La Llamada de Cthulhu, Campanya Las Máscaras de Nyarlathotep

Ets màster i busques jugadors, et jugador i busques partida...

La Llamada de Cthulhu, Campanya Las Máscaras de Nyarlathotep

EntradaAutor: Kaissen » 06 feb. 2018, 21:52

Bones agremiats/es!

Finalment, i desprès d'un període de reflexió, m'he decidit a portar una partida. És una cosa que fa temps que tinc moltes ganes de fer i al final m'he tirat a la piscina. La proposta és fer una campanya de la Llamada de Cthulhu que es diu Las Máscaras de Nyarlathotep. Abans de seguir, cal dir que la meva trajectòria com a màster és curta. Vaig entrar al Gremi a finals d'estiu i he portat aventures senzilles i en grups reduïts. Però realment m'encanta fer-ho i crec que la única manera de millorar és afrontar aquesta classe de reptes. El meu objectiu és fer-vos sentir l'angoixa i el terror del món de Lovecraft, fer-vos disfrutar de la (sovint) cruel experiència i, mentres, que m'ensenyeu a ser millor màster i m'ajudeu a millorar. Ho donaré tot de mi per tal de fer-vos entrar al món i no cometre cap error, però si és el cas m'agradaria que així m'ho digueu perquè pugui millorar! Dit això, us poso en antecedents.

La campanya tracta de la secta de Nyarlatothep i la seva tasca de portar al seu deu a la Terra. Sense entrar gaire en detalls, els investigadors hauran de combatre aquest grup d'acòlits arreu del mon, desbaratant els seus plans i enfrontant-se a l'horror còsmic del món de Lovecraft. El nombre ideal de jugadors és 4, però la dificultat és adaptativa, per tant no hi haurà problema jugant amb 3 o amb 6. La idea seria quedar un cop de setmana i portar una regularitat per tal de no perdre el fil narratiu. Jo proposo els dijous a la tarda, però estic obert a propostes. Estic buscant un grup d'investigadors que gaudeixin del terror, dels sacrificis, de les decisions difícils, amb la suficient moral (o amb l'abscència total) per enfrontar-se al temible Nyarlathotep. Em sembla necessari prevenir que és un joc amb un índex de mortalitat bastant elevat, crec que és un dels al·licients de fet. Els vostres investigadors viuran experiències horriblement atroces, patiran, sangraran, es desesperaran i ho sacrificaran tot per donar-li a la humanitat un minut més que malgastar. Sereu herois secrets en un món que no us mostrarà gratitut, perquè realment és millor que no conegui les veritats que descobrireu.

Tinc moltíssimes ganes de començar!!



Recordeu; No està mort allò que jau eternament, i amb el pas dels eons, inclús la pròpia mort pot morir.
Kevin.
Kaissen
 
Entrades: 88
Membre des de: 29 set. 2017, 11:19

Re: La Llamada de Cthulhu, Campanya Las Máscaras de Nyarlath

EntradaAutor: Mufasa » 07 feb. 2018, 00:16

Not bad... Sona bé
Mufasa
 
Entrades: 12
Membre des de: 28 set. 2017, 22:24

Re: La Llamada de Cthulhu, Campanya Las Máscaras de Nyarlath

EntradaAutor: Robert » 07 feb. 2018, 11:02

Llàstima, no hi puc jugar perquè ja l'he llegit. És una gran campanya i molt mortal però es com una fita que tot jugador de la Llamada ha de fer una vegada a la vida.
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: La Llamada de Cthulhu, Campanya Las Máscaras de Nyarlath

EntradaAutor: Rastadjava » 07 feb. 2018, 11:24

Molt be!
Per fi una campanya de Cthulhu. Jo m'apunto :D. La setmana del 19 i del 26 estaré fora... De quantes sessions estem parlant Kaissen? A veure la resta com teniu la disponibilitat.
Rastadjava
 
Entrades: 18
Membre des de: 27 set. 2017, 10:33

Re: La Llamada de Cthulhu, Campanya Las Máscaras de Nyarlath

EntradaAutor: El Willecito » 07 feb. 2018, 22:59

Entro de cap!!
Jordi V.
Avatar de l’usuari
El Willecito
 
Entrades: 96
Membre des de: 25 set. 2017, 23:36

Re: La Llamada de Cthulhu, Campanya Las Máscaras de Nyarlath

EntradaAutor: Mufasa » 11 feb. 2018, 13:49

Malauradament jo no puc jugar, però si algun dia que jugueu estic per aqui vindre a fer d'oient. A passar-ho bé i tant de bo Nyarlathotep us devori l'ànima, es faci passar per vatros i us deixi sense diners al banc!! :lol:
Mufasa
 
Entrades: 12
Membre des de: 28 set. 2017, 22:24

Re: La Llamada de Cthulhu, Campanya Las Máscaras de Nyarlath

EntradaAutor: Kokuoh » 12 feb. 2018, 16:31

Per desgràcia estic embolicat en dos campanyes, ara. Si no, hi vindria de cap. Mai he jugat a Chtulhu (llevat una partida curta fa segles enrera) i algun espero poder-lo catar.

Que vagi molt bé!
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: La Llamada de Cthulhu, Campanya Las Máscaras de Nyarlath

EntradaAutor: Charli » 14 feb. 2018, 13:22

Llastima, no tinc temps de jugarla
Força i Honor, sort a la vida
Carlos
Avatar de l’usuari
Charli
 
Entrades: 548
Membre des de: 18 set. 2013, 13:39

Re: La Llamada de Cthulhu, Campanya Las Máscaras de Nyarlath

EntradaAutor: Deparki » 22 feb. 2018, 00:45

Bones!
Jo estaria encantat de participar, pero soc novel i me faria falta ajuda, així que no se si seria massa inconvenient.
Sino ho és, conteu amb mi :)
Deparki
 
Entrades: 5
Membre des de: 21 feb. 2018, 00:13

Re: La Llamada de Cthulhu, Campanya Las Máscaras de Nyarlath

EntradaAutor: Kaissen » 22 feb. 2018, 10:53

Deparki ha escrit:Bones!
Jo estaria encantat de participar, pero soc novel i me faria falta ajuda, així que no se si seria massa inconvenient.
Sino ho és, conteu amb mi :)


No és inconvenient en absolut! Et passo el meu número i t'afegeixo al grup de whattsapp de la partida: 625934297.

Més víctimes per a Nyarlathotep :twisted: :twisted:
Kevin.
Kaissen
 
Entrades: 88
Membre des de: 29 set. 2017, 11:19

Següent

Torna a: Grups de joc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants