SI PLIS!!! Ara no em direu que no molen més OJOOOOOOOO SPOILER!!!! els zombies del pandemic que els cubitos rojos (salvant al loco dels jocs de cubitos).

Esic en lo que diu Robert, divide y venceras... el comprem entre varios i surt més econòmic. Total si dividim el cost que ens surt per cap jugar unes quantes partides segur que no surt tant car. Si vos mireu el pandemic que hem comprat entre 4 ens ha sortit a 11€. 11€ entre les més de 12 partides que farem en surt a menys d'1€ la partida... més barato que una cola al local, si no te la portes de casa.. ehhh Daniel...
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: This War of Mine

EntradaAutor: Kokuoh » 27 maig 2016, 01:02

1- Aquest joc no necessita minis per a res. Estan fora de lloc.

2- No descarto seguir portant-me la cola de 2L de casa o les patates, que per algo els diners són meus (kisses). :roll:
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: This War of Mine

EntradaAutor: Ennekes » 27 maig 2016, 06:55

Si hi ha prou interes, es pot proposar una compra desde el gremi. Crec que es un joc que tindria bona acollida.
Avatar de l’usuari
Ennekes
 
Entrades: 571
Membre des de: 18 set. 2013, 07:06

Re: This War of Mine

EntradaAutor: Kokuoh » 27 maig 2016, 07:42

Ennekes ha escrit:Si hi ha prou interes, es pot proposar una compra desde el gremi. Crec que es un joc que tindria bona acollida.


Jo també ho crec, la veritat. M'atreviria a dir que la majoria de gent que votarà per comprar jocs de taula arribat lo moment, no tindria inconvenient en poder tindre aquest joc al Gremi.

Lo que també se'ns acaba el temps una mica :p Queden 4 dies. Vaig a comentar-ho al whatsapp, per si algú té alguna cosa a dir i que es passi per aquí. I obro un fil al "Compres" pel mateix motiu.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: This War of Mine

EntradaAutor: Robert » 31 maig 2016, 09:47

El coré estarà en castellà i estant mirant de traduir la resta.
Pareix que de moment sóm 2, ens fan falta 4 més. El preu aproximat són 64 euros tot inclós, però que ho concretarem quan la cosa ja s'hagi de fer:
Dani
Robert

De moment jo estic dintre, quan estigui el pledge manager, ja farem la comanda. Ja us avisaré i concretarem el preu.
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

AnteriorSegüent

Torna a: Parlem de Jocs de Taula

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants