The Walking Dead: All Out War

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris... sobre jocs de miniatures: Infinity, X-Wing, Warmachine ...

The Walking Dead: All Out War

EntradaAutor: Robert » 09 nov. 2016, 19:20

Vam provar el joc divendres passat i a mi personalment em va deixar molt bones sensacions: senzill, ràpid i amb l'agonia dels zombies molestant (el joc representa dos bàndols lluitant per objectius i els zombies es controlen mitjançant una "IA" molt senzilla, que bàsicament els fa reaccionar al soroll).

Té mecàniques com he dit de soroll, de "sigilo", i la que més m'agrada de tensió. Busco gent per jugar, la gràcia es que no cal comprar cap mini, amb el bàsic que tinc hi ha per jugar una bona estona. Realment es pot jugar sol contra els zombies per si algú li interessa la informació.

Penjo aquest vídeo per a guardar-lo on explica un tio com fer un tablero resulton i fàcil.

Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: The Walking Dead: All Out War

EntradaAutor: Kokuoh » 11 nov. 2016, 14:27

Després de estar xafardejant l'interior de la caixa l'altre dia, a mi em va donar molt bona impressió. El llibret (que no llibre) de regles és molt accessible, amb "poques" regles i "poques" pàgines (com les d'un joc de taula tipo Imperial Assault, per a què us feu a la idea; ja em corregirà Robert si em falla la memòria). I el material i disseny de minis i components és molt correcte.

Personalment, tinc ganes de provar-lo.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: The Walking Dead: All Out War

EntradaAutor: Robert » 12 nov. 2016, 16:05

Brutal les taules que han montat esta gent

Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05


Torna a: Parlem de jocs de miniatures

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants