Una mina per als Print and Play

Novetats, dubtes, preguntes, comentaris...

Una mina per als Print and Play

EntradaAutor: Kokuoh » 29 nov. 2017, 19:30

Bones!!

He descobert un lloc web rús que és una mina de print and plays xD

De fet, hi ha autèntiques locures, com lo puto 7th Continent (que ni de conya surt a compte imprimir-te'l, a no ser que siguis l'amo d'una impremta...). Hi ha tota mena de jocs, com deia, des dels típics gratuits o re-versions fanmades d'altres jocs a jocs complets descatalogats o jocs actuals.

http://www.boardgamer.ru/forum/index.php?board=5.0

Jo de moment m'he descarregat el Lovecraft Letter, que és una versio lovecraftiana del Love Letter (un joc de rols ocults). Ja el provarem al Gremi.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Una mina per als Print and Play

EntradaAutor: Ranuck » 29 nov. 2017, 19:40

Li pegaré una ullada! Mola molt!
Ferran
Ranuck
 
Entrades: 149
Membre des de: 03 març 2017, 14:49

Re: Una mina per als Print and Play

EntradaAutor: elwyd » 30 nov. 2017, 12:35

esta tot en rus... como no... i la seccio de jocs en espanyol fa 2 anys que no es toca i los links no van.

la seccio en angles si esta mes activa, pero t'has de registrar. la busqueda no funciona, al menos sense estar registrat.

si, sembla que hi ha moltes coses, pero a saber si despues van los links... despues de dinar faig compte i a vere que se pot minar
enjoy.

ivan
Avatar de l’usuari
elwyd
 
Entrades: 135
Membre des de: 30 set. 2017, 11:43

Re: Una mina per als Print and Play

EntradaAutor: Kokuoh » 30 nov. 2017, 20:39

elwyd ha escrit:esta tot en rus... como no... i la seccio de jocs en espanyol fa 2 anys que no es toca i los links no van.

la seccio en angles si esta mes activa, pero t'has de registrar. la busqueda no funciona, al menos sense estar registrat.

si, sembla que hi ha moltes coses, pero a saber si despues van los links... despues de dinar faig compte i a vere que se pot minar


No me facis lo Ferran-milenial, eh??

Des de l'enllaç que he posat jo, només cal anar mirant cap avall i avançant pàgines. Als temes que surt el títol del joc en anglès estan quasi tots en anglès. Als que només estan en rus no hi he entrat. I la resta del fòrum no l'he explorat, ja que aquí hi ha 115 pàgines, feina em dones xD Això sí, segurament els temes més antics, amb tantes pàgines que hi ha, deuen tindre els enllaços morts (vaja, és lo que sol passar). Però jo crec que el material que hi ha aquí no ens l'acabem, encara que ens tornessim bojos i ens hi dediquessim en cos i ànima :p
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Una mina per als Print and Play

EntradaAutor: elwyd » 30 nov. 2017, 21:33

l'he tornat a mirar esta tarde en mes bons ulls... dissabte ja tinc faena

edito

coneixies este link?
https://mega.nz/#F!ps8jmLwR!1xMJ7rwNUhxsR9NrQBWbjw
enjoy.

ivan
Avatar de l’usuari
elwyd
 
Entrades: 135
Membre des de: 30 set. 2017, 11:43

Re: Una mina per als Print and Play

EntradaAutor: Kokuoh » 01 des. 2017, 00:32

elwyd ha escrit:l'he tornat a mirar esta tarde en mes bons ulls... dissabte ja tinc faena

edito

coneixies este link?
https://mega.nz/#F!ps8jmLwR!1xMJ7rwNUhxsR9NrQBWbjw


:o :o :o :o :o :o :o :o :o

Vaia minaaaaaaaaaaaa xD

Moltes gràcies, tiu!!!!
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Una mina per als Print and Play

EntradaAutor: elwyd » 01 des. 2017, 13:18

l'he trobat entre molt joc rus.

si te mires lo foro, no demanes la traduccio automatica. realment no t'interesa que diuent, nomes los links... i el traductor tendix a treure'ls (al menos al firefox).

hi ha un que parla d'un foro similar en español, pero no le voltat encara. despues / dema lo poso.

ahir me vaig mirar les primeres 35 pagines del foro. vaig vore alguna cosa interesant i hasta estic pensant si imprimir-me el terra mistica, que me va agradar i no esta per cap lloc. pillare coses de la tenda que vas dir per a les peanes i pot donar lo pego.
enjoy.

ivan
Avatar de l’usuari
elwyd
 
Entrades: 135
Membre des de: 30 set. 2017, 11:43

Re: Una mina per als Print and Play

EntradaAutor: Kokuoh » 01 des. 2017, 22:58

Hauríem de muntar un talleret de prints and plays un dia d'estos :p
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Una mina per als Print and Play

EntradaAutor: elwyd » 05 des. 2017, 11:48

avui imprimire el secret hitler a la faena en blanc i negre (l'original es aixi) i provare a ver que surt. quan veigue com van quedan les coses, tecniques i opcions, me faria molta ilu fer-me el terra mistica, tot i que hi han molts tokens i es una locura. sino, buscar-ne algun de cartes. el colt expres li ha fet gracia a ma germana i ella es mes manetes que jo.

tu quin tens en ment?
enjoy.

ivan
Avatar de l’usuari
elwyd
 
Entrades: 135
Membre des de: 30 set. 2017, 11:43

Re: Una mina per als Print and Play

EntradaAutor: Kokuoh » 06 des. 2017, 10:35

Jo vull fer-me el Lovecraft Letter (only cartes, i no moltes).

El Run Emily Run, també m'ha fet gràcia.

Com a projectes més totxos, tinc pendents tres Kickstarters als que vaig participar en la versió Print&Play. De moment, l'únic que ha sortit ja és aquest, el Tavern Masters: https://www.kickstarter.com/projects/da ... escription

Després he entrat al Lockwood's Asylum (https://www.kickstarter.com/projects/14 ... ods-asylum) i al Knight Raid Board Game (https://www.kickstarter.com/projects/67 ... board-game). Suposo que estos tardaran en enviar-me els arxius, sobretot lo primer, que és bastant totxo i ara té una ampli a mig fer que trobo que va sortir per SG.
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47


Torna a: Parlem de Jocs de Taula

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants