Taula Gamer per al gremi

Expressa el que vulguis

Re: Taula Gamer per al gremi

EntradaAutor: Robert » 13 des. 2016, 12:10

Ah no, emprenyar no. Ja em vaig emprenyar prou al principi del fòrum per flames sense sentit, ara ja és un tema d'explicar-me millor perquè veig que no ho he expressat en claretat.
El que vull intentar dir és veure si fa il·lusió o no tenir una taula així al gremi, i si la cosa cau en gràcia, veure si realment és una cosa que es pot aconseguir o una odisea. Saber el que valdria és important per saber si és viable, i saber quan hauríem de "remontar" per si es vol acabar fent. De restar crec que en sabem tots i no s'ha d'hipotecar el gremi per tenir una taula xaxi molona.
Ja em pareix bé que opineu, d'aquí el post, però sempre he utilitzat la paraula viabilitat en alguna de les seues formes. Al final és saber si val la pena invertir temps en fer un pressupost, amb el seu esquema de construcció necessari, per si es una cosa que il·lusiona o no.
I per puntualitzar una cosa que s'ha dit. Sanejats ja ho estem, no devem cap euro per sort. El que necessitem es fer més caixa!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Taula Gamer per al gremi

EntradaAutor: Robert » 13 des. 2016, 20:58

(He separat los comentaris que parlaven de tapets que no tenien res a vore en lo tema de la taula)
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Anterior

Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants