Outer Space

Ets màster i busques jugadors, et jugador i busques partida...

Outer Space

EntradaAutor: Iabetsuni » 29 set. 2017, 21:27

Benvolguts,
Com ja sabeu tinc pensar fer partida a la nova adquisició de Maqui Edicions, Outer Space. Us ficaria alguna imatge però el meu mobil m'ho complica molt i de sinopsis només puc dir que sereu viatgers a l'espai i la resta només ve limitat per la imaginació.

M'agradaria saber amb qui puc comptar per jugar-hi. Si som prou gent podem fer 2 equips, així que no us en estigueu, espero que us apunteu molts :D
Iabetsuni
 
Entrades: 63
Membre des de: 02 abr. 2014, 17:45

Re: Outer Space

EntradaAutor: Ranuck » 30 set. 2017, 03:07

No sé quina seria la teua disponibilitat horària (entenc que només seria en finde) Fa temps que vull entrar a una campanya, si en som prous conta en mi!
Ferran
Ranuck
 
Entrades: 149
Membre des de: 03 març 2017, 14:49

Re: Outer Space

EntradaAutor: elwyd » 30 set. 2017, 12:03

el joc comença que tu estas tan tranquil a casa o de juerga o treballant i de cop, zas!, t'abdueixen i sonda anal. bueno... la sonda es opcional.

la mecanica es molt simple i els pj es creen en 2 minuts. tambe permet que un dia juguen unes persones i al seguent unes altres sense perdre cap tipo de coesio. inclus hi ha la posibilitat de tenir varios masters diferents i tot!!

l'aventura es basicament investigacio. molta. tambe hi han osties en la ma oberta, pero lo principal es "what the fuck!!!???".

el vaig provar estes jornades i mel vaig acabar comprant, no dire mes.

jo m'apunto i si es fa lo de varios masters, tambe m'apunto.
enjoy.

ivan
Avatar de l’usuari
elwyd
 
Entrades: 135
Membre des de: 30 set. 2017, 11:43

Re: Outer Space

EntradaAutor: Iabetsuni » 06 oct. 2017, 09:55

La disponibilitat, sí, seria en cap de setmana. Però com diu aquí l'amic, estaría molt bé poder fer un grup de joc i les partides si no les dirigeix un les pot dirigir un altre perfectament... el joc dona molta llibertat per fer aquest tipus de coses i la campanya per així dir-ho no sería tampoc molt llarga, es pot extendre però jo crec que per a no fer-ho avorrit dona per a cert nombre de partides :D.
Iabetsuni
 
Entrades: 63
Membre des de: 02 abr. 2014, 17:45

Re: Outer Space

EntradaAutor: Zodd » 06 oct. 2017, 18:45

Els findes normalment tinc Pendragon, però em faria il·lusió participar els dies que tinc disponibles. La setmana que ve tinc pont perquè és la Virgen del Pilar Patrona de España, i són 4 dies de cap de setmana, així que seria parlar el dia i intentar que no es solape.

Conteu amb mi!
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Outer Space

EntradaAutor: elwyd » 06 oct. 2017, 18:48

com el 12 es "FIESTA", l'11 es pot fer la gran jugada. jo estic disponbible
enjoy.

ivan
Avatar de l’usuari
elwyd
 
Entrades: 135
Membre des de: 30 set. 2017, 11:43

Re: Outer Space

EntradaAutor: Iabetsuni » 06 oct. 2017, 20:12

Jo fins el 12 no estic, però si a tots us va millor un dia que no sigui cap de setmana aquestos dies pues pots fer tú la introductòria si vols i ja continuaré jo en algún moment. Com ho veigueu els jugadors, faré un grup de whatsapp amb els que hagueu de jugar el dilluns o així i discutim les opcions de disponibilitat horària que tenim, si us sembla.
Iabetsuni
 
Entrades: 63
Membre des de: 02 abr. 2014, 17:45

Re: Outer Space

EntradaAutor: elwyd » 13 nov. 2017, 18:50

Diari de bitacora. salt 1.

sense saber com ni perque, varies persones vam ser transportades de les nostres cases a un lloc completament desconegut i vestint el que sembla un tratge d'astronauta futurista.

jo estaba tranquilament a casa meva despres d'arrivar de treballar i desitjant entrar a la banyera en una copa de vi, quan de cop em va semblar que el temps es paraba. una gran llum em va envoltar i despres foscor. al despertar, em trobo amb varies persones mes que no conec de res i tant perdudes com jo.

despres del xoc inicial, ens vam adonar que cadascu era d'un pais diferent, pero d'alguna manera el casc traduïa de manera simultanea el que deiem i escoltavem.

al mirar al nostre voltant buscant una manera de saber on estavem i com tornar a casa, ens vam adonar que ens trobabem al mig d'un desert del que no veiem el final i l'unica cosa destacable era un obelisc d'uns 5 metres d'alt, negre i amb uns signes linials gravats a tota la superfie que ningu enten. tambe hi han quatre forats lleument iluminats, un a cada costat.

un de nosaltres va posar la ma a dins i va apareixer un cable de l'obelisc i es va enganxar a la part de davant del tratge, a l'altura de la cintura.

despres de la sorpresa i el crit molt "femeni" del valent, vam entendre que era una sonda de carrega de la bateria del tratge espacial. també vam descobrir que el tratge tenia moltes altres funcions, entre elles la de poder volar, i venia equipat en un ganivet i una pistola.

quan ens vam calmar una mica, vam vore que una gran tormenta electrica venia cap a nosaltres, aixi que vam decidir explorar una mica aprofitant que podiem volar i fugint de la tempesta.

al cap d'uns quants km de desert, vam trobar unes construccions ovalades i abandonades. al apropar-mos vam vore que el terra es movia, fins que va apareixer un cuc de varios metres de diametre de l'arena.

rapidament vam fugir volant, ja que no sabiem si era millor atacarlo o no. mentre fugiem ens va arrivar una veu al casc. "ajuda".

vam voler comunicarmos en ell, demanant-li com el podiem ajudar, pero en aquell moment un temporitzador va arrivar al final del compte i ens vam teleportar, sense poder averiguar res mes.
enjoy.

ivan
Avatar de l’usuari
elwyd
 
Entrades: 135
Membre des de: 30 set. 2017, 11:43

Re: Outer Space

EntradaAutor: elwyd » 13 nov. 2017, 18:51

Diari de bitacora. salt 2.

despues de vore una llum cegadora, vam pasar d'estar volant al mig d'un desert intentant parlar en un cuc gegant, a trobar-mos al mig d'una gran ciutat. ara ja sabem que quan escoltem uns pitits es que la transportacio esta a prop i s'ens acaba el temps.

els edificis de la ciutat eren una mescla entre els tipics d'una pelicula futurista i al mateix temps hi havia alguna cosa que els feia originals. edificis molt estilitzats en formes naturals amb obertures rectangulars i molt colorits, pero no hi havia ningu. sembla com si no hi visques ningu des de fa anys, ja que hi ha moltes restes i bruticia.

de la plaça on estem surten dos carrers en la mateixa direccio des d'un dels seus costats. ens enlairem per veure millor l'area on estem i descobrim que els dos carrers porten a unes entrades subterranees i sembla que surten dins una gran cupula. decidim seguir el carrer i baixar al soterrani.

al baixar les escales del soterrani es van obrir uns llums de manera automatica. vam investigar una serie d'habitacions que hi havien als dos costats dels passadis i vam trobar el que sembla un laboratori: restes biologiques d'especies que no reconeixem entre molts estris tipics per a fer autopsies. en una de les sales vam trobar una especie d'insecte que feia molta llum que no paraba de cridar que l'alliberem. al fer-ho, va desapareixer rapidament per les escales.

al final del pasadis ens vam trobar una sala enorme amb moltes vitrines. dins hi havien les restes de varies especies, la majoria mortes. unes poques estaven en estasi, pero una aranya ens va sorprendre als fer-se la morta mentre ens apropavem per a despues saltar cap a nosaltres. per sort estava el vidre de la vitrina, tot i que poc a poc va començar a esquerdar-se.

vam intentar comunicar-mos en l'aranya, pero no ens responia. un de nosaltres va disparar cap a la vitrina i la va trencar, deixant l'aranya solta. en el moment que ella ens intentaba atacar, va saltar la senyal de la teleportacio i vam desapareixer.

per sort, al entrar al laboratori vaig enjagar la grabacio per a poder mostrar-ho tot quan torne a casa.
enjoy.

ivan
Avatar de l’usuari
elwyd
 
Entrades: 135
Membre des de: 30 set. 2017, 11:43

Re: Outer Space

EntradaAutor: elwyd » 13 nov. 2017, 18:51

Diari de bitacora. salt 3.

despues de vore la llum cegadora de la teleportacio, vam arrivar al mig d'un bosc. i seria un tipic bosc terrestre si no fos perque el cel era de color taronja i lluïent dos sols de color roig i perque els arbres tenien uns 5 o 6 metres d'ample i medien uns 40 o 50 metres d'alt.

es el tercer salt i ja començo a acostumar-me a trobar coses extranyes i la meva curiositat per saber que descobrirem. sembla que l'obelisc es la maquina que ens mante i ens transporta, pero encara no sabem ni on, ni quan, ni perque.

com sempre fem, ens enlairem per a vore els voltants. veiem que el bosc continua per una extensio de molts km a la redona, pero cap a un costat sembla que hi ha un riu o alguna cosa que talla la continuitat dels arbres. decidim investigar-ho i viatgem pel terra per a ahorrar bateria.

el bosc es prou acollidor i seguim una sendera que sembla feta per algun animal que pasa sovint per alli. sentim moviments d'animals que fugen de nosaltres al sentir les nostres pases i un de nosaltres descobreix petjades humanoides. esperem trobar algu en vida i que ens pugue explicar alguna cosa.

al cap d'uns kilometres, arrivem a la llera d'un riu poc profund, tot i que d'uns vint o vint-i-cinc metres d'ample. a l'altra banda i una mica mes avall, veiem les restes d'un obelisc que ha caigut i s'ha trencat per la mitat. al apropar-mos veiem que es un obelisc com el nostre, pero sembla que ja no te energia.

descobrim que dues sondes de carrega surten de l'obelisc i s'internen cap al bosc. les seguim i ens trobem les restes d'un tratge pensat per a posar un gos dins. te un nom grabat. Eva.

l'altra sonda de carrega ens porta a un altre tratge, pero aquest pensat per al que sembla un gorila o un simi. el nom que hi ha grabat es Adam.

mentre estem mirant desconcertats el que acabem de trobar, sentim com una fletxa es clava a un arbre pasant molt a prop del casc d'un de nosaltres. reaccionem rapidament. uns s'amaguen detras d'un arbre mentre uns altres corrent cap a l'obelisc. jo decideixo surtir volant per a intentar veure desde dalt qui ens esta atacant.

el nombre de fletxes augmenta i fereixen a un parell de nosaltres. per sort, els tratges tenen un sistema de regeneració de teixits, tot i que consumeix molta bateria.

decidim sortir volant i tornar cap a l'obelisc, ja que estem sentint els primers avisos de la teleportació i volem comprobar si para si tornem al seu costat... cosa que no es així.

al tornar, veiem moviment a la part alta dels arbres en direcció oposada al riu i ens apropem. alli trobem una serie de cabanes de fusta construides sobre plataformes a dalt dels arbres. sembla un poblat d'unes quince o vint cases i un de nosaltres dispara la pistola.

el laser impacta a la teulada d'una de les cases i aquesta comença a cremar-se. de cop apareixem un gran grup d'hominids cridant i fent senyals i intentant apagar el foc. semblen neandertals i la majoria son dones i nens.

intentem parlar en ells, pero nomes entenem crits de por i caos. intentem apropar-mos mes per a ajudar-los, pero s'ens acaba el temps i ens envolta la llum blanca.
enjoy.

ivan
Avatar de l’usuari
elwyd
 
Entrades: 135
Membre des de: 30 set. 2017, 11:43

Següent

Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants