Andoria, joc de batalles sense miniatures!!

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Andoria, joc de batalles sense miniatures!!

EntradaAutor: Kokuoh » 19 nov. 2017, 09:23

Bon dia!

Us porto un joc de batalles que m'ha semblat molt interessant perquè crec que compleix la regla de les tres B: Bueno, Bonito y Barato. Ara mateix està en campanya de Kickstarter i li queda poc per fundar-se.

El joc és independent de l'idioma i el manual está traduit oficialment al castellà. Aquí podeu descarregar-lo: http://andoria-battlefields.com/ruleboo ... igital.pdf

Andoria Battlefields es un juego de acción rápida de 2 a 4 jugadores. Cada jugador controla tanto a los Héroes que luchan para salvar a Andoria como a los Monstruos que la intentan destruir. Guía a tus tropas para vencer a los Monstruos de tu oponente.

Para ganar la partida, se deben cerrar los portales consiguiendo que 2 Héroes lleguen al lado opuesto del campo de batalla. También se puede vencer con los Monstruos y conquistar Andoria consiguiendo que 2 Monstruos lleguen al lado opuesto del campo de batalla del último contrincante.


Imatge
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Andoria, joc de batalles sense miniatures!!

EntradaAutor: Pep Blasco » 19 nov. 2017, 15:03

Només veure l'estètica de e les cartes ja fa que no m'apeteixi ni llegir més
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Andoria, joc de batalles sense miniatures!!

EntradaAutor: Kokuoh » 19 nov. 2017, 15:46

Pep Blasco ha escrit:Només veure l'estètica de e les cartes ja fa que no m'apeteixi ni llegir més


Ja sé que ets un tio massa dur per a que t'agradi aquesta estètica, però justament a mi és lo que més em motiva xD Val a dir, també, que les cartes promo que surten a la imatge en gran són justament de les més lletges que hi ha... Però bueno, al final tot és qüestió de gustos. Saps que sempre aprecio que m'intentis sabotejar la felicitat *love*
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Andoria, joc de batalles sense miniatures!!

EntradaAutor: Scorpionking » 20 nov. 2017, 11:34

Pep Blasco ha escrit:Només veure l'estètica de e les cartes ja fa que no m'apeteixi ni llegir més


+1
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Andoria, joc de batalles sense miniatures!!

EntradaAutor: 0B3L1· » 20 nov. 2017, 23:25

Estoy con Dani, tienes mi voto
Avatar de l’usuari
0B3L1·
 
Entrades: 116
Membre des de: 24 set. 2013, 00:26


Torna a: Parlem de Jocs de Taula

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants